تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 103
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 774
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 383
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 774
    بازدید ماه بازدید ماه : 774
    بازدید سال بازدید سال : 367,703
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,164,762

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.17.154.243
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

خصوصیات نسخه رایانه‌‌‌های شخصی بازی Nioh 2 مشخص شد

خصوصیات نسخه رایانه‌‌‌های شخصی بازی Nioh 2 مشخص شد

شخصات و ویژگی‌های نسخه‌های  نسخه کامل بازی Nioh 2 برای رایانه‌های شخصی به همراه یک تریلر منتشر شد

رایانه شما هر چقدر هم قوی باشد ، نسخه Complete Edition بازی Nioh 2 می‌تواند عنوان مناسبی برای تست قدرت آن باشد.

شرکت کوی تکمو و استودیوی تیم نینجا خصوصیات و جزئیات نسخه رایانه‌ای بازی Nioh 2 را منتشر کردند. این عنوان در روز جمعه ۱۷ بهمن‌ماه (۵ فوریه) از طریق پلتفرم استیم عرضه خواهد شد.

این نسخه از وضوح تصویر ۴K ، صفحه‌نمایش فوق العاده عریض، ویژگی HDR و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز به همراه نرخ فریم ۶۰ و ۱۲۰ ثانیه پشتبانی می‌کند.

علاوه بر این بازی داری صفحه کلید قابل تنظیم است و از کنترلر‌های مختلف پشتبانی می‌کند. 

کسانی که نسخه Complete Edition بازی Nioh 2 را در سه هفته اول عرضه روی رایانه‌های شخصی یا پلی‌استیشن خریداری کنند. زره Sohaya Deserter Garb و Ornate Gold Armor را دریافت می‌کنند. اگر بازی اصلی Nioh 2  را روی پلی‌استیشن ۴ خریداری کرده‌اید اما در سه هفته‌ی اول عرضه نسخه کامل این عنوان، آن را بازی نکنید، آیتم‌های گفته شده را در هر صورت دریافت خواهید کرد.

 

به گفته کارگردان بازی Nioh 2 این مجموعه برای مدت کنار گذاشته خواهد شد

کارگردان بازی Nioh 2 در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرد تیم توسعه استودیو تیم نینجا قصد دارد برای با آغاز سال میلادی آینده به طور هم زمان مشغول توسعه چند پروژه جدید شود و به همین دلیل مجموعه Nioh برای مدت کنار گذاشته خواهد شد. با دنیای بازی همراه باشید.

 

آقای Fumihiko Yasuda، کارگردان بازی Nioh 2 در مصاحبه‌ای با مجله فامیتسو اعلام کرد استودیو تیم نینجا در سال ۲۰۲۱ میلادی مشغول توسعه چندین پروژه جدید خواهد شد که نسخه جدید این مجموعه بخشی از آن‌ها نخواهد بود و بنابراین آن‌ها به مدت یک سال این محموعه را کنار می‌‌گذارند. آن‌ها سال ۲۰۲۱ را “نقطه استراحت” این مجموعه نام گذاری کرده‌اند.

سال ۲۰۱۷ زمانی که اولین نسخه مجموعه Nioh روانه بازار شود، هواداران سری سولز به دلیل تشابه مبارزات بازی به سیستم مبارز مجموعه سولز بورن طرفدارا بازی شدند و این عنوان به راحتی توانست رضایت خاطبان و منتقدان را با ارائه یک گیم‌پلی چالشی و داستان جذاب جلب کند. یک سال پس ازعرضه نسخه PS4، نسخه رایانه‌های شخصی بازی نیز به خوبی مخاطبان را به سوی خود جلب نمود.

اوایل سال میلادی ۲۰۲۰ نیز نسخه دوم مجموعه عرضه شد و با اعمال تغییراتی محسوس در بخش‌های مختلف بازی مجموعه را وارد فاز جدیدی کرد. در نسخه دوم تمرکز اصلی سازندگان روی گیم‌پلی بازی بود و داستان نقش کمرنگ‌تری را نسبت به نسخه اول ایفا می‌کرد. محصول نهایی بازهم  از نظر بسیاری از مخاطبان رضایت بخش بود و بخش‌های مختلف بازی و پشتیبانی مداوم از آن، Nioh 2 را یکی از عناوین ارزشمند سال ۲۰۲۰ بدل نمود.

آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Nioh 2 درجه‌ی سختی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

با اعلام شدن خبر انتشار نسخه‌ی Complete Edition بازی Nioh 2  برای رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۵ ، شرکت Koei Tecmo روزهای بسیار شلوغی را پشت سر می‌گذارد. The First Samurai آخرین بسته‌ی الحاقی این عنوان نیز در قرار است در ۲۷ آذر  (۱۷ دسامبر) منتشر می‌شود. این بسته‌ی الحاقی شامل ماموریت‌های جدید و همچنین یک درجه‌ی سختی جدید برای تغییر  دشواری بازی است. استودیوی سازنده  تیم نینجا، قول داده که درجه‌ی سختی جدید بازی حتی بهترین بازیکنان را به چالشی بکشد.

بازی Nioh 2

جزییات مربوط به سلاح های جدید، ارواح نگهبان (Guardian Spirits) و … هنوز فاش نشده است اما قبلاً جزئیات کمی از داستان منتشر شد، در این بسته‌ی الحاقی قهرمان داستان دوباره به گذشته بازمی‌گردد، و از سرزمین جوانان افسانه‌ای که یک اونی را شکست داده‌اند بازدید می‌کند. در ادامه بازیکنان درباره‌ی شخصیت اوتاکمارو، راز سوهایامارو و اینکه اولین سامورایی واقعاً چه کسی بوده اطلاعات بیشتری کسب خواهند کرد.

از همه مهمتر، داستان قهرمان اصلی بازی بالاخره به پایان می‌رسد. کل این ماجراجویی یک سفر تلخ و شیرین بود اما باید جالب باشد که ببینیم که داستان چگونه به اوج خود می‌رسد. در حال حاضر دو بسته‌ی الحاقی دیگر برای بازی Nioh 2 منتشر شده است – The Tengu’s Disciple  و Darkness in the Capital  – که هم‌اکنون هر دو روی کنسول پلی‌استیشن ۴ قابل دسترس هستند.

منبع: DualShockers

 

تاریخ انتشار و جزئیات آخرین بسته الحاقی بازی Nioh 2 مشخص شد

تاریخ انتشار و جزئیات آخرین بسته الحاقی بازی Nioh 2 که The First Samurai نام دارد مشخص شد.برای اطلاعات بیشتر دنیای بازی همراه باشید.

علاوه بر رونمایی از بسته الحاقی جدید، سازندگان یک نسخه ویژه از مجموعه با نام The Nioh Collection را معرفی کردند. این نسخه ویژه شامل نسخه اول مجموعه و نسخه دوم به همراه تمام بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های آن‌ها است. تمامی موارد نام برده شده برای کنسول PS5 بهینه سازی می‌شود. این نسخه ریمستر از رزولوشن ۴K پشتیبانی می‌کند. مخاطبان می‌توانند هر یک از نسخه‌های مجموعه را به صورت تک تک نیز تهیه کنند. Nioh 2 Remastered – The Complete Edition و Nioh Remastered – The Complete Edition به همراه کالکشن روز دوشنبه ۲۷ام بهمن‌ماه سال جاری برای کنسول PS5 منتشر خواهند شد.

استودیو Koei Tecmo با اعلام انتشار بازی Nioh 2: The Complete Edition برای PC و معرفی بازی The Nioh Collection برای PS5، روز شلوغی را پشت سر گذاشت.با این حال بازیکنان فعلی PS4 نیز باید توجه داشته باشند که سومین و آخرین DLC بازی با نام اولین سامورایی،در تاریخ ۱۷ دسامبر(۲۷ آذر) منتشر می‌شود.این بسته الحاقی،ماموریت‌ها و درجه سختی جدیدی را ارائه می‌دهد که تیم نینجا آن را حتی برای بازیکنان باتجربه نیز چالش برانگیز دانسته است.
در حالی که هنوز جزییات مربوط به سلاح‌های جدید،ارواح نگهبان و غیره فاش نشده است،چند جزئیات داستان ارائه شد.قهرمان داستان دوباره به گذشته باز می‌گردد و از «سرزمین جوانان افسانه‌ای که یک اونی را شکست دادند» بازدید می‌کند.ما درباره Otakemaru،اینکه اولین سامورایی واقعاً چه کسی بود و راز Sohayamaru،بیشتر خواهیم آموخت.از همه مهمتر،داستان قهرمان اصلی بالاخره به پایان می‌رسد.
بازی Nioh 2 در حال حاضر دو DLC دیگر با نام‌های The Tengu’s Disciple و Darkness in the Capital را در اختیار دارد و برای PS4 در دسترس است.

شرکت Team Ninja توسعه دهنده بازی Nioh 2 که در مارس سال جاری منتشر شد، اعلام کرد بسته الحاقی Darkness in the Capital این بازی قرار است اواخر ماه اکتبر برای پلتفرم مقصد منتشر شود. با دنیای بازی همراه باشید.

 

اگر از بازیکنان عنوان Nioh 2 باشید، شخصیت اصلی بازی در شهر Kyoto زندگی می‌کند. در واقع این شخصیت که Sohayamaru نام دارد به منطقه‌ Tengu Disciple تعلق دارد. این شخصیت با سفر در زمان به دوره Heian رفته که در آن زمان Yokai سلطنت می‌کرد.

خوشبختانه قهرمانان دیگری هم در این عنوان وجود دارند. شما باید با یک قاتل اهریمنی که به نوعی جادوگر هم است، به مبارزه بپردازید. در بسته الحاقی داستانی جدید روایت خواهد شد و با باس‌ها و سلاح‌های جدید رو به رو خواهید شد.

از مهارت‌های جدید باید به Ninjutsu ، Onmyo Magic ، Soul Cores اشاره کرد. Nioh 2: Darkness in the Capital قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر برای پلی استیشن ۴ منتشر شود و اگر سیزن پس را خریداری کرده باشید، می‌توانید بسته رایگان دریافت کنید. قیمت سیزن پس بازی Nioh 2 به ۲۰ دلار می‌رسد و چندان ارزان نیست.

نظر شما درباره بسته الحاقی جدید Nioh 2 چیست.


تاریخ ارسال پست: شنبه 27 دی 1399 ساعت: 0:15
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش