تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3189
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 16
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,149
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,075
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 17
    آي پي امروز آي پي امروز : 150
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 294
    بازدید هفته بازدید هفته : 6,224
    بازدید ماه بازدید ماه : 82,985
    بازدید سال بازدید سال : 352,246
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,149,305

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.133.133.117
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 05 تیر 1403

رونمایی ASRock از نمایشگرهای گیمینگ جدید؛ از پایه مانیتورتان به جای آنتن وای فای استفاده کنید!

رونمایی ASRock از نمایشگرهای گیمینگ جدید؛ از پایه مانیتورتان به جای آنتن وای فای استفاده کنید!

ازراک در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2024 از طیف وسیعی از مانیتورهای گیمینگ جدید را رونمایی کرد. از بین مانیتورهای تازه معرفی شده ASRock می‌توان به مدل پرچمدار Phantom Gaming PG032UFS2B با پنل OLED اشاره کرد که از نرخ تازه‌سازی متغیر 240 و 480 هرتز بهره می‌برد. این شرکت همچنین مانیتوری با سریع‌ترین پنل IPS دنیا را به نمایش گذاشته است. در ادامه با شهر سخت‌افزار همراه شوید تا اطلاعات بیشتری درباره این مانیتورها کسب کنید.

به گزارش Tom's Hardware، نمایشگر 32 اینچی Phantom Gaming PG032UFS2B از یک پنل OLED با کیفیت تصویر UHD (4k) استفاده می‌کند که توان پخش تصاویر با نرخ تازه سازی 240 هرتز را دارد. اگر گیمری علاقه‌مند به بازی‌های رقابتی و e-sport هستید که تک تک فریم‌ها برایتان اهمیت دارد، می‌توانید از حالت 480 هرتزی این مانیتور استفاده کنید. البته با آگاهی از این موضوع که در این حالت دقت تصویر نمایشگر به 1080p (FHD) کاهش می‌یابد.

پرچمدار مانیتورهای ASRock توانایی بالای در نمایش رنگ‌ها دارد

عملکرد مانیتورهای گیمینگ به حدی سریع شده که گرمای تولید شده توسط آنها در حال تبدیل شدن به یکی از مسائل پیش روی سازندگان نمایشگر است. این مسأله در مانیتورهای OLED که گرمای بیش از حد می‌تواند به بروز Burn-in در آنها بیانجامد، از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است. به همین منظور ASRock در ساخت این مانیتور از طراحی مخصوص خود برای دفع گرمای مانیتور استفاده کرده است.

به گفته خبرنگار Tom's Hardware که عملکرد مانیتور PG032UFS2B را از نزدیک در نمایشگاه COMPUTEX مشاهده کرده، پنل OLED این نمایشگر توانایی خارق‌العاده‌ای در نمایش رنگ‌ها دارد. وی رنگ‌های آبی و نارنجی موجود در صحنه‌ای نمایش داده شده از اقیانوس را با کلماتی نظیر "عمیق" و "درگیر کننده" توصیف نموده است.

می‌توانید از پایه مانیتوهای جدید ازراک به عنوان آنتن تقویت کننده وایفای استفاده کنید

این مانیتور دارای گواهینامه‌های VESA DisplayHDR True Black 400 برای نمایش محتوای HDR و AMD FreeSync Premium Pro است که توانایی آن برای پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی متغیر را نشان می‌دهد.

یکی دیگر از امکانات جالب این مانیتور، قابلیت استفاده از پایه آن به عنوان آنتن WiFi است که به خریداران این امکان را می‌دهد تا بدون شلوغ کردن میز کامپیوترشان، سیگنال وایفای قوی‌تری دریافت کنند.

نمایشگر بسیار سریع PG27FFX2A با پنل 520 هرتزی

پنل فوق سریع 520 هرتزی مانیتور PG27FFX2A

یکی دیگر از نمایشگرهای رونمایی شده توسط ازراک، مدل PG27FFX2A است که این شرکت ادعا می‌کند مجهز به "سریع‌ترین ‌پنل IPS دنیا" است. این پنل توانایی نمایش تصاویر با نرخ تازه‌سازی 540 هرتز را دارد. البته این امکان به قیمت حداکثر کیفیت تصویر FHD این مانتیور تمام شده که برای مخاطبان این محصول، یعنی گیمرهای علاقه‌مند به عناوین رقابتی نقطه ضعف بزرگی به حساب نمی‌آید.

این نمایشگر هم دارای گواهی‌نامه‌های VESA DisplayHDR True Black 400 و AMD FreeSync Premium Pro بوده و از قابلیت تبدیل پایه مانیتور به آنتن وایفای پشتیبانی می‌کند.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 17 خرداد 1403 ساعت: 22:30
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش