تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 9
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,328
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 144
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,328
    بازدید ماه بازدید ماه : 49,535
    بازدید سال بازدید سال : 237,515
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,034,574

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.119.192.100
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بازی The Last of Us Part 1 برای رایانه‌های شخصی تأخیر خورد

بازی The Last of Us Part 1 برای رایانه‌های شخصی تأخیر خورد

استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ در خصوص تأخیر نسخه رایانه‌های شخصی بازی The Last of Us Part 1 می‌گوید:« این چند هفته اضافی به ما این امکان را می‌دهد که مطمئن شویم این نسخه از مجموعه The Last of Us مطابق با شما و استانداردهای ما است».

در حال حاضر جهان واقعی که ما در آن زندگی می‌کنیم، تحت تأثیر محصولات و البته سریال The Last of Us قرار گرفته است و با شروع پخش این محصول از شبکه HBO، بازیکنان دوباره به سراغ تجربه تمام بازی‌های مجموعه رفتند که این خبر خوب جایگاه ناتی داگ را مستحکم‌تر از قبل کرده است. افزایش فروش بیش از ۲۰۰٪ از سری بازی The Last of Us یکی از موضوعاتی بود که پیش‌تر به آن پرداختیم و همچنین برای اولین بار، بازیکنان پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌توانند به تجربه نسخه اول مجموعه یعنی بازی The Last of Us Part 1 که اخیراً برای کنسول پلی‌استیشن ۵ بازسازی و منتشر شده بود بپردازند.

تا پیش از این، بازیکنان رایانه‌های شخصی خودشان را برای تجربه این محصول در روزهای آینده آماده می‌کردند، اما بر اساس اطلاعات رسمی به دست آمده، چند هفته‌ای باید بیشتر منتظر باشند تا در نهایت داستان دیگری از جوئل و الی را تجربه کنند. استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ ( Naughty Dog ) اخیراً در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که نسخه رایانه‌های شخصی بازی The Last of Us Part 1 با اندکی تأخیر منتشر خواهد شد.

آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ پیش‌تر قرار بود در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ برابر با ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برای رایانه‌های شخصی منتشر شود، اما طبق توضیحات تیم سازنده، این بازه زمانی انتشار به تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۳ برابر با ۸ فروردین ۱۴۰۲ موکول شده است. این استودیو در بیانیه خود می‌گوید:

ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بازی The Last of Us Part 1 به عنوان اولین نسخه روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در بهترین شکل ممکن باشد. این چند هفته اضافی به ما این امکان را می‌دهد که مطمئن شویم این نسخه از مجموعه The Last of Us مطابق با شما و استانداردهای ما است.

توسعه‌دهنده همچنین قول داد که به زودی اطلاعات بیشتری از نسخه رایانه‌های شخصی بازی موردنظر ارائه می‌کند که در این صورت اخبار آن فوراً پوشش داده می‌شود. بازی The Last of Us Part 1 در رایانه‌های شخصی با قیمت پایه ۵۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد که بر اساس اطلاعات، ۱۰ دلار ارزان‌تر از نسخه پلی‌استیشن ۵ خواهد بود و همچنین در زمان انتشار نیز کاربران کنسول دستی استیم دک نیز می‌توانند به تجربه کاملش بپردازند.


تاریخ ارسال پست: شنبه 15 بهمن 1401 ساعت: 17:14
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش