تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 175
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 3,356
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,039
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 20
    آي پي امروز آي پي امروز : 941
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 997
    بازدید هفته بازدید هفته : 7,395
    بازدید ماه بازدید ماه : 7,395
    بازدید سال بازدید سال : 374,324
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,171,383

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.149.229.255
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Far Cry Primal مشخص شد

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Far Cry Primal مشخص شد

سری Far Cry گذشته ای پر فراز و نشیب را پشت سر خود می بیند. در ابتدای امر سرنوشت این بازی در دست اعضای شرکت کرایتک قرار داشت. اما از آن جایی که شرکت کرایتک همواره در طی این سال ها از مدیریت کلان بسیار ضعیف خود لطمه خورده است (عرض ارادت خدمت آقا چوات!) و به همین دلیل تمامی چیز های خوب را معمولاً پس از مدت بسیار کوتاهی از دست رفته می بیند، حق امتیاز سری فار کرای را هم خیلی زود به طور کامل از دست داد و سرنوشت این بازی به شکل تمام و کمال در دست سران شرکت یوبی سافت قرار گرفت. در نسخه ی دوم سری Far Cry یوبی سافت توانست با ایجاد تغییراتی در ساختار گیم پلی و همچنین نوع موتور گرافیکی این بازی، سری فار کرای را از نو احیا کند و پس از آن در بازی Far Cry 3 این مجموعه (به لطف حضور جناب واس و ساختار گرافیکی جالب خود) توانست در اوج قله قرار گیرد. با این حال سران یوبی سافت در نسخه ی چهارم این مجموعه اشتباهی استراتژیک را مرتکب شدند و با خیز برداشتن برای تبدیل سری فار کرای به Assassin's Creed دوم (و طمع برای تبدیل این مجموعه به عنوانی سالیانه) سرنوشت این مجموعه را تا مرز تباهی پیش بردند. با این حال در نسخه ی جدید این سری یعنی بازی Far Cry Primal اعضای یوبی سافت نشان دادند که از این اشتباه خود درس عبرت گرفته اند و قصد دارند با تغییر مسیر سری فار کرای (از طریق تغییر تم کلی این بازی و انتقال ماجرا های آن به عصر حجر) بقا و محبوبیت سری فار کرای را همچنان حفظ نمایند. بنا بر این احتمالاً هواداران فراوانی مشتاق دانستن این نکته هستند که آیا ساز و برگشان برای تجربه کردن بازی Far Cry Primal کفایت می کند یا خیر.

 

در پاسخ به این پرسش تکلیف دارندگان کنسول های خانگی کاملاً مشخص به نظر می رسد. در واقع آن ها هیچ کاری جز کشیدن انتظار برای رسیدن به تاریخ انتشار این بازی ندارند. اما در این میان علاقمندان پلتفرم PC همواره در تب و تاب دانستن این موضوع هستند که آیا سیستم های کامپیوتری شان توانایی اجرای بازی های جدید روز را خواهد داشت یا این که نیاز دارند دستی به سر و روی سیستم کامپیوتری دلبند خود بکشند. برای آگاه شدن از این که آیا سیستم کامپیوتری شما توان اجرای بازی Far Cry Primal را خواهد داشت یا خیر می توانید مشخصات اعلام شده برای اجرای این بازی را از نظر بگذرانید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Far Cry Primal بر روی پلتفرم PC :

 

  • سیستم عامل : Windows 7 , Windows 8.1 , Windows 10 - 64-bit versions only
  • پردازنده : Intel Core i3 - 550 | AMD Phenom II X 4 955 or equivalent
  • کارت گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 460 (1 GB VRAM) | AMD Radeon HD 5770 (1 GB VRAM) or equivalent
  • حافظه ی رم : 4 گیگا بایت
  • فضای مورد نیاز برای نصب : 20 گیگا بایت

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Far Cry Primal بر روی پلتفرم PC :  

 

  • سیستم عامل : Windows 7 , Windows 8.1 , Windows 10 - 64-bit versions only
  • پردازنده : Intel Core i7 - 2600K | AMD FX - 8350 or equivalent
  • کارت گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 780 | AMD Radeon R9 280 X or equivalent
  • حافظه ی رم : 8 گیگا بایت
  • فضای مورد نیاز برای نصب : 20 گیگا بایت

 

لازم به ذکر است که تمامی مشخصات فوق کاملاً رسمی بوده و از طریق شبکه ی آنلاین استیم اعلام شده اند. ضمن این که در اطلاعات اعلام شده در رابطه با سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Far Cry Primal به این نکته اشاره شده است که نسخه های لپ تاپ کارت های گرافیک عنوان شده در این مشخصات ممکن است با بازی Far Cry Primal سازگاری داشته باشند، اما در عین حال این دسته از کارت های گرافیک ، یعنی کارت های گرافیک لپ تاپ ها ، از سوی سازندگان این بازی به طور رسمی پشتیبانی نمی شوند. به نظر می رسد که این استراتژی عجیب و بی معنی استراتژی جدید شرکت یوبی سافت در مورد اجرای بازی های خود بر روی لپ تاپ ها باشد. چرا که چندی پیش در دیگر بازی این شرکت یعنی Rainbow Six Siege نیز دقیقاً شاهد همین نکته بودیم و در مورد اثر مذکور نیز عدم پشتیبانی رسمی کارت های گرافیک لپ تاپ از سوی یوبی سافت پیش از انتشار این بازی اعلام شده بود. علاوه بر موارد فوق نکته ی جالبی که در مورد حداقل سیستم مورد نیز برای اجرای بازی Far Cry Primal وجود دارد این است که مشخصات اعلام شده در این بخش، از مشخصات مشابه اعلام شده برای اجرای نسخه ی پیشین سری فار کرای یعنی بازی Far Cry 4 پایین تر است و در واقع بازی فار کرای 4 در بخش حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرا شدن ، مشخصات سخت افزاری بالا تری را به نسبت این بازی می طلبید! اما در بخش سیستم پیشنهادی دقیقاً عکس این مطلب صادق است و سیستم پیشنهادی اعلام شده برای اجرای بهینه ی بازی Far Cry Primal از مشخصات سخت افزاری بالا تری به نسبت بازی فار کرای 4 بهره می برد. گفتنی است که علاقمندان نسخه ی PC از بازی Far Cry Primal می توانند در تاریخ 1 مارس سال جاری با اثر محبوب خود دیدار کنند. البته تاریخ انتشار نسخه های کنسولی این بازی (دو نسخه ی اکس باکس 360 و پلی استیشن 4) حدود یک هفته پیش از انتشار نسخه ی PC (یعنی در تاریخ 23 فوریه) خواهد بود.


تاریخ ارسال پست: جمعه 18 دی 1394 ساعت: 20:32
برچسب ها : ,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش