تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 45
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 163
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 113
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 163
    بازدید ماه بازدید ماه : 163
    بازدید سال بازدید سال : 367,092
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,164,151

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.119.167.248
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

سامسونگ گلکسی M02s رسماً معرفی شد؛ باتری بزرگ با قیمت جذاب

سامسونگ گلکسی M02s رسماً معرفی شد؛ باتری بزرگ با قیمت جذاب

ساعتی پیش سامسونگ جدیدترین محصول از گوشی‌های سری Galaxy M خود را معرفی کرد که می‌تواند یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های ارزان قیمت شرکت باشد. گلکسی M02s یک گوشی 122 دلاری با یک باتری بسیار بزرگ، پردازنده هشت هسته‌ای و سه دوربین در پشت است که می‌توانیم ارزش خرید بسیار بالایی را برایش متصور شویم.

در دنیای گوشی‌های ارزان قیمت این روزها می‌توان محصولات بسیار جذابی را پیدا کرد که با داشتن ویژگی‌های قابل توجه خود و حفظ اصل ارزش خرید بالا توانایی زیادی در جلب توجه گسترده کاربران دارند.

یکی از این محصولات ساعاتی پیش توسط سامسونگ معرفی شده که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. گلکسی M02s یک گوشی میان‌رده با تراشه پردازشی Snapdragon 450 که با فناوری 14 نانومتری ساخته شده است؛ البته شاید در همین ابتدای کار استفاده از یک تراشه پردازشی که مدت زمان 3.5 سال از عرضه آن به بازار می‌گذرد شما را نگران کند ولی در ادامه به معرفی دیگر بخش‌های این گوشی می‌پردازیم که می‌تواند جبران کننده این بخش باشد.

m02s-3.jpg

سامسونگ دو انتخاب حافظه 3/32 یا 4/64 را برای رم و فضای ذخیره‌سازی دستگاه در نظر گرفته که هر دو نسخه قابلیت افزایش تا 1 ترابایت دیگر را به لطف استفاده از کارت‌های microSD دارند.

در جلوی دستگاه شاهد استفاده از یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع LCD هستیم که رزولوشن HD+ آن ظاهراً بیشتر به علت کاهش مصرف انرژی در دستگاه انتخاب شده است. در بریدگی Vشکل بالای نمایشگر هم سنسور دوربین 5 مگاپیکسلی مشاهده می‌شود که با داشتن دیافراگم f/2.2 می‌تواند عکس‌هایی با چاشنی هوش مصنوعی برای زیبایی هر چه بیشتر بگیرد.

سامسونگ در پشت دستگاه اما از ماژول دوربین سه‌گانه‌ای استفاده کرده که در آن سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار دو سنسور عمق میدان و ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار گرفته و اثری از سنسور اولترا واید در این بخش دیده نمی‌شود.

m02s-1.jpg

اما از همه بخش‌های فوق که بگذریم، این گوشی که ظاهراً در بخش تراشه پردازشی و نمایشگر محصولی کم‌مصرف به حساب می‌آید از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که می‌توان با استفاده از درگاه USB-C آن را با توانی معادل 15 وات شارژ کرد.

سامسونگ در حال حاضر نسخه دو سیم‌کارت این گوشی را برای عرضه در بازار تدارک دیده که از قابلیت 4G VoLTE نیز می‌توان در آن استفاده کرد و به جز این، بلوتوث نسخه 5.0 و وای فای نسخه 5 را باید در بخش راهکارهای ارتباط بی‌سیم دستگاه درج کرد.

m02s-2.jpg

در پایین بدنه دستگاه نیز ورودی جک هدفون 3.5 میلی‌متری همراه دیده می‌شود و خبر خوب دیگر این است که امکان استفاده از امواج رادیو FM نیز در این گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی ام 02 اس را با سیستم‌عامل اندروید نسخه 10 و با رابط کاربری One UI (بدون اشاره به نسخه دقیق آم) راهی بازار کرده که قرار است ابتدا در هند و از طریق وبسایت آمازون در رنگ‌های قرمز، آبی و مشکی به فروش برسد.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 18 دی 1399 ساعت: 20:14
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش