تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 11
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 685
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 95
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 685
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,892
    بازدید سال بازدید سال : 236,872
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,931

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.184.189
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

HMD زمان رونمایی از گوشی پرچمدار نوکیا 9 را اعلام کرد؛ مورد انتظارترین گوشی‌ همراه!

 HMD زمان رونمایی از گوشی پرچمدار نوکیا 9 را اعلام کرد؛ مورد انتظارترین گوشی‌ همراه!

نوکیا ساعتی پیش در حساب کاربری رسمی خود در شبکه Twitter، ضمن انتشار یک عکس رازگونه، اعلام کرد که قصد دارد در سه شنبه هفته آینده و در تاریخ 21 آگوست (30 مرداد) مراسمی را برگزار و از یک اسمارت فون جدید که خیلی‌ها منتظر آن هستند نیز رونمایی کند.

به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد در هفته آینده از اسمارت فون پرچمدار جدید خود که به احتمال فراوان نوکیا 9 نام خواهد داشت رونمایی کند. این کمپانی امروز و در ساعاتی قبل در حساب کاربری رسمی خود در شبکه توئیتر اعلام کرد که قصد دارد در سه شنبه پیش‌رو و در یک رویداد رسمی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. تصویر منتشر شده همراه با این توئیت جمله‌ای با عنوان One Of The Most Awaited Phones را به نمایش می‌گذارد که نشان می‌دهد این اسمارت فون یکی از مورد انتظارترین و پربحث ترین محصولات کمپانی HMD تحت برند نوکیا است.

Twitter-2.jpg - 26.73 kB

از سال گذشته شایعات و خبرهای زیادی در مورد گوشی پرچمدار بعدی کمپانی HMD با عنوان نوکیا 9 به گوش می‌رسید و اکنون به نظر می‌رسد که به زمان رونمایی از این گوشی و عرضه آن، نزدیک‌تر از همیشه هستیم. گزارش‌هایی که تاکنون از مشخصات و ویژگی‌های گوشی نوکیا 9 منتشر شده است نشان می‌دهد که به احتمال فراوان این گوشی از تراشه اسنپدراگون 845 بهره خواهد برد. تعداد دیگری از این گزارش‌ها نشان می‌دهند که این گوشی دارای پنل نمایش OLED خواهد بود و از این نظر و همچنین قیمت تمام شده، می‌تواند با گوشی‌های بالارده و قدرتمندی نظیر گلکسی اس 9 و آیفون X رقابت داشته باشد.

قابلیت مهم دیگری که ممکن است برای اولین بار در محصولات نوکیا با آن روبرو شویم، سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر است. اگرچه این قابلیت در حال حاضر در تعداد بسیار محدودی از گوشی‌های هوشمند بالارده قابل دسترس است اما نوکیا ممکن است توسط این گوشی پرچمدار خود، این قابلیت عالی را به عنوان یک استاندارد برای گوشی‌های پرچمدار معرفی نماید و از این پس شاهد حضور آن در دیگر محصولات بالارده بازار نیز باشیم.

بدون شک یکی از دیگر ویژگی‌های مهم این اسمارت فون پرچمدار، دوربین قدرتمند آن خواهد بود که به احتمال فراوان بازهم با همکاری کمپانی Zeiss طراحی خواهد شد. انتظار می‌رود حداقل یکی از دو دوربین اصلی و سلفی این اسمارت فون به صورت دوگانه طراحی شده باشد. گزارشی که چندی پیش منتشر شد نشان می‌داد که دوربین اصلی این اسمارت فون توسط دو سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز توسط دو سنسور 5 مگاپیکسلی پشتیبانی خواهد شد.

با توجه به اینکه اسمارت فون‌های کمپانی HMD که تحت برند نوکیا تولید و عرضه شده‌اند از نسخه خام سیستم عامل اندروید بهره می‌برند و رابط کاربری خاصی برای آن‌ها طراحی نمی‌شود؛ به احتمال فراوان گوشی نوکیا 9 همراه با سیستم عامل اندروید 9 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. شباهت نام این گوشی و این نسخه از سیستم عامل گوگل می‌تواند دلیل دیگری برای این اتفاق باشد. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که HMD برای برگزاری این رویداد، منتظر معرفی و انتشار یک نسخه رسمی از این سیستم عامل بوده است.

گفته می‌شود یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1440 در 2560 پیکسلی از نوع AMOLED، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، چهار گیگابایت حافظه رم، بدنه تمام آلومینیونی یکپارچه، شیشه محافظ Gorilla Glass 5، باتری با ظرفیت 3250 میلی آمپر ساعت همراه با قابلیت شارژ سریع و استاندارد IP68 برای محافظت از آن در برابر آب و گرد و خاک، از دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون است.

HMD به خوبی توانسته است از افشای رسمی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و همچنین تصاویر این گوشی پرچمدار جلوگیری کند؛ به همین دلیل باید برای آگاهی از این اطلاعات، منتظر برگزاری مراسم معرفی در هفته آینده باشیم.


تاریخ ارسال پست: شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 1:52
برچسب ها : ,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش