تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 181
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 3,417
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,039
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 20
    آي پي امروز آي پي امروز : 945
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 997
    بازدید هفته بازدید هفته : 7,456
    بازدید ماه بازدید ماه : 7,456
    بازدید سال بازدید سال : 374,385
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,171,444

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.148.106.34
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

اولین تصویر واقعی از آیفون جدید 4 اینچی اپل ثبت شد

اولین تصویر واقعی از آیفون جدید 4 اینچی اپل ثبت شد

مدتیست شایعات بسیاری از وجود یک آیفون 4 اینچی جدید خبر میدهند و حال با قوت گرفتن این شایعات میتوان از صحت این شایعه اطمینان حاصل کرد.پس از اینکه اپل در آیفون 6 به بعد روی به سایز های 4.7 اینچی آورد و برای فبلت خود نیز سایز 5.5 اینچی را برگزید ، بسیاری از کاربران و طرفداران این کمپانی منتظر معرفی یک گوشی جدید با همان سایز جمع و جور 4 اینچی بودند. حال اپل قصد معرفی یک گوشی 4 اینچی را دارد تا توسط آن دوستداران آیفون های قدیمی را با مشخصات و امکانات به روز شده خشنود کند. هم اکنون اولین تصویر لو رفته از این گوشی را در ادامه ی مطلب میتوانید مشاهده کنید.   

 

این تصویر که آیفون جدید را در کنار یک گوشی آیفون 5 نشان میدهد ، اولین تصویریست که از گوشی جدید اپل شاهد آن هستیم. همان طور که در تصویر پیداست ، اپل همانند آیفون 6اس از یک صفحه نمایش با حواشی خمیده ی 2.5بعدی استفاده کرده است که البته تفاوت سایز بین این دو مدل مشهود است.در خبر های گذشته تصویر دیگری از این گوشی نمایان شده بود اما چون این عکس احتمالا در خط تولید گرفته شده بود و گوشی دیگری در کنار آن وجود نداشت نمیتوانستیم از سایز آن مطمئن باشیم و به این که از آیفون 6اس کوچک تر بود بسنده میکردیم.تصویر لو رفته را انجمن One More Thing منتشر کرده است. این انجمن در گذشته نیز محصولات دیگری از جمله iPad 2 air را لو داده بود.تصویر گویاست که آیفون جدید کاملا هم سایز آیفون 5 است که بر سایز 4 اینچی آن تاکید میکند.طبق دیگر شایعات، اپل قصد دارد آیفون جدید خود را در بهار معرفی کند و تاریخ دقیقی برای این رویداد در دسترس نیست.

اما در مورد مشخصات و امکاناتی که از آیفون جدید اپل انتظار داریم میتوان به چیپ پردازنده ی A8 اشاره کرد.همچنین یک پردازنده کمکی منتسب به M8 نیز پردازنده ی اصلی را در صورت لزوم پشتیبانی خواهد کرد. قابلیت Apple Pay نیز به همراه چیپست NFC قرار است شما را در مکان هایی که نیاز به پرداخت الکترونیکی دارید همراهی کند.سنسور اثر انگشت Touch ID ، پشتیبانی از ثبت تصاویر زنده Live Photos نیز از ویژگی های آیفون جدید خواهد بود.مدل آیفون جدید اپل طبق شایعات se خواهد بود و احتمالا این مدل با نام iPhone 5se معرفی خواهد شد. اما قابلیت مهمی که 5se احتمالا از آن بی بهره خواهد بود فناوری تاچ سه بعدی است که در آیفون های 6s و 6s plus استفاده شده است و پیشبینی ما این است که اپل از این فناوری تا چندین سال فقط در پرچمدارهای خود به صورت انحصاری استفاده کند.

بسیاری از کاربران یکی از دلایل اینکه اپل زمان استیر جابز فقید چیز دیگری بود و متمایزش میکرد همان سایز 3.5 اینچی آیفون 4اس و قبل از آن بود. اما با این حال سایز 4 اینچی را نیز آن ها شیک و مناسب تر میدانند که از نظر من نیز گوشی های اپل در این رنج اندازه بسیار لوکس تر  و یونیک تر به نظر میرسند.با این حال در دوره ای که سازنده های گوشی های اندرویدی نسل به نسل گوشی های خود را بزرگ و بزرگ تر کردند و امروزه شاهد گوشی های اندرویدی 6 اینچی نیز هستیم که اتفاقا مورد استقبال کاربران نیز میشوند، اپل نیز به گونه ای بقای خود را در عهد شکنی و ساخت گوشی های بزرگ و حتی فبلت کرد. کاربران بسیاری هم که از این اتفاق خشنود شدند را نیز نمیتوان در نظر نگرفت. حال اپل با آیفون 4 اینچی به گونه ای میخواهد دل هر دو دسته را به دست آورد هر چند ممکن است از لحاظ امکانات ارائه شده ، 4 اینچی ها خیلی راضی نشوند اما مطمئنا اگر آیفون 4 اینچی با استقبال روبرو شود اپل نیز بهای بیشتری به آن ها خواهد داد.


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 05 بهمن 1394 ساعت: 23:04
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش