تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 13
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,164
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 135
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,164
    بازدید ماه بازدید ماه : 49,371
    بازدید سال بازدید سال : 237,351
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,034,410

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.133.114.221
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بازی Call Of Duty: Vanguard معرفی شد؛ روایتی تاریخی از روزهای پایانی جنگ جهانی دوم

بازی Call Of Duty: Vanguard معرفی شد؛ روایتی تاریخی از روزهای پایانی جنگ جهانی دوم

پس از انتشار شایعات و خبرهای گوناگون، بالاخره ساعاتی پیش استودیو Sledgehammer Games بازی Call Of Duty: Vanguard را به صورت رسمی معرفی کرد. داستان این بازی سبک شوتر قرار است بازهم در جنگ جهانی دوم روایت شود و براساس اطلاعات در دسترس داستان بخش تک نفره یا Campaign آن از یک واقعه تاریخی الهام گرفته شده است.

طبق اطلاعاتی که ساعاتی پیش از سوی استودیو Sledgehammer Games منتشر شد، بازی Call Of Duty: Vanguard قرار است در ماه نوامبر سال جاری میلادی منتشر شود. داستان بخش تک نفره این بازی براساس یک رویداد واقعی نوشته است و این بازی قرار است دارای بخش های چند نفره یا Multiplayer و زامبی نیز باشد.

به این ترتیب باید گفت این برای هفتمین بار است که داستان سری بازی های Call of Duty در قالب جنگ جهانی دوم روایت می شود. Sledgehammer از سال 2017 تاکنون در ساخت هیچکدام از بازی های Call of Duty شرکت نداشته است و امیدوار است پس از این غیبت بتواند یک بازی جدید و ماندگار را خلق کند. این استودیو پیش از این بازی Call of Duty: WW2 را ساخته و پرداخته کرده است.

داستان بازی Call Of Duty: Vanguard در اواخر جنگ جهانی دوم و جایی که نازی ها به عنوان طرف شکست خورده معرفی می شوند روایت می شود. جایی که پس از مرگ هیتلر، متحدین قصد دارند در قالب نقشه ای با عنوان Project Phoenix، کسی را به عنوان جانشین او معرفی کنند. شخصیت اصلی و منفی بازی Vanguard، کاراکتری با عنوان Heinrich Freisinger است که در اصل از شخصیتی واقعی با عنوان Heinrich Müller برگرفته شده است.

3869322-vanguardreveal_06.jpg

در سال 1945 و در اواخر جنگ جهانی دوم قرار بوده است شخصی با عنوان Karl Dönitz به عنوان جانشین هیتلر معرفی شود و هدایت جبهه نازی را برعهده بگیرد. اما او خیلی زود تسلیم و به دلیل جنایات جنگی در دادگاه نورمبرگ محکوم شد. قرار است وقایع ماه های پایانی از جنگ جهانی دوم از دید چند نیروی ویژه عضو گروه Task Force One روایت شود. داستان این بازی مربوط به داستان قهرمانان این گروه ویژه است که دارای ملیت های گوناگونی هستند.

سازندگان این بازی اعلان کرده اند که داستان های روایت شده در این گروه ویژه به صورت مستقیم از شخصیت های واقعی و رویدادهای تاریخی استخراج شده است. در این بازی داستان چهار شخصیت اصلی با عناوین Arthur Kingsley از بریتانیا، Polina Petrova از شوروی، Wade Jackson از کشور آمریکا و بالاخره Lucas Riggs از استرالیا روایت می شود که گرد یکدیگر یک گروه ویژه را ترتیب داده اند. به این ترتیب به نظر می رسد داستان بازی Call Of Duty: Vanguard قرار است براساس رویدادهای واقعی باشد اما انتظار می رود در ادامه شاهد وقایع تخیلی و ماورا طبیعی نیز در آن باشیم.

3869323-vanguardreveal_01.jpg

3869333-vanguardreveal_05.jpg

در بخش چند نفره بازی Call Of Duty: Vanguard قرار است دارای 20 نقشه مختلف باشد. بخش چند نفره دارای یک مد جدید با عنوان Champion Hill نیز هست که کاربران باید در آن به صورت تک نفره یا گروه های دو یا سه نفره با یکدیگر دوئل کنند. حالت زامبی این بازی نیز قرار است توسط استودیوی خوش نام Treyarch تولید شود که پیش از این بازی های سری Black Ops را ساخته است.

گزارش ها نشان می دهند نسخه مربوط به کنسول Xbox Series X / S از این بازی حجمی در حدود 95 گیگابایت خواهد داشت. نسخه بتا از این بازی نیز که گفته می شود در اواسط ماه سپتامبر منتشر می شود قرار است بر روی این کنسول حجم 50 گیگابایتی داشته باشد. نسخه Xbox Series X از بازی Call of Duty Black Ops Cold War هم اکنون حجمی در حدود 215 گیگابایت دارد.

نسخه نهایی بازی Call Of Duty: Vanguard قرار است در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) برای کنسول های بازی PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X / S و سیستم های خانگی منتشر شود. نسخه استاندارد از این بازی قرار است با قیمت 60 دلار به فروش برسد اما نسخه بین کنسولی که می توان آن را بر روی کنسول های نسل جدید نیز نصب کرد با قیمت 70 دلار عرضه خواهد شد. همچنین قرار است نسخه Ultimate از این بازی که دارای محتویات اختصاصی است نیز با قیمت 100 دلار به فروش برسد.


تاریخ ارسال پست: شنبه 30 مرداد 1400 ساعت: 11:37
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش