تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 34
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,458
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,425
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 20
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 489
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 431
    بازدید هفته بازدید هفته : 14,971
    بازدید ماه بازدید ماه : 91,732
    بازدید سال بازدید سال : 360,993
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,158,052

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.15.18.61
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 08 تیر 1403

اچ تی سی از گوشی هوشمند One A9s در IFA 2016 رونمایی خواهد کرد

اچ تی سی از گوشی هوشمند One A9s در IFA 2016 رونمایی خواهد کرد

چند روز بیشتر تا آغاز کار نمایشگاه IFA که به عنوان بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا شناخته میشود، باقی نمانده است و IFA 2016 امسال از 2 تا 7 سپتامبر در شهر برلین کشور آلمان برگذار خواهد شد. اغلب کمپانی های نام آشنای فعال در حوزه ی فناوری مانند سال قبل در این نمایشگاه حضور دارند تا جدیدترین دستاورد های خود را به معرض نمایش عموم بگذارند. سازندگان گوشی های هوشمند نیز طبیعتا در IFA حضور دارند و قطعا شاهد رونمایی گوشی های جدیدی در این رویداد خواهیم بود. HTC نیز احتمالا با دست پر به نمایشگاه پا خواهد گذاشت و گوشی جدیدی را در جریان این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. همراه ما باشید.

سال گذشته کمپانی تایوانی اچ تی سی گوشی فلزی و میان رده ی One A9 را رونمایی کرد که از نظر طراحی بسیار به آیفون های اپل شباهت داشت. در حالی که در سال های نه چندان همواره اچ تی سی را به عنوان یک سازنده ی پیشتاز در زمینه ی طراحی گوشی های هوشمند میشناختیم، این اقدام کمپانی و الگو گرفتن نسبتا زیاد طراحی از آیفون های اپل چندان خوشآیند نبود. اما به هر حال اچ تی سی قصد داشت تا با اقدامات این چنینی کمی فروش خود را افزایش دهد که البته این اتفاق به آن صورت رخ نداد. حال به نظر میرسد سازنده ی تایوانی قصد دارد نسل جدید این مدل را با نام HTC One A9s معرفی کند.

در مورد طراحی این گوشی گفته میشود که تفاوت زیادی با One A9 وجود نخواهد داشت اما طبق تصویر منتشر شده تغییراتی هر چند جزئی مانند تغییر مکان لنز دوربین جلو و عقب دستگاه قابل مشاهده است. دوربین جلوی این مدل که احتمالا دارای رزولوشن 5 مگاپیکسلی است در سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است و لنز 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی نیز در پشت دستگاه در سمت مشابه قرار داده شده است. در حالی که در One A9 قدیمی لنز دوربین اصلی در مرکز دستگاه قرار گرفته بود که البته میتوان گفت جایگاه چندان جالبی نداشت.

حرفی در مورد مشخصات فنی One A9s عنوان نشده است اما دست کم با توجه به تصویر میتوان گفت که احتمالا سنسور اثر انگشت این دستگاه با کلید هوم یکپارچه خواهد بود. گفته میشود که One A9s در مراسمی اختصاصی پیش از آغاز کار رسمی IFA امسال و در روز یکم سپتامبر ( 11 شهریور ) رونمایی خواهد شد بنابراین به زودی اطلاعات رسمی بیشتری از این دستگاه دریافت خواهیم کرد. در حال حاضر One A9 با قیمتی معادل 429 دلار به فروش میرسد و در مورد One A9s نیز انتظار قیمت گذاری مشابهی میرود.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت: 12:28
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش