تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 14
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,275
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 140
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,275
    بازدید ماه بازدید ماه : 49,482
    بازدید سال بازدید سال : 237,462
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,034,521

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.188.113.80
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بازی Clash of Clans رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد(به همراه ویدیو)

بازی Clash of Clans رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد(به همراه ویدیو)

به احتمال فراوان هواداران بازی Clash of Clans اکنون حسابی مشغول هستند و حتی فرصت سر خاراندن هم ندارند. هر چه باشد آپدیت بزرگ این بازی روز گذشته منتشر شد و اکنون علاقمندان بازی Clash of Clans در صدد این هستند تا از تمامی تغییراتی که این آپدیت جدید برای آن ها به ارمغان آورده است با خبر شوند. اگر چه در این مطلب قصد پرداختن به این آپدیت را داریم، اما در کنار آن به رکورد تازه ای هم اشاره خواهیم کرد که بازی Clash of Clans در سال 2015 میلادی از خود به جا گذاشته است.

به تازگی وب سایت یوتیوب (YouTube) لیست تازه ای از محبوب ترین و پر گرایش ترین ویدیو های مربوط به بازی های کامپیوتری با ده جایگاه را منتشر ساخته است که بازی Clash of Clans در صدر آن قرار دارد. بر اساس توضیح یوتیوب، پر گرایش ترین ویدیو های این وب سایت، ویدیو هایی محسوب می شوند که بیشترین بازدید ، اشتراک گذاری، پسند و نظر را به خود اختصاص داده باشند. و در این میان ویدیوی تبلیغاتی بازی Clash of Clans که انتقام نام دارد و در سال جاری برای پخش لابلای مسابقه ی فینال نهایی لیگ سالانه ی فوتبال امریکایی (که با نام Super Bowl شناخته می شود) تهیه شده بود، موفق شده تا بالا تر از ویدیو های مربوط به عناوین شاخص و مورد انتظار دنیای بازی های کامپیوتری نظیر فال آوت 4 یا نسخه ی جدید سری جنگ ستارگان یعنی بتل فرانت قرار گیرد و عنوان محبوب ترین و پر گرایش ترین ویدیوی گیمی سال 2015 میلادی را از آن خود نماید. در این ویدیو هنر پیشه ی نام آشنای دنیای سینما یعنی لیام نیسون را می بینیم که به دهکده اش در بازی Clash of Clans حمله شده است و به همین دلیل او با خشم و غضب جالب و با مزه ای برای انتقام نقشه می کشد! این ویدیو را می توانید در پایان متن پیش رو مشاهده نمایید و علاوه بر آن توجه شما را به دیدن لیست کامل ارائه شده از سوی وب سایت یوتیوب و سایر بازی هایی که موفق شده اند پر گرایش ترین ویدیو های گیمی سال جاری را رقم بزنند جلب می کنیم.

  1. Clash of Clans: Revenge - Official Super Bowl TV Commercial
  2. Real GTA
  3. Star Wars Battlefront Reveal Trailer
  4. Five Nights at Freddy's 3 Teaser Trailer
  5. WARNING: YOU WILL DIE | Five Nights at Freddy's 3 - Part 1
  6. Discover Pok̩mon in the Real World with Pok̩mon GO!
  7. Fallout 4 - Official Trailer
  8. Elders Play Grand Theft Auto V - Elders React: Gaming
  9. Halo VS Call of Duty
  10. Final Fantasy VII - E3 2015 Trailer | PS4

 بی شک جالب ترین نکته ی موجود در لیست مذکور، تسخیر دو رتبه از جایگاه های مربوط به محبوب ترین ویدیو های گیمی سال جاری توسط بازی منحصر به فرد Five Night at Freddy's 3 است که می توان آن را یکی از خلاقانه ترین بازی های کامپیوتری امسال لقب داد.

 clash-of-clans

پس از پرداختن به تازه ترین رکورد شکنی بازی Clash of Clans بهتر است به سراغ آپدیت جدید این بازی برویم تا با مهم ترین موارد موجود در آن آشنا شویم. بی شک یکی از مهم ترین تغییرات بازی Clash of Clans به موجب نصب این آپدیت جدید، دگرگونی سیستم محافظت از دهکده ها توسط سپر دفاعی دهکده یا همان Shield است که شاهد حضور آن در این بازی هستیم. تا پیش از این به هنگام فعال بودن سپر دفاعی دهکده تان، شما قادر به حمله نبودید؛ چرا که در آن صورت سپر دفاعی تان به طور کامل از بین می رفت و به این ترتیب دهکده ی شما در برابر حملات حریفان بی دفاع می ماند. اما به موجب نصب این آپدیت جدید، شما اینک در هنگام فعال بودن سپر دفاعی دهکده تان هم قادر به حمله کردن خواهید بود و به جای از بین رفتن کامل سپر دفاعی دهکده در هنگام آغاز حمله، تنها از مدت زمان باقی مانده از قدرت دفاعی این سپر کاسته می شود. سوای تغییر ویژگی های مربوط به سپر دفاعی دهکده یا همان Shield ، در این آپدیت جدید شاهد اضافه شدن قابلیت دفاعی تازه ای به نام محافظ دهکده یا Village Guard نیز به ساختار این بازی هستیم. محافظ دهکده در واقع از همان ساز و کار سپر دفاعی دهکده استفاده می کند و به عبارت بهتر شکل تقلیل یافته ای از سپر دفاعی محسوب می شود. به این ترتیب که شما می توانید به کمک خرج کردن تنها ده الماس (Gem) آن را به مدت دو ساعت برای دهکده ی خود فعال نمایید. ضمن این که درست همانند سپر یا Shield ، محافظ یا همان Guard نیز پس از حمله ی رقیبان به دهکده ی شما به مدت محدودی فعال خواهد شد، با این تفاوت که زمان فعال شدن آن درست پس از پایان یافتن زمان Shield خواهد بود و میزان فعال ماندن آن هم بستگی به لیگی دارد که شما در آن مشغول فعالیت هستید (در کل حداقل زمان فعال بودن محافظ دهکده 15 دقیقه و حداکثر آن 3 ساعت است).

 clash-of-clans-1

علاوه بر تغییر ساز و کار سپر دفاعی دهکده، آپدیت جدید بازی Clash of Clans سایز دهکده ی شما را نیز افزایش می دهد و مضاف بر آن موارد تازه ای را هم به گیم پلی بازی اضافه می کند. در این میان بی شک مهم ترین قابلیت اضافه شده به گیم پلی بازی، امکان ارتقا دادن تاون هال دهکده به تراز 11 است که امکان بهره بردن از یک سازه ی دفاعی جدید و یک قهرمان یا Hero تازه را به شما می دهد. این سازه ی دفاعی جدید Eagle Artillery نام دارد و از ساز و کاری تقریباً مشابه با Mortar ها بهره می برد (از لحاظ میزان بُرد و قابلیت های دفاعی). ضمن این که برای بنا کردن این سازه ی دفاعی جدید به 800 هزار واحد طلا نیاز خواهید داشت. قهرمان جدید اضافه شده به بازی نیز Grand Warden نام دارد و همانند سازه ی دفاعی Eagle Artillery در تاون هال 11 قابل انتخاب خواهد بود. برای در اختیار گرفتن این قهرمان جدید شما به 6 میلیون واحد اکسیر معمولی نیاز خواهید داشت و به این ترتیب می توانید از قابلیت های منحصر به فرد این شخصیت تازه وارد در طول نبرد های خود استفاده کنید. شخصیت Grand Warden قادر است بی هیچ مشکلی از فراز دیوار های محافظ عبور کند و علاوه بر افزایش قدرت تخریب نیرو های تحت اختیار خود به موجب استفاده از ویژگی Life Aura، به کمک قابلیت ویژه ای به نام Eternal Tome میزان ضربه پذیری آن ها را هم در برابر حملات حریفان کاهش دهد. البته سوای موارد مذکور که تغییرات مهم و عمده ی بازی Clash of Clans پس از نصب آپدیت جدید این بازی را شامل می شوند، آپدیت مذکور لیست مفصلی از تغییرات کوچک را نیز برای کاربران خود به ارمغان آورده است. از جمله ی مهم ترین این تغییرات می توان به امکان اشتراک گذاری معجون های جادویی در Clan ها علاوه بر امکان اشتراک گذاری سرباز و همچنین افزایش یافتن تراز برخی از سازه های دفاعی اشاره کرد. حال باید دید که این تغییرات تا چه حد می توانند در ساختار گیم پلی بازی Clash of Clans اثر گذار باشند و خاصیت سرگرم کنندگی گیم پلی این بازی را افزایش دهند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا از لیست تغییرات صورت گرفته در بازی Clash of Clans توسط آپدیت جدید ارائه شده برای آن راضی هستید یا این که انتظار بیشتری از این تغییرات داشتید؟

حجم:5مگابایت

دانلود

منبع:سایت سخت افزار


تاریخ ارسال پست: جمعه 20 آذر 1394 ساعت: 17:34
برچسب ها : ,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش