تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 10
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 955
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 120
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 955
    بازدید ماه بازدید ماه : 49,162
    بازدید سال بازدید سال : 237,142
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,034,201

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.222.3.255
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

یوبی سافت عرضه بازی The Division 3 را تایید کرد؛ بازگشت پس از غیبت چهارساله

یوبی سافت عرضه بازی The Division 3 را تایید کرد؛ بازگشت پس از غیبت چهارساله

یوبی سافت امروز به صورت رسمی اعلام کرد که کار ساخت بازی The Division 3 را آغاز کرده است و استودیوهای سازنده این بازی هم اکنون مشغول گردآوری تیم سازنده آن هستند. این شرکت همچنین امروز نخستین جزییات از این بازی جدید خود را منتشر کرد که می‌توانید در ادامه مطلب آن‌ها را مطالعه کنید.

سری بازی‌های The Division همیشه برای Ubisoft و استودیوهای سازنده آن درآمد و موفقیت‌های زیادی را به همراه داشته است؛ اما در سال‌های اخیر سرنوشت این مجموعه و همچنین نسخه‌های جدید از آن نامشخص بوده است. در حالی که هنوز اطلاع دقیقی از سرنوشت بازی رایگان The Division Heartland در دسترس نیست و شاهد غیبت چهارساله این سری از بازی‌ها هستیم بالاخره امروز بازی The Division 3 از سوی یوبی سافت معرفی شد.

براساس گزارش Gamespot، پس از گذشت چهارسال از عرضه بازی The Division 2، شرکت یوبی سافت امروز در خبری رسمی به معرفی نسخه جدیدی از این بازی‌ پرداخت و مشخص شد که مراحل ساخت بازی The Division 3 آغاز شده است. این شرکت امروز با اعلام این موضوع عنوان کرد که ساخت این بازی به استودیو Massive Entertainment سپرده شده و از این پس قرار است Julian Gerighty مدیریت تولید سری بازی‌های The Division را برعهده داشته باشد.

thedivision-2.jpg

کار کارگردانی بازی The Division 3 نیز به Julian Gerighty سپرده شده است. وی پیش از این کارگردانی بازی‌های بزرگی همچون Star Wars Outlaws و The Division 2 را برعهده داشته است و اکنون قرار است با یک ارتقای رتبه وظیفه مدیریت تولید این بازی را بر دوش بکشد. یوبی سافت اعلام کرده است که Julian Gerighty هم اکنون مشغول تشکیل‌ تیم‌های موردنیاز برای ساخت این بازی است. بعید به نظر می‌رسد تا پیش از انتشار بازی Star Wars Outlaws، شاهد خروج Julian Gerighty از این تیم باشیم. با توجه به اینکه این بازی در سال آینده میلادی منتشر می‌شود به نظر می‌رسد به این زودی‌ها نباید منتظر عرضه بازی The Division 3 باشیم.

استودیو Massive Entertainment که کار ساخت این بازی جدید را عهده‌دار شده است نیز این روزها مشغول به پایان رساندن پروژه‌های بزرگی است و بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها بتواند کار ساخت بازی The Division 3 را آغاز کند. در کنار بازی Star Wars Outlaws که قرار است در سال آینده میلادی عرضه شود، این استودیو مشغول ساخت بازی Avatars: Frontiers of Pandora نیز هست و در نظر دارد آن را در ماه دسامبر سال جاری میلادی منتشر کند.

در کنار بازی The Division 3، یوبی سافت این روزها مشغول ساخت چند بازی دیگر در دنیای Division است. چندی قبل نسخه بتا از بازی The Division Heartland منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت اما هنوز اطلاعات دقیقی از زمان انتشار نسخه نهایی آن منتشر نشده است. بازی The Division Resurgence نیز که هم اکنون در مرحله ساخت قرار دارد قرار است در پاییز پیش‌رو برای گوشی‌های هوشمند منتشر شود. این بازی در نظر دارد المان‌های بازی‌های Division را در فرم جدیدی برای گوشی‌های همراه آماده کند.

امروز اعلام شد یوبی سافت همچنان قصد دارد به پشتیبانی از بازی The Division 2 ادامه دهد. گفته می‌شود قرار است در آینده نزدیک DLC‌های جدیدی برای این بازی منتشر شود اما هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی در این مورد اعلام نشده است.


تاریخ ارسال پست: جمعه 31 شهریور 1402 ساعت: 16:44

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش