تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 42
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,520
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,425
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 20
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 509
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 431
    بازدید هفته بازدید هفته : 15,033
    بازدید ماه بازدید ماه : 91,794
    بازدید سال بازدید سال : 361,055
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,158,114

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.99.221
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 08 تیر 1403

گوگل اپلیکیشن تماس تصویری Duo را برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر کرد

گوگل اپلیکیشن تماس تصویری Duo را برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر کرد

حدود 5 سال از عرضه ی اپلیکیشن FaceTime از سوی اپل برای سیستم عامل iOS میگذرد و حدودا همین مقدار زمان از خرید سرویس اسکایپ توسط مایکروسافت میگذرد. هر دو سرویس به منظور برقراری تماس تصویری یا همان گفت و گوی ویدئویی در اختیار کاربران قرار گرفته اند و کاربران پر شماری نیز دارند. اما گوگل که اکنون به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ در زمینه ی نرم افزار و سیستم عامل به شمار میرود، بسیار دیرتر از رقیبان خود به فکر توسعه ی چنین سرویسی افتاد و در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل که چند ماه پیش برگزار شد این کمپانی سر انجام اپلیکیشن تماس تصویری خود را با نام Duo معرفی کرد. حال انتشار این اپلیکیشن آغاز شده است و تا چند روز آینده به طور جهانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همراه ما باشید.

با اینکه گوگل با تاخیر طولانی مدتی اقدام به توسعه ی اپلیکیشن گفت و گوی تصویری خود کرده است اما به نظر میرسد در نهایت غول جستجوی جهان، اپلیکیشنی در خور نام کمپانی منتشر کرده است. گوگل در هنگام رونمایی از Duo در وصف این اپلیکیشن از سادگی و قابل اعتماد بودن آن و در عین حال از امنیت بالای آن سخن گفت. امنیتی که اکثر کمپانی های بزرگ بر سر آن با یکدیگر رقابت جالبی دارند و با توجه به اینکه کاربران به تازگی بر روی این فاکتور تمرکز ویژه ای دارند، به همین دلیل سازندگان نیز بر روی بخش امنیت مانور بسیاری میدهند. در حالی که Duo از رابط کاربری دلنشین و روانی برخوردار است، این اپلیکیشن از صدا و تصویر با کیفیت HD نیز پشتیبانی میکند.

اما ممکن است نحوه ی کار کردن با اپلیکیشن Duo بری شما جای سوال باشد. عضو شدن در این اپلیکیشن فرآیند بسیار ساده ای دارد. پس از نصب Duo تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید این است که شماره ی خود را وارد کنید و سپس با یکی از مخاطبین خود تماس برقرار کنید. نباید فراموش کرد که مخاظب مورد نظر شما نیز باید این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده باشد. اما اگر بخواهیم یکی از نقاط برتری اپلیکیشن Duo گوگل را نسبت به FaceTime اپل نام ببریم، باید به این نکته اشاره کرد که Duo با هر دو پلتفرم اندروید و iOS سازگاری دارد. در حالی که FaceTime تنها با iOS اپل سازگاری دارد. در هر صورت بر هیچکس پوشیده نیست که انحصار گرایی یکی از قاوانین حاکم در کمپانی اپل است که البته از جمله معدود کمپانی هایی بوده است که با سیاست انحصار گرایی به موفقیت بزرگی رسیده است. در حالی که همان طور که گفته شد Duo هنوز به طور گسترده منتشر نشده است و این اقدام ممکن است چند روز به طول بیانجامد، کاربران میتوانند از گوگل پلی و اپل استور این اپلیکیشن را دریافت کنند. ( برای کاربران ایرانی نیاز به تغییر IP است.)  لینک دانلود این اپلیکیشن در ادامه آورده شده است.

دانلود اپلیکیشن Duo از گوگل پلی برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Duoe از اپل استور برای iOS


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت: 12:32
برچسب ها : ,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش