تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 126
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 364
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 246
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 364
    بازدید ماه بازدید ماه : 364
    بازدید سال بازدید سال : 367,293
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,164,352

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.141.32.177
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

ال جی گوشی‌های میان رده جدید خود را با ساختار یک، دو و سه دوربین در پشت دستگاه معرفی کرد

ال جی گوشی‌های میان رده جدید خود را با ساختار یک، دو و سه دوربین در پشت دستگاه معرفی کرد

شرکت ال جی چند روز پیش به صورت رسمی معرفی کرد که گوشی تاشو خود را به نمایشگر MWC نمی‌آورد ولی این بدان معنا نیست که این شرکت هیچ محصولی جدیدی در این رویداد نخواهد داشت. کره ای ها امروز سه مدل گوشی میان‌‍رده معرفی کرده اند که قصد دارند آنها را در MWC در معرض دید رسانه‌ها قرار دهند.

ال جی از جمله شرکت‌هایی است که عملکرد چندان مناسبی در بازار میان‌رده نداشته است ولی خبرهای جدید نشان می‌دهد که این شرکت نیز مانند هم وطن بزرگ خود، سامسونگ، قصد دارد تغییر روش و استراتژی داده و تمرکز بیشتری بر بازار میان رده داشته باشد. در همین راستا ساعاتی پیش این شرکت سه گوشی میان‌رده جدید را معرفی کرد که قرار است همراه با دیگر دستگاه‌های آن در رویداد MWC برای اولین بار در معرض دید عموم قرار دهد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که قرار است ال جی در این نمایشگاه گوشی پرچمدار خود را نیز معرفی کند که این مورد نیز می‌تواند برای کاربران قابل توجه باشد.

سه گوشی جدید این شرکت به ترتیب K40، K50 و Q60 نامیده شده‌اند و مشخصات میان‌رده دارند. البته ال جی در هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی‌ها را اعلام نکرده است و باید چند روزی منتظر این مورد بمانیم.

این سه گوشی در برخی موارد نقاط مشترکی دارند که می‌توانیم به نمایشگرهای بزرگ و باکیفیت، عملکرد هوش مصنوعی و همچنین استفاده از فناوری HD+ FullVision اشاره کنیم که باعث می‌شود لبه‌های نمایشگر بسیار نازک بوده و البته در دو مدل رده بالاتر شاهد بریدگی نمایشگر نیز خواهیم بود.

Q60

LGQ60.jpg

این گوشی که مدل رده بالای خبر امروز است نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن +HD و همچنین نسبت تصویر 19:9 خواهد داشت که در پشت دستگاه نیز به دوربین سه‌گانه (16+2+5 مگاپیکسل) مجهز شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز 13 مگاپیکسل است و در بخش حافظه نیز با یک ترکیب 3+64 گیگابایتی روبرو خواهیم بود. در بخش پردازنده نیز ال جی به صرف استفاده از عبارت «پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز» بسنده کرده و هنوز اطلاعات بیشتری در مورد آن نداریم.

باتری این دستگاه 3500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و سنسور اثر انگشت Q60 را در زیر ماژول دوربین آن می‌توانید بیابید. یکی از نکات بسیار خوب این گوشی استاندارد ضد آب و ضربه نظامی MIL-STD810 است که این گوشی را به نوعی در گروه جان سخت‌ها جای می‌دهد.

K50

LGK50.jpg

این گوشی جدید از سری K نیز مدلی با مشخصات سخت‌افزاری Q60 ولی با یک تفاوت بزرگ در پشت دستگاه است و به جای دوربین سه‌گانه در آن از یک دوربین دوگانه (13+2 مگاپیکسلی) استفاده شده است. در بخش حافظه نیز کاربران دو انتخاب 32 و 64 گیگابایتی خواهند داشت. نمایشگر این گوشی نیز 6.26 اینچ، دوربین جلو 13 مگاپیکسل و همچنین باتری نیز 3500 میلی‌آمپر ساعتی است.

K40

LGK40.jpg

مدل نهایی و ارزان‌تر این سری گوشی‌های ال جی، K40 نام دارد که ال جی از همان پردازنده دو مدل بالا استفاده می‌کند و تنها در بخش حافظه دارای 2 گیگابایت RAM است. البته ال جی برای کاربران این گوشی تنها آپشن 32 گیگابایتی را ارائه خواهد کرد و باتری دستگاه نیز 3000 میلی‌آمپرساعت بیشتر ظرفیت نخواهد داشت. نمایشگر این دستگاه برخلاف دو مدل بالا، کوچکتر بوده و 5.7 اینچی و بدون بریدگی (ناچ) است.

از نکات دیگری که در مورد مدل‌های گوشی جدید ال جی می‌توانیم به آنها اشاره کنیم استفاده از یک سیستم صوتی بسیار دل‌پذیر با استاندارد DTS:X 3D بهره می‌برند که می‌تواند صدای با کیفیت 7.1 کاناله را شبیه‌سازی کند. همچنین در بخش دوربین نیز ال جی از هوش مصنوعی پیشرفته‌ای برای افزایش کیفیت عکس‌ها استفاده خواهد کرد. هر سه این دستگاه‌ها نیز به یک دکمه ویژه برای اجرای مستقیم Google Assistant مجهز شده اند که اهمیت بالای ال جی برای استفاده از فرامین صوتی همراه با این سه مدل را نشان می‌دهد.

همانطور که گفتیم ال جی در معرفی این سه گوشی اشاره‌ای به قیمت و زمان عرضه نهایی آنها نداشته است و اگر بخواهیم دست به ماشین حساب شده و قیمت آنها را حدس بزنیم باید بگوییم که گوشی مدل بالاتر Q60 می‌تواند با توجه به قیمت مدل‌های نزدیک به آن که پیش از این توسط ال جی معرفی شده اند در بازه قیمتی 350 تا 400 دلار عرضه شود. همچنین گوشی K40 که مدل پایین تر است نیز می‌تواند قیمتی بین 200 تا 250 دلار داشته باشد و برای مدل میانی یعنی K50 نیز می‌توانیم قیمتی در حدود 300 دلار را حدس بزنیم.

در نظر داشته باشید که شرکت‌های چینی در همین بازه قیمتی محصولات بسیار باکیفیتی دارند و می‌توانند رقبای اصلی شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال جی در این زمینه باشند ولی با این حال اگر قیمت‌های عرضه برای این سه مدل و دیگر گوشی‌های میان‌رده ال جی به صورت مناسب و تعدیل شده باشد می‌تواند احتمال موفقیت آنها در بازار را افزایش داده و شاید بتواند بخش موبایل این شرکت که عملکرد مناسبی طی سالیان اخیر نداشته تکان داده و به سوددهی برساند.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 01 اسفند 1397 ساعت: 21:08

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش