تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 15
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,996
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,425
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 22
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 563
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 431
    بازدید هفته بازدید هفته : 15,509
    بازدید ماه بازدید ماه : 92,270
    بازدید سال بازدید سال : 361,531
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,158,590

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.9.37
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 08 تیر 1403

فروش دیجیتالی بازی Ghost Of Tsushima در جولای به ۲ میلیون نسخه رسید

فروش دیجیتالی بازی Ghost Of Tsushima در جولای به ۲ میلیون نسخه رسید

ماه گذشته بود که بازی Ghost of Tsushima استودیو ساکرپانچ منتشر شد و با استقبال خوبی مواجه شده است. حال به تازگی میزان فروش دیجیتالی این عنوان تنها در جولای ۲میلیون نسخه اعلام شد

بی شک باید بازی Ghost Of Tsushima را عنوانی برجسته از استودیو ساکرپانچ به حساب آورد. بازی Ghost Of Tsushima موفق شد تنها در سه روز به فروش ۲.۴ نسخه‌ای دست یابد. بنابراین سریع‌ترین فروش را در میان آی پی‌های سونی داشته است.

به گفته SuperData، این بازی نقش آفرینی شرکت سونی توانست تنها در جولای به فروش دیجیتالی ۲ میلیون نسخه‌ای یا دقیق ۱.۹ میلیون نسخه‌ای دست یابد. بازی مورد اشاره ۱۷ جولای امسال منتشر شد و این میزان فروش برای دو هفته است.

شایان ذکر بوده فروش دیجیتالی Ghost Of Tsushima از فروش دیجیتالی سایر انحصاری‌های شرکت سونی بیشتر بوده است. بنابراین باید آن را از عناوین موفق شرکت ژاپنی به حساب آورد.

این بازی اکنون تنها برای پلی استیشن ۴ دردسترس است.

 

شرکت سونی و استودیو ساکرپانچ تصمیم گرفتند بازیکنان گوست آو سوشیما برای آن که تجربه خوبی کسب کنند، یک حالت Co-op برای آنها در این عنوان گنجانده شود. از این رو حالت بخشی به عنوان Ghost of Tsushima: Legends معرفی شد.

بازیکنان می‌توانند از بین چهار کلاس  چهار کلاسSamurai، Hunter، Ronin و Assassin یکی را انتخاب کنند. سپس وارد ماموریت‌هایی خواهند شد و دشمنان مختلفی در برابر آنها قرار می‌گیرد. البته علاوه بر دشمنان انسانی، برخی دیگر از نوع اهریمنی هستند و به عنوان Oni شناخته می‌شوند. شما می‌توانید حالت  co-op در مراحل داستانی تجربه کرده یا  raid-wave را به عنوان یک حالت داشته باشید.

در حالت داستانی تنها ۲ بازیکن و در حالت  raid-wave تنها ۴ بازیکنان پشتیبانی می‌شود. حالت Ghost of Tsushima: Legends در پاییز سال جاری دردسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید شاهد تریلر انتشار یافته باشید:

 

 

 

علی رغم اینکه کم‌تر از یک ماه از عرضه تازه‌ترین انحصاری PS4 می‌گذرد، بازی Ghost of Tsushima از نظر تجاری عملکرد بی‌نظیری از خود ثبت کرده‌است و توانست در صدر پرفروش‌ترین عناوین ماه جولای ایالات متحده نیز بایستد. با اینکه آمار فروش بازی در سراسر دنیا خبر از موفقیت این عنوان می‌دهد اما، در برخش کشورها محصول جدید ساکرپانچ پا را حتی از این هم فراتر گذاشته‌است. به این عنوان مثال مدتی است این بازی در کشور ژاپن آمارها بسیار خوبی را از خود ثبت می‌کند تا حدی سونی نیز معتقد است عملکرد ان فراتر از انتظار آن‌ها بوده‌است.

هفته‌نامه فامیتسو به روال همیشه اقدام به انتشار آمار فروش عناوین مختلف در کشور ژاپن نموده‌است و بر اساس این آمار Ghost of Tsushima بیش از سیصد وسی هزار نسخه فیزیکی به فروش رفته‌است که با این حساب با کنار زدن Marvel’s Spider-Man نام خود را به عنوان پرفروش‌ترین انحصاری سونی در این کشور ثبت می‌کند.

اخیرا کارگردان بازی Ghost of Tsushima پیرامون احتمال عرضه حالت‌های جدید و بخش چند نفره در آینده سخن گفت. آقای نیت فاکس (Nate Fox) در مصاحبه با وبسایت GamesBeat توضیح داد:

ما از همان ابتدا تمام تمرکز خود را روی رویات داستان جین ساکای و تحول شخصیتی او قرار دادیم. این عنوان از اول یک پروژه داستان محور بود ولی خب چه کسی از آینده خبر دارد؟

طراحی و تجربه بخش چند نفره این عنوان می‌تواند بسیار تجربه‌ای منحصر به فرد را رقم بزند. این بازی که صرفا عنوان داستان محور است، می‌تواند با ارائه یک بخش چند نفره جذاب، حالتی جدیدی را به مخاطبان هدیه دهد.

آقای فاکس همچنین توضیحاتی پیرامون درجه سختی بازی و مبارزات آن سخن گفت. مسلما ساخته جدید ساکر پانچ به هیچ عنوان در مقایسه با دیگر بازی سامورایی محور، «Sekiro: Shadows Die Twice» چالش برانگیز نیست.

جامعه مخاطبین هدف ما از همان ابتدا طیف وسیعی از گیمرها را دربر می‌گرفت. ما نمی‌خواستیم با طراحی گیم‌پلی چالشی حواس مخاطب از اکتشاف و گشت و گذار سوشیما یا روایت داستانی منحرف شود. طراحی مبارزات سخت اما، منصفانه زمان زیادی را صرف کردیم. علی رغم اینکه دشمنان به سرعت حمله می‌کنند اما فرصتی مناسبی برای دفاع و جا خالی دادن در اختیار بازیکن است.

بازی Ghost of Tsushima

می‌توان گفت اظهارات کارگردان بازی مبنی بر ارائه یک تجربه داستان محور دوست داشتنی تا حدی زیادی درست است. بازی Ghost of Tsushima از نظر تجاری عملکرد بی‌نظیری داشته‌است.

گروه تحلیلی NPD چندی پیش آمار پرفروش‌ترین بازی‌های ماه جولای آمریکا را منتشر کرد و همانطور که انتظار می‌رفت بازی Ghost of Tsushima در صدر پرفروش‌ها ایستاد. این بازی هم‌اکنون به سریع‌ترین آمار فروش در میان بازی‌های استودیو Sucker Punch دست یافته‌ و پنجمین بازی پرفروش سال میلادی جاری است. آقای مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، تحلیلگر NPD در صفحه توئیتر خود اقدام به انتشار اطلاعات تکمیل نمود. بر اساس گفته‌های ایشان ساخته جدید ساکر پانچ به چهارمین بازی پرفروش انحصاری سونی در ماه عرضه بدل شده‌است.

بازی «Paper Mario: The Origami King» نیز عملکرد مناسبی از خود ارائه کرده‌است. تازه‌ترین انحصاری نینتندو رکورد جدیدی در تاریخ مجموعه ثبت کرده و به پرفروش‌ترین بازی در اولین ماه عرضه بدل شده‌است. این بازی در مقایسه با عنوان «Paper Mario: The Thousand Year Door» فروش ۲برابری را در اولین ماه عرضه تجربه کرده‌است. بازی  The Last of Us Part 2 نیز همچنان روند خوب خود را حفظ نموده و عنوان سومین بازی پرفروش تاریخ سونی را یدک می‌کشد.

بازی Ghost of Tsushima

نزدیک به چهار سال از معرفی ساخته جدید استودیو «Sucker Punch» می‌گذرد و در این مدت بازی توانست نظرات و توجهات مخاطبان سونی را به خود جلب کند. پیش از عرضه بازی، سازندگان این  وعده را دادند که بازی حس یک فیلم خوش ساخت و قدیمی سامورایی را برای مخاطب خود تداعی می‌کند. یک جنگجو که باید به تمام تعلیمات و مبارزه شرافتمندانه پشت کند و به یک قاتل بی احساس تبدیل شود. آقای Ilan Eshkeri، آهنگساز بازی معتقد بود داستان آن بسیار غم انگیز و تاثیر گذار است.

وی در مصاحبه‌ای با وبسایت Mid-Life Gamer Geek پیرامون تجارب ساخت موسیقی‌های بازی سخن گفت. وی در ابتدا قصد داشت پیشنهاد ساکر پانچ را رد کند چون چندان با محصولات خشونت آمیز ارتباط برقرار نمی‌کند اما، پس از اینکه داستان را گوش می‌کند نظر خود را تغییر می‌دهد. به گفته وی سرگذشت Jin کشکمش‌های درونی و احساسی وی و درگیر با افکار مختلف است. این روایت داستانی سبب شده وی نظر خود را تغییر دهد و پروژه را بپذیرد.

داستان بازی بسیار احساسی و جذاب است. شاید مبارزه و خشونت سراسر بازی را فرا گرفته باشد اما، در نهایت داستان بازی ماجرای یک جوان را روایت می‌کند که باید در مقابل تمام باورهای پیشین خود بایستد. تمام سنت‌ها و اخلاقمداری‌هایی که قبلا یاد گرفته، تمامی را باید کنار بگذارد تا عزیزانش را نجات دهد. تمامی این احساسات پیچیده و عمیق انسانی منبع الهام من بودند.

جدیدترین ساخته Sucker Punch هم‌اکنون به صورت انحصاری برای پلتفرم PS4 عرضه خواهد شد.

در پایان شما را به بررسی ۱۰ عنوان پرفروش ماه جولای در ایالات متحده دعوت می‌کنیم:

  1. Ghost of Tsushima
  2. Call of Duty: Modern Warfare
  3. Paper Mario: The Origami King
  4. The Last of Us: Part II
  5. Animal Crossing: New Horizons
  6. Ring Fit Adventure
  7. Mortal Kombat 11
  8. Mario Kart 8: Deluxe
  9. Super Smash Bros. Ultimate
  10. Sword Art Online: Alicization Lycoris

 


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 04 شهریور 1399 ساعت: 21:06

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش