تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 11
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,717
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,235
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 16
    آي پي امروز آي پي امروز : 322
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 347
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,717
    بازدید ماه بازدید ماه : 30,465
    بازدید سال بازدید سال : 218,445
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,015,504

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.17.74.55
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

رگناروک فرا رسیده است | انتظاراتی که از نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed داریم

رگناروک فرا رسیده است | انتظاراتی که از نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed داریم

تا کنون شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد Assassin’s Creed بعدی منتشر شده است. به همین سبب، ما تصمیم گرفته‌ایم تا خواسته‌ها و انتظارات خود از بازی بعدی این فرنچایز محبوب را بررسی کنیم.

طبق روال معمول سری Assassin’s Creed، بسیاری از اطلاعات این بازی همین حالا و پیش از معرفی رسمی بازی نیز فاش شده‌اند. هر چند نمی‌توان کاملا به این گزارش‌ها و شایعات اعتماد کرد، اما می‌توان گفت بسیاری از مواردی که در نسخه‌ی جدید شاهدش خواهیم بود، قابل پیش‌بینی هستند. علاوه بر آن، چیزهای زیادی هستند که امیدواریم در بازی ببینیم و دوست داریم تا این بازی به روند رو به جلوی سری Assassin’s Creed در سال‌های اخیر ادامه دهد. در ادامه ۱۰ خواسته و انتظاری که از Assassin’s Creed بعدی داریم را با هم مرور می‌کنیم.

اتمسفر وایکینگی

ستاره‌ی نمایش یک Assassin’s Creed، همیشه صحنه‌ای است که نمایش در آن جریان دارد. می‌توان گفت که بازه‌ی تاریخی که یک Assassin’s Creed در آن جریان دارد، بیشترین تاثیر را در  تجربه‌ی بازی‌باز دارد. از حس و حال و اتمسفر بازی گرفته تا مکانیک‌های گیم‌پلی، اکثرا با دوره‌ی تاریخی بازی تعیین می‌شوند. در مورد Assassin’s Creed جدید باید گفت که بسیار بعید است شاهد رخ دادن اتفاقات بازی در دوره‌ی وایکینگ‌ها نباشیم. از دریاهای کارائیب در Black Flag تا خیابان‌های انقلاب‌زده‌ در Unity و از لندن صعنتی در Syndicate تا یونان پویا و زنده‌ی Odyssey، سری Assassin’s Creed همیشه به اتمسفرسازی خاص مشهور بوده است. طبعا چنین رفتاری با دنیای واکینگ‌ها هم کمک شایانی به بهبود کیفیت بازی می‌کند. اولین خواسته‌ی ما از نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed، پیروی از نسخه‌های پیشین در بازسازی با کیفیت دوره‌ی تاریخی است.

اولین خواسته‌ی ما از نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed، پیروی از نسخه‌های پیشین در بازسازی با کیفیت دوره‌ی تاریخی است.

محیط‌های متنوع

تنوع محیط‌ها یکی دیگر از مواردی است که بازی‌های Assassin’s Creed معمولا در آن خوب عمل می‌کنند. این تنوع به خصوص در Odyssey و بسته‌های الحاقی آن دیده می‌شد. با این وجود Assassin’s Creed بعدی به لطف حضور وایکینگ‌ها، باید روی دست نسخه‌های پیشین بلند شود. وایکینگ‌ها از نظر تاریخی به فتح مناطق مختلف اروپا مشهور هستند. اگر این ویژگی آن‌ها در این نسخه وجود داشته باشد، پس شاهد محیط‌های بسیار متنوع خواهیم بود. محیط‌های که علاوه بر جلوه‌های بصری و اتمسفر متفاوت، مکانیک‌های گیم‌پلی متنوعی را نیز به بازی‌باز معرفی می‌کنند.

Assassin’s Creed بعدی به لطف حضور وایکینگ‌ها، باید روی دست نسخه‌های پیشین بلند شود.

حذف المان‌های تکراری

وجود المان‌های تکراری و بخش‌های خسته‌کننده‌ای که فقط زمان بازی را طولانی‌تر می‌کنند، به پای ثابت بازی‌های یوبی‌سافت (Ubisoft) در نسل هشتم تبدیل شده‌اند. Assassin’s Creed Odyssey نیز دنیای بزرگ اما توخالی داشت که با ماموریت‌های تکراری پر شده بود. امیدواریم که Assassin’s Creed بعدی، متوجه این ایراد شده و آن را برطرف کند. دنیای کوچک‌تر اما با جزئیات‌تر و معنادارتر که می‌توانید آن را با لذت زیر و رو کنید. پس از شکست فاجعه‌آمیز Ghost Recon Breakpoint، یوبی‌سافت تغییرات را در تیم کنترل کیفی خود اعمال کرد تا بازی‌های آینده تنوع بیشتری داشته باشند و دچار مشکلات یکسان نشوند. با این حال احتمالا Assassin’s Creed جدید چند سالی است که مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند و ممکن است تحت تاثیر این تغییر قرار نگرفته باشد. با این وجود امیدواریم که تغییراتی را در طراحی بازی ببینیم.

پیشرفت آسان‌تر

Assassin’s Creed Odyssey و تا حدودی Origins، از مشکل کند بودن روند پیشرفت سطح کاراکتر شما رنج می‌بردند. یکی از دلایل این امر، مجاب کردن بازی‌باز به خرید امتیاز XP جهت افزایش سطح سریع بود. سطح درخواستی مراحل اصلی آن قدر بالا بود که باید ساعت‌ها را صرف انجام ماموریت‌های جانبی می‌کردید. همین مسئله هم باعث شده بود تا همان المان‌های تکراری که به آن اشاره شد، نقش پررنگ‌تر و آزار‌ده‌تری داشته باشند. پس انتظار داریم که سطح لازم برای مراحل اصلی نسبت به Assassin’s Creed Odyssey کاهش یابد یا حتی کاملا این مکانیک حذف شود.

انتظار داریم که سطح لازم برای مراحل اصلی نسبت به Assassin’s Creed Odyssey کاهش یابد یا حتی کاملا این مکانیک حذف شود.

افزایش سطح کارآمدتر

سیستم پیشرفت Assassin’s Creed Odyssey، مشکلاتی ورای کند بودن سیستم پیشرفت داشت. یکی از مشکلات بازی که در عناوین زیادی در طول سال‌ها دیده شده است، مسئله‌ی Level Scaling است. Level Scaling به پدیده‌ای گفته می‌شود که در آن، دشمنان هم پا به پای بازی‌بازان سطح خود را افزایش می‌دهند. یکی از مکانیک‌های پیشرفت در بازی‌های نقش‌آفرینی، این است که بازی‌باز با افزایش سطح و باز کردن قدرت‌های بیشتر، احساس نیرومندتر بودن داشته باشد. با این حال، اگر دشمنان پا به پای بازی‌بازان نیز پیشرفت کنند، پس اصلا افزایش سطح چه فایده‌ای دارد؟ منظورم این است که وقتی پس از ۱۵ ساعت بازی، به منطقه‌ی اول بازی بازمی‌گردید، باید بتوانید دشمنان آن منطقه را به آسانی از بین ببرید. سری سولزبورن همیشه در استفاده از این المان کارآمد ظاهر شده است. در نهایت ما هم امیدواریم تا یوبی‌سافت از قرار دادن Level Scaling در Assassin’s Creed صرف نظر کند.

ارتقای سیستم مبارزات

در مورد پیشرفت‌هایی که Assassin’s Creed بعدی می‌‌تواند نسبت به Odyssey داشته باشد صحبت‌های زیادی کرده‌ایم. با این حال، بگذارید به حق از این بازی نیز تعریف کنیم. Assassin’s Creed Odyssey نسبت به Origins پیشرفت بسیاری را در زمینه‌ی سیستم مبارزات اعمال کرد. ترکیب مناسب سرعت و تنوع در حرکات، باعث شدند تا Odyssey مبارزات بسیار جذاب‌تری نسبت به نسخه‌ی قبلی داشته باشد. امیدواریم که Assassin’s Creed بعدی هم همین روند را ادامه دهد. با توجه به وایکینگی بودن بازی، تمرکز بسیاری برروی مبارزات خواهد بود و دوست داریم تا ترکیب فرقه‌ی قاتلان با واکینیگ‌ها، در عمل همانقدر جذاب باشد که برروی کاغذ هست.

ارتقای سیستم مخفی‌کاری

مخفی‌کاری در Assassin’s Creed Odyssey پیشرفت زیادی نسبت به Origins داشت، اما هنوز هم جا برای بهبود وجود دارد. برای شروع، بعید است کسی به بازگشت خنجرهای نمادین Assassin’s Creed نه بگوید. همچنین ارتقاهای مربوط به مخفی‌کاری می‌توانند مفیدتر باشند. مهم‌تر از همه، هوش مصنوعی دشمنان باید بسیار بهتر از قبل شود و یوبی‌سافت هم باید راه‌های بیشتری برای مخفی‌کاری در اختیار بازی‌باز قرار دهد. سال‌ها است که Assassin’s Creed به روش‌های منسوخی مانند پنهان شدن در علفزارها و امثالهم بسنده کرده است و امیدواریم که مکانیک‌های مخفی‌کاری مدرن و جذاب در Assassin’s Creed بعدی جا داشته باشند. شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که می‌توانید با استفاده از برف یا گل، خود را از دید دشمنان پنهان کنید. همچنین احتمال دارد تا لباس‌های متفاوت، در پنهان شدن بهتر شما موثر باشند. هر چند صحت این شایعات مشخص نیست، اما قطعا دیدن چنین المان‌های خوشحال‌کننده خواهد بود.

مخفی‌کاری در Assassin’s Creed Odyssey پیشرفت زیادی نسبت به Origins داشت، اما هنوز هم جا برای بهبود وجود دارد. برای شروع، بعید است کسی به بازگشت خنجرهای نمادین Assassin’s Creed نه بگوید.

انتخاب‌های معنادارتر

یکی از تغییرات مهم Assassin’s Creed Odyssey نسبت به نسخه‌های پیشین مجموعه، تبدیل کردن بازی به یک نقش‌آفرینی تمام‌عیار بود. در این بازی می‌توانستید دیالوگ‌هایی را انتخاب کنید که برروی داستان تاثیر می‌گذاشتند. با وجود اینکه برای اولین تلاش مجموعه، Odyssey نمره‌ی قبولی را می‌گیرد، اما نسخه‌ی بعدی باید این بخش را بهتر و مهم‌تر کند. Assassin’s Creed بعدی باید بتواند برروی پایه‌های که Odyssey بنا کرد، یک ساختمان درست و حسابی بسازد. همچنین بازی باید مطمئن شود که انتخاب‌های بازی‌بازان اهمیت اساسی دارند و با عواقب مواجه خواهند شد.

تمرکز کم‌تر برروی خط داستانی آبسترگو

در ابتدا بخش داستانی آبسترگو که در زمان حال جریان داشت، بخش مهمی از مجموعه‌ی Assassin’s Creed بود. با این وجود با گذر زمان، این بخش بیهوده‌تر و ناامیدکننده‌تر از همیشه شد. البته Odyssey و Origins از زمان خط داستانی دزموند، بیشترین تمرکز مجموعه را برروی این بخش داشته‌اند، اما حقیقتا کم‌تر کسی به این بخش اهمیت می‌دهد و بعید است هواداران به سرنوشت لیلا حسن توجه چندانی نشان دهند. یوبی‌سافت باید تمرکز خود برروی این بخش را کاهش دهد یا حداقل آن را به شدت بهبود ببخشد.

حقیقتا کم‌تر کسی به این بخش اهمیت می‌دهد و بعید است هواداران به سرنوشت لیلا حسن توجه چندانی نشان دهند.

حذف پرداخت درون‌برنامه‌ای

این خواسته‌ای است که می‌توانیم از تمام بازی‌های AAA داشته باشیم، اما این مهم در مورد بازی‌های یوبی‌سافت بیشتر از سایرین صدق می‌کند. پس از عرضه‌ی Ghost Recon Breakpoint، یوبی‌سافت بسیار صادقانه به اشتباهات خود اعتراف کرده است و اعلام کرده است که قصد تکرار اشتباهات خود را ندارد. امیدواریم تا یوبی‌سافت راه بهتری برای کسب درآمد از Assassin’s Creed بعدی پیدا کند و مانند Odyssey، با استفاده از Level Scaling، کارهای بیهوده و خسته‌کننده و افزایش سطح ناکارآمد بازی‌باز را مجبور به خرید XP نکند.

این خواسته‌ای است که می‌توانیم از تمام بازی‌های AAA داشته باشیم، اما این مهم در مورد بازی‌های یوبی‌سافت بیشتر از سایرین صدق می‌کند.

این‌ها ده خواسته‌ی اصلی ما از نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed است. خواسته‌ها و امیدواری‌های که قطعا به بهبود وضعیت این مجموعه کمک می‌کنند. انتظار می‌رود تا یوبی‌سافت در E3 2020 از نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed رسما رونمایی کند و به تمام شایعات و گمانه‌زنی‌ها پایان دهد. البته موارد اشاره شده، تنها مواردی نیستند که در Assassin’s Creed دوست داریم شاهدشان باشیم. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ شم از نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed چه انتظاراتی دارید؟ کدام یک از موارد مذکور را مهم‌تر می‌دانید؟ نظرات خود در این زمینه را با ما حتما به اشتراک بگذارید.

منبع:گیمفا


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت: 10:55
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش