تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 30
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,464
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,425
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 20
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 492
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 431
    بازدید هفته بازدید هفته : 14,977
    بازدید ماه بازدید ماه : 91,738
    بازدید سال بازدید سال : 360,999
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,158,058

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.133.152.26
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 08 تیر 1403

سامسونگ سرانجام از گوشی تاشوی گلکسی فولدر 2 رونمایی کرد

سامسونگ سرانجام از گوشی تاشوی گلکسی فولدر 2 رونمایی کرد

پس از هفته ها شایعات پی در پی در مورد گوشی تاشوی هوشمند سامسونگ و درز تصاویر متعدد از این مدل، سامسونگ سرانجام شب گذشته از گلکسی فولدر 2 در کشور چین رونمایی کرد. گلکسی فولدر 2 همان طور که پیداست نسل جدید گلکسی فولدر که سال گذشته روانه ی بازار شد محسوب میشود. با اینکه اغلب گوشی های هوشمند امروزی حالت مسطح و تمام لمسی هستند، سامسونگ سری گلکسی فولدر را با حالت تاشو اما با ویژگی های یک گوشی هوشمند ارائه میدهد تا علاقمندان به گوشی های با این حالت را جذب کند. مطمئنا گوشی های تاشو امروزه دیگر مانند سال های نسبتا دور خواهان زیادی ندارند اما هنوز هم افرادی هستند که گوشی های کلاسیک این چنینی را ترجیح میدهند. در ادامه ی مطلب به مشخصات و ویژگی های گلکسی فولدر 2 میپردازیم.

گلکسی فولدر 2 پیش از این و حدود شش هفته پیش با اسم مدل SM-G1600 در رگلاتوری چینی TENNA رویت شد و حاکی از این داشت که این مدل به طور قابل توجهی سایز بزرگتری نسبت به دیگر گوشی های تاشوی بازار دارد. بدین ترتیب گلکسی فولدر 2 به صفحه نمایش 3.8 اینچی مجهز شده است که نشان از تفاوت اندک سایز این مدل نسبت به آیفون SE چهار اینچی دارد. ارتفاع این گوشی نیز 122 میلی متر اعلام شده است که البته این در حالت بسته بودن درب گوشی است و در حالت باز بودن آن مطمئنا ارتفاع آن جلب توجه خواهد کرد.

اما از آنجا که چند روز پیش از معرفی رسمی گلکسی فولدر 2، جعبه گشایی این گوشی تاشو منتشر شده بود، بنابراین نکته ی غافل گیر کننده ای در این بخش وجود ندارد. رزولوشن صفحه نمایش 3.8 اینچی گوشی تاشو سامسونگ برابر با 480 * 800 است. سامسونگ از چیپست پردازنده ی اسنپدراگون 425 به همراه 2 گیگابایت حافظه ی رم و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا در این گوشی استفاده کرده است. همان طور که در اطلاعات قبلی مطلع شده بودیم، این گوشی دارای یک باتری 1950 میلی آمپر ساعتی است که سامسونگ مدعی است عمر باتری چشمگیر 318 ساعت در حالت آماده به کار را در اختیار کاربر قرار میدهد. گلکسی فولدر 2 از دو سیم کارت پشتیبانی میکند و از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش ال ای دی برخوردار است. در حالی که انتظار میرفت دوربین سلفی این گوشی تنها 2 مگاپیکسل باشد، اما سامسونگ به دوستداران سلفی اهمیت بیشتری داده است و از یک لنز 5 مگاپیکسلی در جلوی این دستگاه استفاده کرده است.

به احتمال زیاد این گوشی به طور انحصاری در کشور چین عرضه خواهد شد و سامسونگ حرفی در مورد قیمت دقیق گلکسی فولدر 2 نزده است اما بر اساس شایعات قبلی، این گوشی احتمالا با قیمتی حدود 285 دلار به فروش خواهد رسید.


تاریخ ارسال پست: جمعه 19 شهریور 1395 ساعت: 19:41
برچسب ها : ,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش