تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 12
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 8
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 6
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 8
    بازدید ماه بازدید ماه : 8
    بازدید سال بازدید سال : 366,937
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,163,996

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.142.195.128
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

تبلت قدرتمند وان پلاس Pad Pro با نمایشگر با وضوح عالی و اسنپدراگون 8 نسل سه رونمایی شد

تبلت قدرتمند وان پلاس Pad Pro با نمایشگر با وضوح عالی و اسنپدراگون 8 نسل سه رونمایی شد

در کنار گوشی Ace 3 Pro، شرکت وان پلاس شب گذشته از یک تبلت جدید با عنوان Pad Pro نیز رونمایی کرد که باید آن را نسخه‌ای جدید و ارتقا یافته از تبلت OnePlus Pad بدانیم. این تبلت سال گذشته میلادی همراه با تراشه دایمنسیتی 9000 روانه بازار شد. اما در نسخه پرو و جدیدتر از این تبلت شاهد حضور تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل سه هستیم که مطمئنا عملکرد بهتری را برای آن فراهم می‌کند.

پد پرو نام تبلت پرچمدار و قدرتمند وان پلاس است که شب گذشته در رویداد این شرکت در کشور چین به همگان رونمایی شد. آنطور که وان پلاس اعلام کرده است این تبلت نسخه‌ای ارتقا یافته از تبلت Pad است که در ماه فوریه سال 2023 معرفی و روانه بازار شد. با توجه به اینکه تبلت Pad Pro دارای ویژگی‌های مهمی همچون تراشه اسنپدراگون 8 نسل سه، نمایشگر با وضوح عالی، باتری قدرتمند و فناوری شارژ سریع می‌باشد محصولی مهم و قابل توجه به شمار می‌رود و انتظار می‌رود با فروش مناسبی در بازارهای جهانی همراه شود.

OnePlus-Pad-Pro-2.jpg

براساس گزارش Gsmarena، تبلت وان پلاس پد پرو دارای نمایشگر 12.1 اینچی IPS LCD با وضوح 2120 در 3000 پیکسلی است و از نرخ بروزرسانی 144 هرتزی، نسبت تصویر 7:5، حداکثر میزان روشنایی 900 nits و تراکم 303 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. از میان دیگر قابلیت‌های این نمایشگر می‌توان به پشتیبانی از قلم‌های Smart Stylus Pro شرکت وان پلاس اشاره کرد که مطمئناً قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار خوبی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

نمایشگر این تبلت دارای حاشیه‌های نسبتاً عریضی است. البته این حاشیه‌ها نسبت به تبلت وان پلاس پد کمتر شده و بنا به گفته شرکت سازنده فضای نمایشگر 14 درصد افزایش پیدا کرده است. در بالای نمایشگر یک دوربین سلفی دیده می‌شود که دارای وضوح 8 مگاپیکسلی است. پنل پشتی این تبلت نیز میزبان دوربین اصلی آن است و از سنسور با وضوح 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

OnePlus-Pad-Pro-4.jpg

OnePlus-Pad-Pro-3.jpg

وان پلاس همچنین در کنار تراشه اسنپدراگون 8 نسل سه برای این تبلت حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را در نظر گرفته است. این موضوع سبب شده است عملکرد این تبلت بسیار خوب باشد و شاهد ثبت نمره 2316067 در بنچمارک AnTuTu باشیم که یک رکورد جدید در میان تبلت‌های اندرویدی محسوب می‌شود. وان پلاس در مراسم معرفی این تبلت اعلام کرد که آن در اجرای بازی‌ها از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند نرخ فریم بسیار خوبی را برای آن‌ها فراهم کند.

دیگر ویژگی‌ مهم این تبلت باتری قدرتمند و با ظرفیت 9510 میلی آمپر ساعتی آن است که کاربران می‌توانند انرژی موردنیاز آن را از طریق فناوری شارژ سریع 67 واتی تامین کنند. براساس اطلاعات منتشر شده تبلت Pad Pro دارای وزن 584 گرمی است و از ضخامت 6.49 میلی‌متری بهره‌ می‌برد. چهار بلندگوی قدرتمند و استریو و همچنین ارتباط NFC و 5G دیگر ویژگی‌های مهم این تبلت را تشکیل می‌دهند.

OnePlus-Pad-Pro-5.jpg

بنا به گفته وان پلاس، تبلت Pad Pro در رنگ‌های خاکستری و سبز عرضه خواهد شد. نسخه پایه از این تبلت که دارای هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است 399 دلار قیمت گذاری شده است. برای بهترین نسخه از این تبلت نیز که دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است قیمت 522 دلار در نظر گرفته شده است.


تاریخ ارسال پست: جمعه 08 تیر 1403 ساعت: 17:13
برچسب ها : ,,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش