تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3191
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 10
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 342
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,043
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 140
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 382
    بازدید هفته بازدید هفته : 8,460
    بازدید ماه بازدید ماه : 85,221
    بازدید سال بازدید سال : 354,482
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,151,541

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.103.59
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : چهارشنبه 06 تیر 1403

گوشی سامسونگ Galaxy A90 5G رسماً معرفی شد؛ یک پرچمدار بی‌نظیر در گروه میان‌رده ‌ها

گوشی سامسونگ Galaxy A90 5G رسماً معرفی شد؛ یک پرچمدار بی‌نظیر در گروه میان‌رده ‌ها

سامسونگ تا پیش از امروز سه گوشی 5G را در لیست انتخاب‌های ارائه شده خود برای کاربران داشت؛ گلکسی S10 5G، گلکسی Note 10 5G و گلکسی Note 10+ 5G. اما به نظر باید از امروز این تعداد را به چهار گوشی افزایش داده و Galaxy A90 5G را نیز در کنار آنها جای دهیم؛ گوشی که برای اولین بار در گروهی به جز سری Galaxy S و Galaxy Note از سامسونگ، مشخصاتی یک پرچمدار را دارد.

ساختار و مشخصاتی که برای گوشی‌های سری گلکسی A تا به امروز وجود داشته همواره تداعی‌کننده گوشی‌های میان‌رده بوده است ولی به نظر از سال جاری باید گوشی‌های رده بالا و پرچمدار را نیز در این گروه جای داده و اولین نمونه آن را نیز Galaxy A90 5G بدانیم.

این گوشی همانطور که از نامش پیداست، یک محصول میان‌رده پرمیوم مجهز به مودم 5G است و در داخل از چیپست پرچمدار کوالکام Snapdragon 855 همراه با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند که اندروید پای 9.0 و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراه خواهند کرد.

 

GalaxyA90-5G (2).jpg

نکته خاص در مورد ساختار حافظه این گوشی آن است که اگر نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم را انتخاب کنید، درگاه حافظه microSD در اختیار شما خواهد بود و می‌توانید میزان حافظه داخلی دستگاه را تا 512 گیگابایت دیگر نیز افزایش دهید.

در این گوشی از یک نمایشگر Infinity-U با پنلی از نوع Super AMOLED، اندازه 6.7 اینچ و رزولوشن FHD+ استفاده کرد که مانند دیگر گوشی‌های رده بالای امروزی، سنسور اثر انگشتی در زیر آن نهفته شده است. ناچ بالای نمایشگر نیز محل جای‌گیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دستگاه خواهد بود.

GalaxyA90-5G (1).jpg

دوربین پشتی دستگاه نیز ترکیبی از همکاری سه سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی عمق میدان است که در سمت نرم‌افزار آن نیز شاهد استفاده از افکت‌های بسیار مفید Super Steady برای کاهش هر چه بیشتر لرزش دست در حین فیلمبرداری، تشخیص خودکار محتوای سوژه به کمک هوش مصنوعی و افزودن تنظیمات ویژه برای افزایش زیبایی و کیفیت عکس، سیستم شناسایی عکس بی‌کیفیت و کمک به رفع آن و در نهایت قابلیت فوکوس زنده است که به کاربر اجازه می‌دهد بعد از پایان عکاسی نیز فوکوس روی سوژه‌های مختلف در تصویر را تغییر دهد.

GalaxyA90-5G (3).jpg

سامسونگ در این گوشی طراحی بسیار خاص و ویژه‌ای را برای بدنه دستگاه در نظر گرفته است. این طراحی که ترکیبی از دو نوع برش و تشکیل شیشه در بدنه دستگاه را نشان می‌دهد ساختار منحصر به فرد را تشکیل داده که باعث می‌شود در یک سمت شیشه حالت انعکاس و پاشیدگی طیف نور سفید را شاهد باشیم و در سمت دیگر شیشه یک دست، قرار گرفته باشد.

سامسونگ در این گوشی از قابلیت بروز شده DeX نیز استفاده خواهد کرد که به این ترتیب Galaxy A90 5G اولین گوشی خواهد بود که به Samsung DeX مجهز می‌شود.

این گوشی در دو نسخه سفید و مشکی رنگ تولید شده و باتری جذاب و دلپذیر 4500 میلی‌آمپر ساعت که با شارژر سریع 25 واتی شارژ می‌شود نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

سامسونگ هنوز قیمت رسمی این گوشی را اعلام ننموده است ولی توزیع آن در کره‌جنوبی از فردا آغاز و سپس به دیگر مناطق دنیا نیز گسترش داده خواهد شد.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 12 شهریور 1398 ساعت: 22:16
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش