تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 173
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,939
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,039
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 20
    آي پي امروز آي پي امروز : 856
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 997
    بازدید هفته بازدید هفته : 6,978
    بازدید ماه بازدید ماه : 6,978
    بازدید سال بازدید سال : 373,907
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,170,966

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.8.175
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

ایسر اولین مانیتور گیمینگ با پورت HDMI 2.1 را معرفی کرد

ایسر اولین مانیتور گیمینگ با پورت HDMI 2.1 را معرفی کرد

ایسر یکی از شرکت‌های فعال حاضر در نمایشگاه‌های بزرگ از جمله CES است. این کمپانی در رویداد امسال نسل جدید نمایشگرهای گیمینگ خود را با پورت HDMI 2.1 و قابلیت‌های دیگر معرفی کرد.

در میان چند مدل نمایشگر، مانیتور Nitro XV28 یک صفحه نمایش ۲۸ اینچی با وضوح ۴K IPS است که نرخ نوسازی آن ۱۴۴ هرتز اعلام شد. همچنین از استاندارد FreeSync Premium هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. ناگفته نماند این مانیتور اولین مدل با پورت HDMI 2.1 محسوب می‌شود و تجربه فوق العاده گیمینگ را به ارمغان می‌آورد.

بنابراین مانیتور مناسب گیمرهایی است که می‌خواهند در کنار آن از کارت گرافیک قدرتمند Nvidia RTX 3080 یا AMD Radeon RX 6800 XT بهره گیرند. حتی دارندگان کنسول ایکس باکس سری ایکس و PS5 هم می‌توانند از آن بهره گیرند. در زمینه پورت ایسر دو HDMI، یک DisplayPort، یک USB-C و خروجی شارژ ۶۵ واتی، چهار USB Type-A 3.0، یک USB Type-B و برخی دیگر به کار گرفت.

ایسر مانیتور XV28 را با قیمت ۸۹۹ دلار به زودی راهی بازار خواهد کرد و با گزینه ارزانی رو به رو نیستیم. البته با وجود مشخصاتی نظیر ۴K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز چنین قیمتی دور از انتظار نبود. اگر مایل نیستید برای نمایشگر چنین هزینه‌ای را پرداخت کنید، می‌توانید تلویزیون ۵۵ اینچی Vizio 4K OLED را با همین قیمت تهیه کنید. زیرا تلویزیون هوشمند شامل پورت HDMI 2.1 هم می‌شود و گزینه ایده آل است.

ناگفته نماند مانیتور XV28 از استاندارد G-Sync انویدیا هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. دیگر مانیتور Predator XB32 با سایز ۳۱.۵ اینچی بوده که وضوح ۴K IPS با قابلیت پشتیبانی از استاندارد G-Sync دارد. همچنین شامل نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی HDR400 می‌شود. مانیتور با قیمت ۱۱۹۹ دلار بزودی دردسترس علاقمندان و مشتریان قرار می‌گیرد. وجود دو پورت HDMI، یک DisplayPort، یک USB-C، خروجی شارژ ۶۵ واتی، چهار USB Type-A 3.0، یک USB Type-B و برخی دیگر از مجموعه پورت‌های این نمایشگر ایسر است.

اگر واقعا به دنبال نمایشگر گیمینگ هستید، Nitro XB23 و Predator XB27 مانیتورهای حرفه‌ای هستند که می‌توان به خرید آنها پرداخت.


تاریخ ارسال پست: جمعه 19 دی 1399 ساعت: 11:37

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش