تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 14
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,276
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 140
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,276
    بازدید ماه بازدید ماه : 49,483
    بازدید سال بازدید سال : 237,463
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,034,522

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.188.113.80
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بازی های بزرگ ایکس باکس چهار عنوان در سال در نظر گرفته شده است

بازی های بزرگ ایکس باکس چهار عنوان در سال در نظر گرفته شده است

با انتشار بازی استارفیلد، تایید شده که انتشارات شرکت ایکس باکس قرار است به چهار اول عنوان شخص بزرگ در سال برسد. مت بوتی (Matt Booty) رئیس استودیو و محتوای بازی در شرکت ایکس‌باکس، برنامه‌های انتشار آتی این شرکت را برای عناوین اول شخص معرفی کرده است.

پیشنهادات اول شخص شرکت Xbox در سال ۲۰۲۳ مجموعه‌ای متنوع بود. ما با اکشن‌ در بازی Hi-Fi Rush و شکار خون‌آشام‌های در بازی Redfall مواجه شدیم، بازی Minecraft Legends استراتژی را وارد ترکیب کرد و طرفداران مسابقه با بازی Forza Motorsport آرام گرفتند و برای تکمیل همه چیز، بالاخره توانستیم بازی RPG فضایی استارفیلد شرکت بتزدا را تجربه کنیم.

اکنون با نگاهی به آینده، بوتی می‌گوید که طرفداران می‌توانند سالی چهار بار از یکی از استودیوهای زیرمجموعه Xbox انتظار انتشار بازی بزرگی را داشته باشند. او در قسمت ۳۲ پادکست The Fourth Curtain می‌گوید: «ما چهار بار در سال هدف یک بازی بزرگ را داریم. بنابراین هر سه ماه یک بار، بازی جدیدی منتشر می‌شود»

ایکس باکس خانه تعداد زیادی استودیو از جمله استودیو‌هایی مانند بتزدا و اکتیویژن بلیزارد است و با این حال، بوتی می‌خواهد به رخ بکشد که مهم نیست چقدر استودیو بزرگ یا کوچک بوده، هر بازی مهم است. بوتی توضیح می‌دهد: «فرنچایز‌های بزرگی مانند بازی Skyrim و بازی Halo در دسترس همه هستند، این بازی‌ها برای ۲۰ سال است که وجود دارند و ده‌ها میلیون نفر آنها را بازی می‌کنند و از طرف دیگر، تیم‌هایی مانند گروه تیم شفر (Tim Schafer) از Double Fine وجود دارند که بازی‌های کوچک‌تر اما به همان اندازه جذاب را می‌سازند. کار ما ایجاد یک سیستم استودیویی است که در آن همه ژانر‌ها بتوانند در کنار هم زندگی کنند و مکانی را ایجاد کنیم که افراد خلاق احساس امنیت و حمایت کنند تا بتوانند خود واقعیشان باشند. در این سیستم خلاقیت فقط یک امکان نیست، بلکه به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل می‌شود.»


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 21 آبان 1402 ساعت: 21:52
برچسب ها : ,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش