تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 26
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,366
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,425
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 20
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 455
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 431
    بازدید هفته بازدید هفته : 14,879
    بازدید ماه بازدید ماه : 91,640
    بازدید سال بازدید سال : 360,901
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,157,960

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.116.81.223
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 08 تیر 1403

هوآوی برمی‌خیزد؛ رونمایی از Mate 10 با نمایشگر بدون حاشیه و چهار دوربین!

هوآوی برمی‌خیزد؛ رونمایی از Mate 10 با نمایشگر بدون حاشیه و چهار دوربین!

شرکت هوآوی، به‌زودی از فبلت پرچم‎دار جدید خود رونمایی خواهد کرد و گزارش‌های جدید نشان می‎دهد که این سازنده چینی به دنبال ارائه Mate 10 با قابلیت‌های هیجان‌انگیز است.

آن‏‌طور که پیداست نسل جدید فبلت Mate 9، به یک نمایشگر بدون حاشیه 6 اینچی مجهز خواهد بود و نسبت نمایشگر به پنل جلوی گوشی، بیشتر از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ است. در گوشی‌های پرچم‎دار 2017 شرکت سامسونگ، این نسبت نزدیک به 83.6 درصد بوده است و با توجه به اینکه حاشیه کم‎تری در نمایشگر هوآوی Mate 10 وجود دارد، به‎نظر می‎رسد که شرکت هوآوی موفق به طراحی یک محصول کاملاً متفاوت شده است که گلکسی نوت 8 سامسونگ را به چالش خواهد کشید.

 البته، حسگر اثرانگشت در پایین نمایشگر قرار گرفته است و شرکت هوآوی در حال‎حاضر، برنامه‎ای برای ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر ندارد. با درنظر گرفتن این قابلیت، احتمالاً شرکت هوآوی حاشیه‌ بالای نمایشگر را بسیار باریک می‌سازد؛ البته مطمئن نیستیم که مانند شیائومی می میکس، دوربین سلفی به حاشیه پایین منتقل شده باشد. باید توجه داشت که میت 10 براساس شایعات، به دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است و دوربین اصلی نیز مانند نسل قبل یعنی Mate 9 و به پیروی از روند مرسوم، دوربین دوگانه خواهد بود. شرکت هوآوی، به احتمال زیاد از ترکیب دو لنز RGB و مونوکروم استفاده می‎کند؛ پیرامون دوربین سلفی، اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

شرکت هوآوی از چیپ‏ست قدیمی Kirin 960 در گوشی‎های P10 و P10 Plus استفاده کرده است که از لیتوگرافی 14 نانومتری استفاده می‎کند. با این وجود، گوشی‎های جدید این سازنده چینی به نسل جدید تراشه‌های پرچم‎دار HiSilicon مجهز شده و تراشه مورد استفاده در میت 10 براساس معماری 10 نانومتری طراحی شده است؛ این تراشه Kirin 970 خواهد بود که مانند نسل قبل از هشت هسته‏ پردازشی استفاده می‎کند.

با اینکه در شایعه جدید به‌طور تقریبی به پاییز به عنوان زمان عرضه میت 10 اشاره شده است، باید گفت که فبلت پرچم‎دار جدید هوآوی با سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 عرضه می‎شود و با توجه به این موضوع، بسیار بعید است که شرکت هوآوی، معرفی میت 10 را تا پاییز به تعویق بیاندازد. احتمالاً در اواخر تابستان، این گوشی به صورت رسمی معرفی خواهد شد و به فاصله چند هفته، Mate 10 راهی بازار می‎شود.


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 05 تیر 1396 ساعت: 19:15
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش