تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 9
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,143
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,235
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 16
    آي پي امروز آي پي امروز : 358
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 347
    بازدید هفته بازدید هفته : 2,143
    بازدید ماه بازدید ماه : 30,891
    بازدید سال بازدید سال : 218,871
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,015,930

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.190.253.222
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

گیگابایت سری کارت‌های گرافیک Radeon RX 5500 XT خود را معرفی کرد

گیگابایت سری کارت‌های گرافیک Radeon RX 5500 XT خود را معرفی کرد

پس از معرفی رسمی کارت گرافیک Radeon RX 5500 XT از سوی AMD، اکنون نوبت به شرکای تجاری آن می‌رسد که نسخه‌های سفارشی از این کارت گرافیک را معرفی و روانه بازار کنند.‌ گیگابایت یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که امروز از محصولات جدید خود که مبتنی بر این کارت هستند رونمایی کرد.

گیگابایت ساعاتی پیش از دو کارت گرافیک جدید Radeon RX 5500 XT GAMING OC و Radeon RX 5500 XT OC رونمایی کرد. این دو کارت گرافیک مبتنی بر کارت Radeon RX 5500 XT هستند که شب گذشته از سوی AMD معرفی شد و قرار است با استفاده از ریزمعماری 7 نانومتری جدید RDNA به مرحله تولید برسد.

5500 XT-2.jpg

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت، هردوی این کارت‌ها قرار است در نسخه‌های با هشت و چهار گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرند. این دو کارت علاوه بر حافظه‌های سریع GDDR6، از شیار PCI Express 4.0 نیز پشتیبانی می‌کنند تا بتوانند بهترین عملکرد را در هنگام اجرای بازی‌ها فراهم آورند. سیستم خنک سازی WINDFORCE همراه با فن‌های قدرتمند، قطعات الکترونیکی فوق مقاوم و ضمانت شده توسط گیگابایت و سیستم‌های حفاظتی پیشرفته را می‌توان از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دو کارت گرافیک دانست.

سیستم خنک سازی WINDFORCE، علاوه بر اینکه دمای کاری هسته گرافیکی را کاهش می‌دهد، سبب می‌شود که سیستم تغذیه VRAM و ماسفت‌ها نیز دارای تهویه هوایی مناسبی باشند. به این ترتیب علاوه بر قابلیت اورکلاک پایدار، می‌توان از آن‌ها طول عمر بالاتری را هم انتظار داشت. کارت گرافیک Radeon RX 5500 XT GAMING OC دارای سه فن 80 میلی‌ متری است؛ اما کارت Radeon RX 5500 XT OC از دو فن 90 میلی‌ متری بهره می‌برد.

این فن‌ها به فناوری Alternate Spinning نیز مجهز هستند تا بتوانند جریان قابل توجهی از هوا را درون کارت گرافیک به حرکت در آورند. در اطراف هسته گرافیکی این دو کارت گرافیک نیز از لوله‌های انتقال گرمایی استفاده شده است تا دمای آن بتواند به راحتی به بیرون انتقال پیدا کند. این کارت‌های گرافیک جدید گیگابایت، دارای یک پورت HDMI و سه خروجی Display Port هستند و به همین دلیل می‌توان آن‌ها را به صورت همزمان به چهار نمایشگر مجزا متصل کرد.

5500 XT-3.jpg

کارت گرافیک Radeon RX 5500 XT GAMING OC از سیستم نورپردازی RGB fusion 2.0 نیز بهره می‌برد و به کاربران این اجازه را می‌دهد که به سلیقه خود 16.7 میلیون رنگ مختلف را در فضای کیس خود به نمایش بگذارند. این سیستم نورپردازی همچنین قابلیت همگام سازی با دیگر دستگاه‌های AORUS را داراست.

طبق انتظار هردوی این کارت‌ها از تمامی فناوری‌های قابل عرضه توسط کارت Radeon RX 5500 XT پشتیبانی می‌کنند. ابزارهای متن باز FidelityFX، Radeon Image Sharpening یا RIS، Radeon Anti-Lag، Radeon Boost و FreeSync 2 HDR، بخشی از این قابلیت‌ها و فناوری‌های مهم هستند.


تاریخ ارسال پست: جمعه 22 آذر 1398 ساعت: 19:24
برچسب ها : ,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش