تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 21
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 18
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 16
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 18
    بازدید ماه بازدید ماه : 18
    بازدید سال بازدید سال : 366,947
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,164,006

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.191.55.171
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

نسخه جدید از ساعت وان پلاس Watch 2 با طراحی تازه و ارتباط LTE از راه رسید

نسخه جدید از ساعت وان پلاس Watch 2 با طراحی تازه و ارتباط LTE از راه رسید

چندی پیش بود که وان پلاس ساعت هوشمند Watch 2 را معرفی و روانه بازار کرد. اما امروز شاهد رونمایی از نسخه جدیدی از این ساعت بودیم که نسبت به نسخه اولیه دارای ویژگی‌های جدیدی نظیر ارتباط LTE است. این نسخه جدید از ساعت Watch 2 همچنین در اندازه‌گیری علائم حیاتی کاربران و میزان فعالیت‌‌ آن‌ها دارای قابلیت‌های جدیدی است و به طراحی تازه‌ای نیز مجهز شده است.

وان پلاس بنا به دلایلی تصمیم گرفته است نسخه جدیدی از ساعت‌های هوشمند Watch 2 خود را روانه بازار کند. اگرچه این ساعت‌ جدید قرار است در بازار کشور چین با همین نام و نشان روانه بازار شود اما انتظار می‌رود نسخه جهانی از آن تا چندی دیگر با عنوان Watch 2R در دسترس قرار بگیرد. مهم‌ترین تفاوت میان این دو نسخه مختلف از ساعت Watch 2، بهبود قابلیت‌های سخت افزاری و همچنین طراحی جدید است.

oneplus-watch-2-china-2.jpg

براساس گزارش Androidauthority، تغییرات صورت گرفته در زبان طراحی این ساعت جدید بیش از هرچیز در پنل اصلی آن و نحوه نمایش اعداد تاچی‌ متر دیده می‌شود. این نسخه از ساعت Watch 2 همچنین دارای بندهای جدیدی است که آن را از نسخه قبلی متمایز می‌کند. دیگر تغییر صورت گرفته در بخش طراحی را می‌توان در بخش دکمه‌های این ساعت مشاهده کرد. در این نسخه جدید سعی شده است ظاهری کلاسیک و سنتی برای دکمه‌های این ساعت در نظر گرفته شود. همچنین در این نسخه بدنه تمام استیل با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم جایگزین شده است.

از میان دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید این ساعت می‌توان به پشتیبانی از سیم کارت‌های یکپارچه eSIM و همچنین ارتباط LTE اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد مستقل از دیگر دستگاه‌ها از آن برای تماس‌های صوتی استفاده کنند. این نسخه جدید از ساعت Watch 2 همچنان از سیستم عامل Wear OS بهره می‌برد و ضمن سازگاری با سیستم‌‌های عامل اندروید و iOS، ارتباط NFC را هم در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. از میان دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به ارتباط GPS با دو باند، استاندارد محافظتی IP68، رابط کاربری ColorOS Watch 6.0 و پشتیبانی از بیش از 100 ورزش مختلف اشاره کرد.

oneplus-watch-2-china-3.jpg

oneplus-watch-2-china-4.jpg

در ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی، این نسخه جدید از ساعت Watch 2 با نسخه قبلی خود شباهت زیادی دارد و همچنان می‌توان در آن به تراشه اسنپدراگون W5 نسل یک، دو گیگابایت حافظه رم و همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی پیدا کرد. نمایشگر این ساعت از نوع AMOLED انتخاب شده و دارای ابعاد 1.43 اینچی و وضوح 466 در 466 پیکسلی است و میزان حداکثر روشنایی آن نیز 1000 nits عنوان شده است. باتری این دستگاه‌ نیز همچنان دارای ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع بهره می‌برد. این باتری در عرض 60 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود و می‌تواند با هر بار شارژ 12 روز کاربران خود را همراهی کند.

بنا به گفته وان پلاس این ساعت جدید از تاریخ سوم جولای (13 تیر) در رنگ‌های مشکی و سبز در کشور چین عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از زمان معرفی و عرضه نسخه جهانی از این ساعت هوشمند منتشر نشده است. نسخه جدید از ساعت Watch 2 در هنگام عرضه 248 دلار قیمت خواهد داشت؛ تا به این ترتیب نزدیک به 50 دلار از نسخه اولیه خود ارزان‌تر باشد.


تاریخ ارسال پست: جمعه 08 تیر 1403 ساعت: 17:16
برچسب ها : ,,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش