تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 28
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,658
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,039
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 20
    آي پي امروز آي پي امروز : 716
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 997
    بازدید هفته بازدید هفته : 6,697
    بازدید ماه بازدید ماه : 6,697
    بازدید سال بازدید سال : 373,626
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,170,685

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.88.247
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

با nubia Red Magic Mars آشنا شوید؛ معنای واقعی و کامل گیمینگ پیشرفته در دنیای موبایل

با nubia Red Magic Mars آشنا شوید؛ معنای واقعی و کامل گیمینگ پیشرفته در دنیای موبایل

تا به حال گوشی‌های بسیار زیادی با خصوصیات و ویژگی‌هایی که لفظ گیمینگ به آنها نسبت داده شده عرضه شده‌اند ولی بسیاری از آنها چیزی به جز یک سخت‌افزار قدرتمند ندارند. بسیاری از ویژگی‌هایی که یک دستگاه برای تبدیل شدن به یک محصول گیمینگ نیاز دارد فراتر از تنها پردازنده قوی هستند؛ ویژگی‌هایی که همگی در محصول جدید ZTE در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

حتماً شما دوستان نیز با این نظر موافقید که صرف اضافه کردن یک سخت‌افزار قدرتمند رده بالا و طراحی ظاهری فانتزی به یک دستگاه نمی‌تواند آن را به محصولی مناسب بازی تبدیل کند؛ برخلاف تصویری بسیاری از افراد، گیمینگ تنها استفاده از یک سیستم قوی نیست و باید در آن به امکانات بسیار بیشتری دسترسی پیدا کرد که حال و هوای بازی را به کاربر بدهد.

نسخه جدید گوشی سری nubia Red Magic که حالا پسوند Mars هم به آن اضافه شده چنین ویژگی‌ دارد و شاید در نگاه اول تنها بروزرسانی آن به چیپست Snapdragon 845 در مقابل Snapdragon 835 نسخه قبلی نمود پیدا کند ولی ویژگی‌های این گوشی به صورت کلی متحول شده و حالا کاملاً مناسب گیمینگ است.

با افزوده شدن چیپست جدید شرکت ZTE در نظر گرفته تا یک سیستم خنک‌سازی جدید با دو لوله حرارتی مجزا را برای دستگاه طراحی کند که به آنها ICE می‌گوید و می‌توانند به صورت جداگانه گرمای تولیدشده توسط واحدهای پردازنده دستگاه را کاهش داده و عملکرد سخت‌افزاری آن را به نحو بسیار مناسبی افزایش دهند.

یکی دیگر از بروزرسانی‌های بسیار خوب این گوشی استفاده از نسخه جدید با 10 گیگابایت حافظه رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی است. حالا کاربران می‌توانند با استفاده از این آپشن هر سه نسخه با رم‌های 6، 8 و 10 گیگابایتی را در لیست خود داشته و متناسب با هدف و بودجه خود آنها را انتخاب کنند.

در بخش نرم‌افزار هم بروزرسانی خوبی صورت گرفته و این گوشی با روح نرم‌افزاری Red Magic OS 1.6 عرضه می‌شود که یک نسخه سفارشی شده خاص برای اعمال ویژگی‌های گیمینگ خواهد بود و بر پایه اندروید 9.0 پای نوشته شده است. در نسخه قبلی این گوشی از رابط کاربری بر پایه اندروید 8.1 استفاده شده بود و رابط کاربری جدید می‌تواند قابلیت‌های به مراتب بیشتری را برای گیمینگ روان، سریع و بهینه‌تر ارائه کند.

همچنین در قسمت سمت راست بدنه و به صورت دوگانه، دو ناحیه حساس به لمس به نام Mars Trigger قرار داده شده‌اند که می‌توانند مانند دکمه‌های شانه‌ای کنترلر کنسول‌ها (دکمه‌های R1 و L1) مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین یک دکمه مخصوص بازی نیز در پشت دستگاه قرار گرفته که می‌توانید با استفاده از آن هرگونه مزاحمتی در حین بازی را حذف کنید تا هنگام بازی کسی نتواند مانع لذت بردن شما از هیجان آن شود.

نمایشگر این دستگاه به مانند نسخه قبل 6 اینچی بوده و با تکنولوژی LTPS LCD ساخته خواهد شد و یک موتور ویژه لرزشی خطی برای خلق فیدبک لرزشی (مانند سیستم شوک کنترلرهای کنسول) با نام 4D Shock نیز در دستگاه اضافه شده که می‌تواند حس واقعی شوک در هنگام بازی را به کاربر اعمال کند.

برای سیستم صوتی این دستگاه نیز اسپیکرهای DTS 7.1 استفاده شده اند که تجربه‌ی صدایی فراگیر و بسیار با کیفیت را ارائه خواهند کرد. البته می‌توانید برای اینکه هر چه بیشتر حال و هوای کنسولی به گوشی خود بدهید از کنترلرهای کوچک بلوتوثی که به دستگاه متصل می‌شوند نیز استفاده کنید.

همچنین در داخل دستگاه یک مبدل کوچک نیز وجود دارد که به شما اتصال همزمان شارژر و هدفون‌ را می‌دهد و دیگر نگرانی بابت عدم استفاده از جک استاندارد 3.5 میلی‌متری روی بدنه گوشی وجود نخواهد داشت.

در قسمت باتری همه چیز مانند نسخه قبل است و ظرفیت 3800 میلی‌آمپر ساعتی تغییر چندانی نداشته است. برای کاربرانی که علاقه زیادی به تجهیزات و حال و هواوی نظامی هم دارند یک نسخه ویژه با بدنه با الگوی نظامی در نظر گرفته شده است و البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که نسخه قرمز آتشین موجود در مدل قبلی، در Mars حذف شده است. این مورد را هم در نظر داشته باشید که در پشت گوشی یک نوار استریپ LED RGB هم وجود دارد که دیگر معنای گیمینگ را به صورت کامل القا خواهد کرد.

اما از ویژگی‌های گیمینگ دستگاه که بگذریم، در قسمت دوربین با یک سنسور 16 مگاپیکسلی و لنز به گشادگی f/1.8 (مقایسه کنید با سنسور 24 مگاپیکسلی و لنز f1.7 نسخه پایه) روبرو خواهیم بود و در بخش دوربین سلفی هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی با قابلیت عکسبرداری HDR برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

اما از همه موارد فوق که بگذریم قیمت این دستگاه بسیار هیجان انگیز است و به عنوان یک محصول گیمینگ با این حجم از امکانات عالی و کمی باورنکردنی است. برای نسخه پایه 6/64 گیگابایتی Mars برچسب قیمت 2700 یوآن معادل 385 دلار، نسخه 8/128 گیگابایتی 3200 یوآن معادل 460 دلار و نسخه پرمیوم 10/256 گیگابایتی نیز 4000 یوآن معادل 570 دلار به فروش خواهد رفت که می‌تواند در مقابل قیمت‌های نزدیک به 1000 دلاری و بالاتر از آن رقبایی مانند هواوی و اسوس بسیار عالی و اغوا کننده باشد. البته این گوشی در فعلاً فقط در چین عرضه خواهد شد و برنامه‌ای برای عرضه جهانی آن اعلام نشده است.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 08 آذر 1397 ساعت: 11:55
برچسب ها : ,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش