تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3189
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 14
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,311
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,075
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 17
    آي پي امروز آي پي امروز : 206
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 294
    بازدید هفته بازدید هفته : 6,386
    بازدید ماه بازدید ماه : 83,147
    بازدید سال بازدید سال : 352,408
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,149,467

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.21.244.231
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 05 تیر 1403

مبارزه در بازی Avowed حرف اول را می‌زند

مبارزه در بازی Avowed حرف اول را می‌زند

خانم کاری پاتل (Carrie Patel)، کارگردان Avowed در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد تجربه بازی به سبک صلح جویانه (pacifist) یا به عبارتی به قتل نرساندن هیچ از یک دشمنان بازی، بر خلاف ساخته‌های قبلی آبسیدین، امکان پذیر نیست.

عاشقان ژانر نقش آفرینی، بازی‌های مخفی کاری یا immersive sim می‌دانند که معمولا یکی از گزینه‌های پیش رو مخاطبان در این سبک بازی‌ها، تجربه بازی به صورت صلح جویانه یا همان Pacifist Run است. در این نوع مخاطب تلاش می‌کند با استفاده از گزینه‌هایی که در اختیار دارد، از به قتل رساندن دشمنان بازی اجتناب کند و خود را به تیتراژ پایانی بازی برساند بدون اینکه حتی یک نفر را کشته باشد. معمولا بازی‌های استودیو آبسیدین یکی از بهترین گزینه‌ها برای Pacifist Run هستند و به لطف طیف وسیعی از که انتخاب و حالات مختلفی که دارند، همیشه گزینه‌ای جز درگیری مستقیم را به مخاطب ارائه می‌دهند.

به نظر می‌رسد در رابطه با پروژه جدید آن‌ها، این مسئله صدق نمی‌کند و امکان نکشتن دشمنان در بازی Avowed وجود ندارد. این مسئله را خانم کاری پاتل (Carrie Patel)، کارگردان Avowed در مصاحبه اخیر خود با رسانه PC Game اعلام کرد. ایشان گفت از آن جایی که هسته اصلی گیم‌پلی این بازی روی مبارزه متمرکز است، نمی‌شود تمام بازی از نبرد مستقیم و به قتل رساندن دشمنان اجتناب کرد اما، با توجه به اینکه این بازی در جهان مجموعه Pillars of Eternity جریان داردف در برخی مواقع گزینه‌های دیگری نظیر گفت و گو یا درخواست کمک از فردی که پیشتر به آن کمک کرده‌اید وجود دارد.

برای رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگر، تنها یک مسیر وجود ندارد و مخاطب می‌تواند روش‌های مختلفی را برای رسیدن به هدف انتخاب کند. همین مسئله باعث می‌شود که یک بازیکن بتوانند با ترکیب حالات مختلف، گزینه‌ای را انتخاب کند که کمترین کشتار را شامل می‌شود.


تاریخ ارسال پست: جمعه 13 بهمن 1402 ساعت: 12:20

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش