تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 14
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,837
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 300
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 2,837
    بازدید ماه بازدید ماه : 51,044
    بازدید سال بازدید سال : 239,024
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,036,083

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.224.63.61
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کارگردان بازی Days Gone: برای سونی فقط امتیاز متاکریتیک مهم است

کارگردان بازی Days Gone: برای سونی فقط امتیاز متاکریتیک مهم است

آقای John Garvin، کارگردان بازی Days Gone در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد به اعتقاد وی، برای سونی امتیاز متاکریتیک یک بازی مهم‌تر از عملکرد تجاری آن است.

از نظر بسیاری از ناشران صنعت گیم، دیزگان عملکرد تجاری بسیار خوبی داشته‌است و برای تایید این ادعا دلایل زیادی وجود دارد. جامعه آمار بزرگ و پیگیر طرفداری، آمار فروش تحسین برانگیز و بهبودهای اعمال شده روی بازی پس از عرضه آن و رشد آمار فروش بازی. در مجموعه نمی‌توان این بازی را یک شکست بزرگ تلقی کرد. چندی پیش آقای جیسون شریر در گزارشی مدعی شد، ایده ساخت دنباله نسخه اول،توسط استودیو SIE Bend مطرح شده و سونی آن را نپذیرفته‌است.

سونی در چند سال اخیر و با عرضه انجصاری‌های مختلف تقریبا هموراه مورد تحسین قرار گرفته و احکثر استودیوهای فرست پارتی آن، امتیاز بالای ۹۰ را ثبت کرده‌اند. امتیاز ۷۱ بازی، ظاهرا به عاملی تبدیل شده تا اعضای آن از عواقب منفی رنج ببرند. آقای John Garvin، کارگردان بازی Days Gone و نویسنده ارشد آن که مدت کوتاهی پس از انتشار بازی، استودیو SIE Bend را ترک کرد، در تازه‌ترین مصاحبه خود به انتقاد از سیاست گذاری‌های سونی انتقاد کرد:

این حقیقت ظرز فکر مسئولان سونی است. برای آن‌ها فقط امتیاز متاکریتیک مهم است. اگر شما کارگردانی عنوانی باشید که نمره آن کم‌تر از ۸۰ شود. [سونی] به شما اجازه نمی‌دهد تا چند سال هیچ بازی جدید در آن فرنچایز را کارگردانی کنید.

تاریخ انتشار بازی Days Gone برای PC به تعویق افتاد

کمپانی ژاپنی سونی در ادامه روند عرضه عناوین انحصاری خود روی پلتفرم PC، چند ماه قبل خبر از عرضه Days Gone روی رایانه‌های شخصی داد. این بازی در ابتدا قرار بود ششم اردیبهشت ماه سال جاری عرضه شود. سونی امروز اعلام کرد تاریخ انتشار بازی به ۲۸ام اردیبهشت موکول شده‌است. بازی در تاریخ مذبور روی فروشگاه اپیک استور و استیم به قسمت ۵۰ دلار در دسترس خواهد بود.

ضمن اعلام این خبر، تریلر جدیدی نیز از نسخه PC منتشر شد که از ویژگی‌های این نسخه نظیر تنظیم نرخ فریم دلخواه و پشتیبانی از چند مانیتور خبر می‌داد. پشتیبانی از کنترلرهای سونی و مایکروسافت در کنار ماوس و کیبورد و افزایش جزئیات و میدان دید وسیع‌تر نسخه PC در مقایسه با نسخه PS4 از دیگر ویژگی‌های بازی است.

شما می‌توانید تریلر مذکور را از اینجا تماشا کنید.

بازی Days Gone بهار سال آینده برای PC عرضه خواهد شد

اواخر نسل گذشته کمپانی ژاپنی سونی تصمیم به عرضه اولین بازی انحصاری خود، Horizon Zero Dawn روی پلتفرم PC گرفت. با توجه به سیاست‌های پیشین سونی مبنی بر محافظت از عناوین انحصاری خود و با توجه به اینکه این بازی تبدیل به یکی از علل خرید کنسول PS4 برای مخاطبان شده بود، این تصمیم اهالی گیم را شگفت زده کرد. پیش و پس از عرضه Horizon Zero Dawn روی پلتفرم PC گزارش‌ها و شایعات زیادی مبنی بر عرضه دیگر عناوین سونی روی رایانه‌های شخصی منتشر شد اما، هیچ کدام تا پیش از امروز جنبه رسمی نیافتند.

مدیرعامل پلی اسیتشن، آقای جیم رایان در مصاحبه‌ای با وبسایت GQ اعلام کرد، محصول سال ۲۰۱۹ بند استودیو، عنوان Days Gone بهار سال آینده برای پلتفرم PC عرضه می‌شودو ظاهرا این اتمام ماجرا نخواهد بود زیرا به گفته آقای رایان “مجموعه کاملی” از عناوین فرست پارتی سونی در آینده روی PC عرضه می‌شوند.

بازی Days Gone با وضوح تصویر ۴K و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه روی پلی استیشن ۵ اجرا خواهد شد

بازی Days Gone هم به صف عناوینی از پلی استیشن ۴ پیوست که از امکانات پیشرفته‌ی کنسول پلی استیشن ۵  بهره‌مند می‌شوند، استودیوی Sony Bend در پست توییتر خود بازی پشتیبانی این عنوان از کنسول نسل بعدی را اعلام کرد. این ویژگی‌ها شامل انتقال فایل‌های ذخیره از  پلی استیشن ۴  به پلی استیشن ۵  به همراه وضوح تصویر پویای ۴K و و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه است. به احتمال زیاد زمان بارگذاری نیز در این بازی به لطف درایو SSD پلی استیشن ۵ سریع‌تر خواهد هرچند که توسعه دهنده‌ی بازی به طور مشخص عملکرد آن را شرح نداده است.

بازی Days Gone

بازی Days Gone یکی از عناوین انحصاری و جالب پلی استیشن ۴  است که سال گذشته منتشر شد. این عنوان با اینکه نتوانست نظر کلی منتقدین را به خود جلب کند اما توانست عملکرد خوبی در فروش داشته باشد. استودیوی Sony Bend همچنین بعد از عرضه‌ی بازی به پشتیبانی خود از آن با انتشار بروزرسانی، گزینه‌های جدید سختی و چالش‎های هفتگی ادامه داد.

این استودیو در حال حاضر، در حال کار بر روی یک پروژه‌ی تریپل ‌ای (AAA) جدید است که به احتمال زیاد قسمت بعدی بازی Days Gone است که در تاریخی نامشخص برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

پروژه جدید سازندگان بازی Days Gone در مرحله پیش تولید قرار دارد

سازندگان بازی Days Gone در حال کار روی پروژه جدیدشان هستند و انتظار می‌رود که شاهد دنباله عنوان پساآخرالزمانی‌شان یا پروژه‌ای غیرمنتظره‌ باشیم. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، بازی Days Gone برای است ودیویی همچون Bend Studio هدف بزرگی بود و حالا خبر می‌رسد که این استودیو فرست پارتی مستقر در اورگن در حال پیش تولید پروژه جدید خود است. جرمی ویکری یکی از کارکنان ارشد این استودیو و کسی که به‌عنوان رهبر گروه نورپردازی در ماجراهای دیکن فعالیت می‌کرد، در صفحه لینکدین (Linkedln) خود اعلام کرد که «در حال حاضر درگیر برنامه‌ریزی برای پیش‌ تولید عنوان جدید‌مان هستیم»

حال موضوع بحث این است که این پروژه جدید یک دنباله برای بازی پساآخرالزمانی و جهان باز خودشان است که مدتی از انتشارش می‌گذرد یا تیم سازنده می‌خواهد دستش را به سمت تجربه‌ای جدید باز کند؟ باتوجه به اینکه واقعا کمبود یک بازی ماجراجویانه و جاسوسی احساس می‌شود، تیم می‌تواند دوباره به سراغ Syphon Filter برود.

به‌هر ترتیب، این استودیو که سابقه خوبی در انتشار بازی برای کنسول‌های دستی دارد، حال توانسته که تجربه خوبی در انتشار بازی برای کنسول‌های مدرن کسب کند و معتقدیم نسل بعد روی استودیوهایی همچون Bend Studio حساب ویژه‌ای باز می‌کند. شما دوست دارید که پروژه بعدی این استودیو چه چیزی باشد؟ یک اثر ماجراجویانه و مخفی‌کارانه یا مرتبط با آخرالزمان زامبی‌ها؟ یا اصلا دل‌تان می‌خواهد که تماما یک عنوان غیرمنتظره را از این استودیو ببینید؟


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت: 16:01
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش