تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 14
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,628
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,235
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 16
    آي پي امروز آي پي امروز : 314
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 347
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,628
    بازدید ماه بازدید ماه : 30,376
    بازدید سال بازدید سال : 218,356
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,015,415

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.137.166.124
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

پروژه‌ی بعدی DICE LA در سبک شوتر قرار دارد و توسط انجین فراست‌‌بایت توسعه می‌یابد

پروژه‌ی بعدی DICE LA در سبک شوتر قرار دارد و توسط انجین فراست‌‌بایت توسعه می‌یابد

آقای وینس زمپلا (Vince Zampella)، رئیس استودیوی ریسپاون (Respawn)، چندی پیش تایید کرد که احتمالاََ پروژه‌ی بعدی DICE LA در ژانر شوتر قرار دارد و از موتورگرافیکی فراست‌بایت (Frostbite) استفاده خواهد کرد.

 

زمپلا در مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN در مورد آینده‌ی استودیوی DICE LA پس از موفقیت‌های ریسپاون صحبت کرد. ریسپاون در سال‌های اخیر توانسته درآمد بسیاری کسب کند، از طرفی عنوان بتل رویال Apex Legends به یک منبع مالی بسیار بزرگ برای آن‌ها تبدیل شده است و از طرف دیگر بازی تک‌نفره‌ی داستانی Star Wars: Jedi Fallen Order نیز توانسته فروش خوبی داشته باشد.

در طول مصاحبه‌ی ذکر شده، آقای زمپلا تایید کرد که قرار نیست استودیوی DICE LA با ریسپاون ادغام شود و یا این که از آن‌ها الگو برداری کند، آن‌ها رویه‌ی خاص خود را در پیش خواهند گرفت. او همچنین به این نکته اشاره کرد که احتمالاََ بازی بعدی DICE LA یک عنوان شوتر خواهد بود که با موتوگرافیکی فراست‌بایت توسعه می‌یابد. او در این باره گفت:

آن تیم (DICE LA) یک تیم شوتر است، به احتمال زیاد پروژه‌ی آن‌ها نیز در این راستا قرار خواهد گرفت.

طبق گفته‌های زمپلا، در حال حاضر این تیم ایده‌های بسیار خوبی دارد اما هنوز چیزی قطعی نشده است. از طرفی تیم DICE LA شامل استعداد‌هایی می‌شود که در ساخت بازی‌های شوتر مهارت دارند، بنابراین بهترین تصمیم این است که پروژه‌ی بعدی آن‌ها نیز در چنین جهتی قرار گیرد. در ادامه نیز زامپلا فراست‌بایت را موتورگرافیکی اصلی آن‌ها اعلام کرد:

شما برای ساخت یک بازی خوب باید ابتدا انجین مناسب خود را انتخاب کنید. به احتمال بسیار زیاد موتورگرافیکی DICE LA فراست‌بایت خواهد بود چرا که آن‌ها با این تکنولوژی آشنایی دارند اما اگر متوجه شویم یک انجین دیگر برای ما مناسب‌تر است، مطمئناََ تغییراتی را اعمال می‌کنیم.

از آن‌جایی که این تیم هنوز کار برروی پروژه‌ی بعدی خود را آغاز نکرده است، احتمالاََ به این زودی‌ها خبری از آن‌ها به گوش نرسد.


تاریخ ارسال پست: شنبه 27 اردیبهشت 1399 ساعت: 17:55
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش