تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 118
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 496
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 305
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 496
    بازدید ماه بازدید ماه : 496
    بازدید سال بازدید سال : 367,425
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,164,484

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.12.166.128
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

بازی Battlefield V کار دست الکترونیک آرتز داد

بازی Battlefield V کار دست الکترونیک آرتز داد

ارزش سهام الکترونیک آرتز پس از انتشار عملکرد مالی ضعیف‌تر از انتظار این کمپانی در فصل گذشته کاهش پیدا کرد. از فروش کمتر از انتظار بازی Battlefield V و کاهش درآمد در بخش گیمینگ موبایل؛ به عنوان دو دلیل عمده عملکرد ضعیف EA در فصل سوم سال مالی 2019 یاد می‌شود.

علی رغم اینکه Battlefield V  گل سر سبد بازی‌هایی بود که از Ray Tracing کارت‌های RTX پشتیبانی می‌کردند، اما جدیدترین عنوان از این فرچنایز آن‌طور که انتظار می‌رفت موفق نبوده است. به گفته EA تاکنون 7.3 میلیون نسخه از بازی Battlefield V فروش رفته است. هرچند این رقم بزرگ به نظر می رسد اما در واقع یک میلیون کمتر از برآوردها است. همچنین این بازی در جذب مشترکین جدید برای سرویس Origin Access Premier چندان موفق عمل نکرده است.

به گفته یکی از مدیران ارشد این کمپانی، نداشتن حالت بتل رویال از همان ابتدا، دلیل اصلی ناکامی این بازی است. احتمالاً به خوبی می دانید به لطف بازی Fortnite، این سبک به طرز خارق‌العاده‌ای در حال کسب محبوبیت است اما حالت بتل رویال BFV که Firestorm نام دارد، تا پیش از ماه آینده عرضه نمی‌شود. همچنین به تعویق افتادن عرضه این بازی تا 20 نوامبر، باعث تشدید رقابت از سوی Red Dead Redemption 2 و COD: Black Ops 4 و در نتیجه آن کاهش فروش این عنوان شد.

کسب و کار موبایل EA نیز عملکرد نا امید کننده‌ای داشته که طبق اطلاعات منتشر شده درآمد آن 23 درصد کمتر از سال قبل بوده است. محبوبیت بسیار کُند Command and Conquer Rivals، تأخیر در عرضه یک عنوان اعلام نشده (احتمالاً Star Wars: Rise to Power) و تغییرات ناموفق Madden؛ از دلایل کاهش درآمد کسب و کار موبایل برشمرده شده اند.

2019-02-06-image-2.jpg

EA در پایان فصل سوم سال مالی 2019 به درآمد خالص 1.289 میلیارد دلار دست یافته که پایین‌تر از 1.375 میلیارد دلار برآورده شده است. انتشار این گزارش باعث کاهش ارزش سهام این کمپانی به 74.71 دلار شد. حالا این کمپانی تخمین‌ها برای فصل چهارم سال مالی جاری را پایین آورده است. این در حالی است که بازی Apex Legends ظرف کمتر از 8 ساعت از زمان انتشار، یک میلیون گیمر کسب کرده و بازی Anthem هم در راه است.


تاریخ ارسال پست: جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 9:58
برچسب ها : ,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش