تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 11
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,541
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,487
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 246
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 218
    بازدید هفته بازدید هفته : 19,112
    بازدید ماه بازدید ماه : 47,860
    بازدید سال بازدید سال : 235,840
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,032,899

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 13.59.124.249
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

رونمایی لنوو از تبلت قدرتمند Tab P12؛ با نمایشگر 12.7 اینچی و تراشه مدیاتک Dimensity 7050

رونمایی لنوو از تبلت قدرتمند Tab P12؛ با نمایشگر 12.7 اینچی و تراشه مدیاتک Dimensity 7050

پس از رونمایی از تبلت‌های گلکسی تب اس 9 از سوی سامسونگ اکنون به نظر می‌رسد نوبت به لنوو رسیده است که یک تبلت قدرتمند و جدید را روانه بازار کند. این شرکت امروز از تبلت تب P12 رونمایی کرد که با در اختیار داشتن نمایشگر بزرگ و با وضوح عالی و همچنین قطعات سخت افزاری قدرتمند می‌تواند یک محصول مورد توجه باشد.

پس از رونمایی از تبلت‌های گلکسی تب اس 9 از سوی سامسونگ اکنون به نظر می‌رسد نوبت به لنوو رسیده است که یک تبلت قدرتمند و جدید را روانه بازار کند. این شرکت امروز از تبلت تب P12 رونمایی کرد که با در اختیار داشتن نمایشگر بزرگ و با وضوح عالی و همچنین قطعات سخت افزاری قدرتمند می‌تواند یک محصول مورد توجه باشد.

لنوو در سال 2021 از تبلتی با عنوان Tab P12 Pro 5G رونمایی کرده بود اما اکنون قصد دارد نسخه غیر پرو از آن را هم روانه بازار کند. اگرچه این تبلت لقب پروی خود را از دست داده اما این موضوع سبب نشده است با کاهش عملکرد و سرعت آن روبرو شویم. همچنان شاهد استفاده از قطعات قدرتمند و نمایشگر با ابعاد بزرگ در این تبلت هستیم.

طراحی تبلت تب P12 لنوو

براساس گزارش Gsmarena، تبلت Tab P12 که امروز از سوی لنوو معرفی شد دارای یک نمایشگر 12.7 اینچی LTPS LCD با وضوح 1840 در 2944 پیکسلی است. برای نمایشگر این تبلت نرخ بروزرسانی 60 هرتزی نیز در نظر گرفته شده است که البته برای بسیاری از کاربران حرفه‌ای کم به نظر می‌رسد. این تبلت از نظر ابعاد نمایشگر و وضوح بسیار عالی به نظر می‌رسد اما لنوو در آن از پنل‌های با حاشیه باریک استفاده نکرده است.

اگرچه در بخش بروزرسانی تصویر شاهد عملکرد چندان خوبی از این تبلت نیستیم اما برای آن چهار اسپیکر قدرتمند در نظر گرفته شده است. لنوو اعلام کرده که سیستم صوتی این تبلت را با همکاری شرکت شناخته شده JBL طراحی و تولید کرده است. این اسپیکرها صدایی رسا و قدرتمند به گوش کاربران می‌رسانند. در پنل اصلی این تبلت یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود که به لنز با زاویه دید فوق عریض مجهز است و از این نظر می‌‌تواند برای تماس‌های ویدیویی و ثبت تصاویر سلفی بسیار مفید واقع شود.

قیمت تبلت Tab P12 لنوو

برای دوربین اصلی این تبلت نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که قابلیت فوکوس خودکار را هم در اختیار دارد. تراشه Dimensity 7050 نیز در این تبلت وظیفه پشتیبانی از دستورات و فرامین را برعهده دارد. این تراشه دارای دو هسته Cortex-A78 با سرعت 2.6 گیگاهرتز و همچنین شش هسته Cortex-A55 با سرعت 2.00 گیگاهرتز است. هسته گرافیکی Mali-G68 MC4 نیز به منظور اجرای بازی‌های معمولی و ساده کافی به نظر می‌رسد.

از میان دیگر قابلیت‌های مهم این تبلت می‌توان به چهار یا هشت گیگابایت حافظه رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، شیار حافظه micro SD و همچنین باتری با ظرفیت 10200 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. باتری این تبلت از فناوری شارژ سریع 30 واتی بهره می‌برد. لنوو همچنین برای تبلت Tab P12، سیستم عامل اندروید 13 را در نظر گرفته و اعلام کرده است به مدت چهار سال برای آن بروزرسانی سیستم عامل و همچنین آپدیت‌های نرم افزاری را منتشر می‌کند.

خبر خوب دیگر آن است که این تبلت جدید لنوو از قلم‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند و حتی در بسته آن نیز یک نسخه از قلم‌های هوشمند Pen Plus Stylus قرار داده خواهد شد. همچنین برای تبلت Tab P12 یک صفحه کلید جدید و با طراحی تازه تولید شده است که استفاده از آن به صورت لپ‌تاپ را ساده‌تر از گذشته می‌کند. این صفحه کلید به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران خود را برای تایپ متون و مطالب طولانی مدت به خوبی همراهی کند.

صفحه کلید این لپ‌تاپ همچنین دارای 16 کلید میان‌بر است که به کاربران در انتقال میان برنامه‌های مختلف کمک فراوانی می‌کند. به منظور بهبود قابلیت‌های Multi-Tasking، می‌توان در هر لحظه با تقسیم کردن نمایشگر، چهار پنجره از برنامه‌های مختلف را بر روی آن مشاهده کرد. تاکنون عرضه تبلت Tab P12 در رنگ‌های خاکستری و کرمی تایید شده است. نسخه پایه از این تبلت با قیمت 400 یورو به فروش خواهد رسید و در صورتی که به خرید صفحه کلید این تبلت نیز علاقه دارید قیمت آن به 500 یورو افزایش پیدا می‌کند.


تاریخ ارسال پست: جمعه 06 مرداد 1402 ساعت: 18:22
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش