تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 113
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 742
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 376
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 742
    بازدید ماه بازدید ماه : 742
    بازدید سال بازدید سال : 367,671
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,164,730

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.137.136
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

کارت گرافیک پیشنهادی انویدیا برای اجرای بازی Rise of The Tomb Raider چیست؟

کارت گرافیک پیشنهادی انویدیا برای اجرای بازی Rise of The Tomb Raider چیست؟

اکنون مدتی است که بسیاری از دارندگان کنسول های خانگی نسل قبل و نسل حاضر شرکت مایکرو سافت یعنی دو کنسول Xbox 360 و Xbox One تجربه ی بازی Rise of The Tomb Raider را به پایان رسانده اند و حال نوبت دارندگان پلتفرم PC رسیده تا به انجام این بازی بر روی پلتفرم مورد علاقه ی خود بپردازند. در واقع نسخه ی PC از بازی Rise of The Tomb Raider کمتر از یک هفته ی دیگر و در تاریخ 28 ژانویه به شکل رسمی منتشر خواهد شد و از همین رو دارندگان کامپیوتر های خانگی به زودی می توانند پس از تحمل چند ماه انتظار بالاخره به انجام این بازی بپردازند. حال در این فاصله ی یک هفته ای ، شرکت انویدیا نتایج تست اختصاصی خود از انجام بازی Rise of The Tomb Raider را در اختیار علاقمندان این اثر قرار داده است تا این دسته از هواداران به طور دقیق بدانند که توسط چه مدل از کارت های گرافیک این شرکت قادر به بهره مندی از بهترین تجربه ی ممکن از بازی Rise of The Tomb Raider بر روی کامپیوتر های خانگی خود خواهند بود.

 

 

بنا بر اعلام شرکت انویدیا ، به منظور آگاهی یافتن از بهترین مدل کارت های گرافیک اختصاصی این شرکت در امر اجرای نسخه ی PC از بازی Rise of The Tomb Raider گروهی از ورزیده ترین تست کنندگان این شرکت با ناشر و سازنده ی بازی مذکور یعنی اعضای شرکت اسکویر انیکس و استودیو کریستال داینامیکس همراه شده اند تا به بررسی این موضوع بپردازند. بر این اساس و با بررسی دقیق بخش هایی از بازی Rise of The Tomb Raider که در حین اجرا بر روی سیستم های کامپیوتری مختلف توان بیشتری را از کارت های گرافیک موجود در سیستم های کامپیوتری مذکور به خود اختصاص می دهد ، تیم پژوهش انویدیا توانسته اند بهترین کارت گرافیک ممکن برای اجرای بازی Rise of The Tomb Raider را تشخیص دهند. گفتنی است که بررسی انجام شده از بازی Rise of The Tomb Raider توسط تیم انویدیا ، بر اساس نرخ هدف 60 فریم در ثانیه صورت گرفته است و در این بررسی از یک سیستم کامپیوتری مشخص استفاده شده است که در کنار بهره گیری از سیستم عامل ویندوز 10 ( نسخه ی 64 بیتی آن ) از یک پردازنده ی اینتل مدل Core i7 – 3770 K و همچنین یک رم 6 گیگا بایتی نیز در ساختار خود بهره می برده است. بنا بر تایید اعضای شرکت انویدیا تیم اختصاصی این شرکت در جریان بررسی مذکور به این نتیجه رسیده اند که علاقمندان بازی Rise of The Tomb Raider برای بهره مند شدن از ویژگی های دیداری این بازی به شکل بهینه ، بر اساس نرخ 60 فریم در ثانیه و کیفیت تصویری 1920 در 1080 پیکسلی بهتر است از کارت گرافیک Geforce GTX 970 استفاده نمایند. همچنین به آن دسته از گیمر هایی که به کیفیت تصویری مذکور قانع نیستند و تجربه ای پر زرق و برق تر از بازی Rise of The Tomb Raider را بر روی پلتفرم PC طلب می کنند ، پیشنهاد شده است که از کارت گرافیک Geforce GTX 980 Ti در سیستم کامپیوتری خود استفاده نمایند تا بتوانند این بازی را بر روی کامپیوتر های خانگی خود با نرخ 60 فریم بر ثانیه و کیفیت تصویری 2560 در 1440 پیکسلی بدون هیچ مشکلی اجرا نمایند.        

 tomb-raider

البته کاملاً مشخص به نظر می رسد که بررسی شرکت انویدیا ، برای بهره گیری از بهترین کیفیت دیداری ممکن از بازی Rise of The Tomb Raider انجام شده است و شاید بتوان سیستم مورد استفاده قرار گرفته توسط تیم پژوهش این شرکت به منظور انجام این بررسی را به عنوان سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی بر روی پلتفرم PC در نظر گرفت. جالب این جاست که ناشر و سازنده ی بازی Rise of The Tomb Raider یعنی شرکت اسکویر انیکس و استودیو کریستال داینامیکس چندی پیش تنها به اعلام حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rise of The Tomb Raider بر روی پلتفرم PC بسنده کرده بودند و به هیچ نکته ای در مورد سیستم بهینه و پیشنهادی برای اجرای این اثر بر روی کامپیوتر های خانگی اشاره ای نکردند (برای اطلاع از حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rise of The Tomb Raider می توانید به این مطلب مراجعه نمایید). در این جا تنها به یاد آوری این نکته بسنده می کنیم که سازنده و ناشر بازی Rise of The Tomb Raider برای اجرای این بازی بر روی PC دو کارت گرافیک NVIDIA GTX 650 2GB و AMD HD7770 2GB را پیشنهاد داده بودند. البته شرکت انویدیا در اظهار نظر جدید خود تنها به پیشنهاد استفاده از دو کارت گرافیک Geforce GTX 980 Ti و Geforce GTX 970 برای اجرای بهینه و قابل قبول بازی Rise of The Tomb Raider بر روی پلتفرم PC نپرداخته است و در کنار این امر به این نکته اشاره داشته که آن دسته از علاقمندان بازی Rise of The Tomb Raider که قصد دارند برای انجام قابل قبول این بازی نسبت به خرید یکی از کارت های گرافیک مدل Geforce GTX 970 ، Geforce GTX 980 ، Geforce GTX 980 Ti و همچنین لپ تاپ هایی که از نسخه های معادل کارت های گرافیک مذکور در معماری خود بهره می برند از خرده فروشی های مورد تایید شرکت انویدیا نظیر آمازون بست بای و ... نمایند ، می توانند نسخه ای از بازی Rise of The Tomb Raider را به صورت رایگان دریافت نمایند. همچنین دیگر خبر خوبی که در رابطه با نسخه ی PC از بازی Rise of The Tomb Raider می توان به آن اشاره کرد ( که البته ربطی به شرکت انویدیا ندارد ) این است که بسته ی الحاقی جدید این بازی که با نام Baba Yaga شناخته می شود نیز از همان روز نخست در نسخه ی PC از بازی Rise of The Tomb Raider وجود خواهد داشت. احتمالاً بسیاری از شما نقشه های فراوانی برای انجام این بازی مورد انتظار بر روی پلتفرم PC کشیده اید. اگر مایل باشید می توانید آن ها را در همین جا با ما و سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 منبع:سخت افزار


تاریخ ارسال پست: شنبه 03 بهمن 1394 ساعت: 16:45
برچسب ها : ,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش