تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 7
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 147
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 34
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 147
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,354
    بازدید سال بازدید سال : 236,334
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,393

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.220.163.91
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ساعت‌های هوشمند سری واچ ۹ و واچ اولترا ۲ توسط اپل معرفی شدند

ساعت‌های هوشمند سری واچ ۹ و واچ اولترا ۲ توسط اپل معرفی شدند

اپل بالاخره در مراسم Wonderlust از اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ رونمایی کرد. در این مطلب به طور کامل با مشخصات فنی، تاریخ عرضه و برچسب قیمت ساعت‌های هوشمند سری 9 اپل آشنا خواهیم شد.

رویداد مورد انتظار کوپرتینویی‌ها با اپل واچ‌ سری 9 آغاز شد و این غول فناوری دو ساعت هوشمند جدید یعنی اپل واچ ۹ و اپل واچ اولترا ۲ را معرفی کرد.

ساعت‌های هوشمند سری واچ ۹

از نظر طراحی و ظاهر این نسبت به مدل‌های قدیمی تغییر چندانی نداشته با همان طراحی آشنای ساعت‌های هوشمند اپل و کمی جزئیات بیشتر مواجه خواهیم بود.

مشخصات فنی و قابلیت‌های اپل واچ سری ۹

همانطور که انتظار می‌رفت، اپل از تراشه S9 در اپل‌واچ جدید خود استفاده کرده که طبق ادعای اپل باعث شده ساعت‌های هوشمند نسل جدید این شرکت به قدرتمند‌ترین ابزارهای پوشیدنی تبدیل شوند.

تراشه S9 به 5.6 میلیارد ترانزیستور مجهز شده و در بخش پردازنده گرافیکی نیز ۳۰ درصد سریع‌تر از نسل قبل عمل خواهد کرد.

ساعت‌های هوشمند سری واچ ۹

استفاده از موتور عصبی ۴ هسته‌ای نیز باعث شده تا اپل واچ سری ۹ تا دو برابر سریع‌تر در پردازش ML عمل کند.

یکی از مسائلی که اپل امسال به طور ویژه بر روی آن تمرکز داشته، افزایش قابل قبول طول عمر باتری محصولات قابل حمل است. این مسئله برای ساعت‌های اپل واچ سری ۹ نیز صادق بوده و به گفته اپل در نسل چدید شاهد حداقل ۱۸ ساعت طول عمر باتری با یک مرتبه شارژ کامل خواهیم بود.

این ساعت‌های هوشمند اکنون راحت‌ترین و ساده‌ترین روش اتصال به سیری (دستیار هوشمند اپل) هستند.

ساعت‌های هوشمند جدید اپل علاوه بر قابلیت‌ها و سنسورهای نسل قبل، این بار یک تغییر بزرگ داشته و به فناوری ارتباط ماهواره‌ای (مشابه آنچه در گوشی‌های آیفون ۱۴ شاهد آن بودیم) مجهز شده‌اند.

ساعت‌های هوشمند سری واچ ۹

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه ساعت‌های هوشمند جدید اپل واچ ۹، صفحه‌نمایش خمیده Edge to Edge است که می‌توانند حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت را در اختیار کاربر قرار دهند. این رقم قابل تغییر بوده و به نظر می‌رسد که می‌توان آن را به ۱ نیت نیز کاهش داد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب و نوآورانه اپل در ساعت‌های جدید اپل واچ، قابلیت دبل تپ (زدن دو انگشت به یکدیگر) که می‌توان از طریق آن دستورات مختلفی را مثل قطع کردن آلارم انجام داد.

اپل واچ از ژیروسکوپ، حسگر قلب و سایر حسگرها برای تعیین اینکه آیا کاربر عمداً این حرکت را انجام می‌دهد، استفاده می کند.

مسئله دیگری که اپل به آن افتخار می‌کند، سرمایه‌گذاری این شرکت برای کاهش ردپای کربنی این شرکت و رساندن آن به صفر تا سال ۲۰۳۰ است. در همین راستا، اپل تصمیم گرفته برای بندهای اپل واچ‌های جدید خود از ۸۲ درصد نخ بازیافتی استفاده شود.

ساعت‌های هوشمند سری واچ ۹

علاوه بر این، اپل مدعی شده که تمام انرژی مورد نیاز برای تولید این ساعت‌های هوشمند را از طریق روش‌های تجدیدپذیر و پاک به‌دست آورده و انتشار گاز CO2 مرتبط با این محصولات را به صفر نزدیک کرده است. همچنین گفته شده که تمام محصولات چرمی از جمله بندهای چرمی این ساعت‌ها نیز به طور کلی کنار گذاشته شده‌اند.

در نهایت باید به سایر مشخصات ساعت‌های اپل واچ سری ۹ اشاره کرد که شامل تشخیص تصادف، امکان ردیابی و پیدا کردن گوشی آیفون، ادغام سیری و ویژگی‌های جدید برای دوچرخه‌سواران اشاره کرد.

ساعت‌های هوشمند سری واچ ۹

ساعت‌های هوشمند اپل واچ ۹ از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ۱۴۰۲) با برچسب قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

مشخصات فنی اپل واچ اولترا ۲

پس از ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۹، این غول فناوری به سراغ نسل جدید ساعت‌های هوشمند سطح بالای خود یعنی اپل واچ اولترا ۲ رفت.

مشخصات فنی اپل واچ اولترا ۲

ساعت هوشمند واچ اولترا ۲ نیز به تراشه S9 SiP و قابلیت‌های واچ سری ۹ مجهز خواهد بود. با این حال، در این ساعت هوشمند جدید از یک صفحه‌نمایش جدید با قابلیت ارائه حداکثر ۳ هزار نیت روشنایی را دارد که به عنوان یک رکورد جدید در دستگاه‌های قابل حمل محسوب می‌شود.

یکی از اولین قابلیت‌های معرفی شده برای واچ اولترا ۲، حالت شب (Night Mode) نام دارد که با استفاده از حسگر نور محیطی می‌تواند میزان نور صفحه‌نمایش را کنترل کند.

مشخصات فنی اپل واچ اولترا ۲

همانطور که در رابطه با اپل واچ سری ۹ صادق بود، اپل برای این محصول نیز تمرکز خاصی بر روی طول عمر باتری داشته است. بر همین اساس، ساعت هوشمند Watch Ultra 2 در حالت عادی تا ۳۶ ساعت و در حال کم مصرف تا ۷۲ ساعت با یک مرتبه شارژ کامل خواهد رسید.

مشخصات فنی اپل واچ اولترا ۲

این ساعت هوشمند جدید اپل از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ۱۴۰۲) با برچسب قیمت 799 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 21 شهریور 1402 ساعت: 22:39

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش