تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 43
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 137
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 96
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 137
    بازدید ماه بازدید ماه : 137
    بازدید سال بازدید سال : 367,066
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,164,125

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.12.36.72
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

نگاه دقیق تر به ویژگی های اسمارت فون HTC One A9

نگاه دقیق تر به ویژگی های اسمارت فون HTC One A9

امروز HTC از پرچم دار جدید خود رونمایی کرد. البته برای آن هایی که اخبار این برند معروف را دنبال می کنند این خبر چندان غافلگیر کننده نبود زیرا مدیرعامل HTC پیش از این از عرضه محصولی جدید در ماه اکتبر خبر داده بود. این قهرمان جدید HTC One A9 نام دارد که با طراحی نوین خود رنگ و لعاب تازه ای به خط تولید این کمپانی خواهد بخشید.

در این سری بیشتر بر روی طراحی تمرکز دارد تا نوآوری های فناورانه همچون سری M. از نظر ظاهری One A9 تشابه زیادی به Galaxy S6 دارد و کار کردن با ان حتی با یک دست هم به سادگی انجام پذیر است. البته One A9 حدود 1 میلی متر ضخیم تر است گرچه با توجه به گذار نرمی که در کناره ها به پشت گوشی دارد هنگام قرار گرفتن در دست نازک تر به نظر می رسد.

HTC مدعی است طراحی این گوشی با هدف تقلید از آیفون صورت نگگرفته است و این ادعا تا حدودی نیز صحت دارد زیرا به عنوان مثال طراحی قسمت آنتن در مقایسه با آیفون 6 یا 6s کاملا متفاوت است. همچنین انحنای گوشه های one A9 تفاوت آشکاری با آیفون داشته و با ظاهری شیشه ای و نرم بیشتر یادآور سری Desire 800 است.

از سوی دیگر اما ظاهر تمام شیشه ای جلوی گوشی شباهتی به سری Desire ندارد. اسکنر اثر انگشت البته پیش از این در One M9+ دیده شده بود اما این بار به جای آنکه محل آن با پنجره مشبک اسپیکر اشتراک داشته باشد بخشی از شیشه گوشی است.

اگر طراحی گوشی را کنار بگذاریم، نکات قابل توجه دیگری نیز در این محصول دیده می شود. به عنوان مثال HTC با این گوشی به نمایشگرهای AMOLED بازگشت دوباره ای داشته و از یک نمایشگر 1080p استفاده کرده است. نکته قابل ملاحظه دیگر این است که HTC گزینه ای ددر تنظیمات گوشی قرار داده که به کمک آن میتوان حالت نمایشی را بین AMOLED و sRGB تغییر داد.

از نظر پردازنده مرکزی نیز HTC با انتخاب اسنپ دراگون 617  ساختارشکنانه عمل کرده است که احتمالا به دلیل مشکلات ناشی از اسنپ دراگون 808 و 810 بوده است. الیته با توجه به گزینه های موجود و بازه قیمتی که این محصول قرار است در ان به رقابت بپردازد گزینه جدی دیگری نیز پیش روی HTC دیده نمی شود.

احتمالا مهم ترین نکته قابل ملاحظه این گوشی جدید دوربین آن است که یک دوربین 13 مگاپیکسلی با حسگر IMX214 و روزنه F/2.0 و IOS نسل دوم است. ممکن است این مشخصات در نگاه اول چندان هیجان برانگیز نباشند اما با قایسه ساده ای بین عکس های گرفته شده توسط آیفون 6 و گلکسی S6 و One A9 می توان دید که دروبین این گوشی توانایی رقابت با اعجوبه های اپل و سامسونگ را داراست.

از نظر کیفیت صدا نیز HTC معتقد است که صدای دالبی با نرخ بیت 24 bit 192 Khz به شکل محسوسی کیفیت را ارتقاء خواهد داد. از سوی دیگر جک هدفون آن از تقویت کننده RT5506 استفاده می کند که پیش از این در One M8 استفاده شده بود و از نظر کیفیت صدا نمره قابل قبولی دریافت کرده بود.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت: 10:36
برچسب ها : ,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش