تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 21
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,357
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,425
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 20
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 451
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 431
    بازدید هفته بازدید هفته : 14,870
    بازدید ماه بازدید ماه : 91,631
    بازدید سال بازدید سال : 360,892
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,157,951

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.41.107
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 08 تیر 1403

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Deus Ex: Mankind Divided اعلام شد

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Deus Ex: Mankind Divided اعلام شد

بدون هیچ گونه شک و تردیدی جدید ترین نسخه  از مجموعه بازی های Deus Ex یا همان بازی Deus Ex: Mankind Divided یکی از مورد انتظار ترین عناوینی به شمار می رود که علاقه مندان به دنیای بازی های کامپیوتری در سال جاری شاهد انتشار آن خواهند بود. بازی Deus Ex: Mankind Divided همچنین این پتانسیل را دارد تا لقب بهترین بازی سال را نیز به خود اختصاص دهد و تجربه ای بسیار موفق را در اختیار علاقه مندان به آثار نقش آفرینی قرار دهد. پس از وقفه های چند گانه ای که در جریان فرآیند انتشار بازی Deus Ex: Mankind Divided به وجود آمد، چشم انتظاران این بازی بالاخره این امکان را در اختیار خواهند داشت تا ظرف هفته های پیش رو طلسم ملاقات با اثر محبوب خود را بشکنند و به تجربه ی این بازی بپردازند. به خصوص علاقه مندان به نسخه ی PC از بازی Deus Ex: Mankind Divided که با مشخص شدن مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای این بازی بر روی پلتفرم PC دیگر دغدغه ی چندانی برای ملاقات با اثر محبوب خود احساس نخواهند کرد.

دست اندرکاران تولید بازی Deus Ex: Mankind Divided یعنی اعضای بخش مونترال استودیو Eidos به تازگی مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای این بازی بر روی پلتفرم PC را اعلام نموده اند که در ادامه ی متن پیش رو می توانید موارد مربوط به آن را از نظر بگذرانید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Deus Ex: Mankind Divided بر روی پلتفرم PC :

  •  سیستم عامل :  Windows 7 SP1 - 64 – bit Version Only
  • پردازنده :  Intel Core i3-2100 or AMD equivalent 
  • کارت گرافیک :  0 AMD Radeon HD 7870 (2GB) or Nvidia GeForce GTX 660 (2GB) 0
  • حافظه ی رم :  8 گیگا بایت
  • فضای مورد نیاز برای نصب :  45 گیگا بایت    

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Deus Ex: Mankind Divided بر روی پلتفرم PC :

  •  سیستم عامل :  Windows 10 - 64 – bit Version Only
  • پردازنده :  Intel Core i7-3770K or AMD FX 8350 Wraith
  • کارت گرافیک :  AMD Radeon RX 480 or Nvidia GTX 970
  • حافظه ی رم :  16 گیگا بایت
  • فضای مورد نیاز برای نصب :  55 گیگا بایت

 

گفتنی است که تفاوت 10 گیگا بایتی موجود میان گزینه ی فضای مورد نیاز برای نصب در دو بخش اعلام شده از مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی Deus Ex: Mankind Divided بر روی پلتفرم PC ، به حجم بسته های الحاقی (DLC ها) این بازی مربوط می شود که تنها در بخش سیستم پیشنهادی این بازی (قسمت مربوط به فضای مورد نیاز برای نصب) لحاظ شده است. در مجموع می توان گفت که بازی Deus Ex: Mankind Divided به منظور اجرای مناسب بر روی پلتفرم PC مشخصات سخت افزاری نسبتاً بالایی را طلب می کند که البته این امر با توجه به نمایش هایی که تا کنون از این بازی ارائه شده است و همچنین با نظر به ویژگی های نو آورانه ی موجود در بخش فنی بازی Deus Ex: Mankind Divided چندان عجیب و دور از انتظار جلوه نمی کند.

 dus-ex1

همان گونه که در مطالب پیشین خود در رابطه با بازی Deus Ex: Mankind Divided نیز به آن اشاره کرده بودیم هسته ی اصلی گیم پلی این بازی بر اساس همان موارد آشنای موجود در نسخه ی پیشین این مجموعه یعنی بازی Deus Ex: Human Revolution (که به نوعی داستان کلی مجموعه بازی های Deus Ex را از نو روایت می کرد) بنا نهاده شده است. به این ترتیب که تجربه کنندگان بازی Deus Ex: Mankind Divided در عین انجام مخفی کاری در طول مراحل این اثر، این قابلیت را هم در اختیار خواهند داشت تا تجربه ای کاملاً اکشن و پر زد و خورد را در حین عبور از این مراحل از سر بگذرانند. علاوه بر آن مواردی نظیر هک کردن سیستم های کامپیوتری موجود در محیط این بازی و پیش بردن اهداف مورد نظر بازیباز از طریق گفتگو با شخصیت های حاضر در داستان این بازی نیز از جمله ویژگی هایی خواهد بود که در گیم پلی بازی Deus Ex: Mankind Divided وجود خواهد داشت.

 deus-ex2

رویداد های داستانی بازی Deus Ex: Mankind Divided حدود دو سال پس از اتفاقاتی که در نسخه ی پیشین این مجموعه  یعنی بازی Deus Ex: Human Revolution شاهد به وقوع پیوستن آن بودیم رخ می دهد. در شرایطی که قهرمان اصلی مجموعه بازی های Deus Ex یعنی آدام ینسن اکنون به خدمت پلیس بین الملل در آمده است تا به مقابله با یک گروه تروریستی متشکل از انسان هایی که اعضای بدن آن ها از اجزای مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده تشکیل شده است بپردازد (گفتنی است که خود آدام هم از وجود همین تکنولوژی در دست های مصنوعی خود بهره می گیرد). از سوی دیگر همکاری مخفیانه ی آدام با یک گروه زیر زمینی متشکل از هکر های کارکشته موجب شده است تا او در طول داستان بازی Deus Ex: Mankind Divided از نوعی زندگی دو گانه بر خوردار باشد و به موجب چالش های به وجود آمده برای او در طول مراحل این اثر (به دلیل ایجاد اصطکاک میان این دو بخش مجزا از زندگی او) تجربه کنندگان بازی Deus Ex: Mankind Divided روایتی جذاب و پر کشش را در داستان این بازی نظاره گر باشند. در واقع دلیل اصلی آدام برای همکاری با اعضای این گروه زیر زمینی برداشتن نقاب از چهره ی برخی از افراد فاسد سازمان ایلومینانتی است که موجب شده اند افراد استفاده کننده از عضو های مصنوعی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده به افرادی خطرناک و غیر عادی در نظر افراد عادی حاضر در اجتماع تبدیل گردند. در هر صورت می توان ادعا کرد که انتظارات هواداران نسخه های پیشین سری Deus Ex از نسخه ی جدید این مجموعه بسیار بالا است و باید دید که بازی Deus Ex: Mankind Divided تا چه اندازه می تواند پاسخگوی انتظارات هواداران خود باشد. در پایان باید به این نکته اشاره کرد که بازی Deus Ex: Mankind Divided در تاریخ 23 اوت (August) سال جاری میلادی برای سه پلتفرم کامپیوتر های خانگی ، کنسول اکس باکس وان و کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.  


تاریخ ارسال پست: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 16:26
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش