تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 148
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,885
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,039
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 20
    آي پي امروز آي پي امروز : 834
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 997
    بازدید هفته بازدید هفته : 6,924
    بازدید ماه بازدید ماه : 6,924
    بازدید سال بازدید سال : 373,853
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,170,912

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.221.87.37
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

آنر گوشی X9a 5G را با دوربین 64 مگاپیکسلی و ساعت هوشمند Band 7 را با شارژدهی 14 روزه معرفی کرد

آنر گوشی X9a 5G را با دوربین 64 مگاپیکسلی و ساعت هوشمند Band 7 را با شارژدهی 14 روزه معرفی کرد

آنر ساعاتی پیش با برگزاری یک کنفرانس خبری مجموعه جدیدی از محصولات خود را معرفی کرد. از میان مهم‌ترین محصولات معرفی شده می‌توان به گوشی هوشمند Honor X9a 5G و همچنین ساعت هوشمند Honor Band 7 اشاره کرد که در ادامه می‌توانید با جزییات کاملی از آن‌ها همراه شوید.

شرکت آنر شب گذشته پس از رونمایی از گوشی قدرتمند 80 GT، محصولات دیگری همچون ساعت Honor Band 7 و گوشی Honor X9a 5G را هم به همگان معرفی کرد. پیش از این گفته می‌شد که گوشی X9a 5G قرار است عرضه دوباره‌ای از گوشی Honor X40 باشد اما با مشخص شدن ویژگی‌ها و قابلیت‌ها می‌توان گفت که شاهد حضور تغییراتی در لیست مشخصات و قابلیت‌های این گوشی جدید هستیم. ساعت هوشمند Band 7 نیز قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذابی همچون شارژدهی باتری 14 روزه و نمایشگر بزرگ را در اختیار دارد.

گوشی هوشمند Honor X9a 5G

HONOR-X9a-5G-3.jpg

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده، گوشی Honor X9a 5G دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ یا 1080 در 2400 پیکسلی است. نسبت تصویر 20:9 و همچنین نرخ بروزرسانی 120 هرتزی و رنگ‌های 10 بیتی، از دیگر قابلیت‌های نمایشگر این گوشی هوشمند است. در زیر این نمایشگر نیز یک سنسور اثر انگشت جایگذاری شده است که دسترسی بهتر به امنیت را برای کاربران تضمین می‌کند.

در پنل اصلی این گوشی هوشمند می‌توان نمایشگر قدرتمند آن را مشاهده کرد که دارای حاشیه‌های باریکی در اطراف خود است. در بالای نمایشگر این گوشی نیز یک بریدگی موسوم به Punch Hole دیده می‌شود که دوربین سلفی این گوشی هوشمند را در خود جای داده است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند وضوح 16 مگاپیکسلی را در اختیار دارد.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز می‌توان دوربین اصلی آن را مشاهده کرد. این دوربین به صورت سه‌گانه طراحی شده است که در کنار یک فلش LED به صورت دایره‌وار در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. سنسور اصلی این دوربین دارای وضوح 64 مگاپیکسلی است. این دوربین از یک سنسور 5 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و همچنین یک سنسور 2 مگاپیکسلی شناسایی عمق نیز بهره می‌برد.

HONOR-X9a-5G.jpg

آنر همچنین برای گوشی X9a 5G تراشه اسنپدراگون 695، شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. باتری این گوشی هوشمند نیز دارای ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعتی است و در بهترین حالت می‌تواند با توان 40 وات شارژ شود. سیستم عامل اندروید 12، رابط کاربری Magic UI 6.1، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، ارتباط 5G، ضخامت 7.9 میلی‌متری، وزن 175 گرمی، پورت USB-C و ارتباط NFC، دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

قرار است قیمت و زمان عرضه گوشی Honor X9a 5G در تاریخ چهارم ژانویه (14 دی) اعلام شود. این گوشی هوشمند در رنگ‌های نقره‌ای، سبز و مشکی عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند Honor Band 7

Honor-Band-7.jpg

در حالی که انتظار می‌رفت نسخه جدید از ساعت‌های هوشمند آنر نسبت به محصولات نسل قبل خود ویژگی‌ها و قابلیت‌های بهتری را فراهم آورد مشخص شد که این شرکت به بهبود حداقلی این ساعت اکتفا کرده است. ساعت Honor Band 7 از طراحی مشابه‌ای با ساعت Band 6 بهره می‌برد و همچنان شاهد حضور یک نمایشگر مستطیلی شکل در این ساعت هستیم که توسط بدنه‌ای براق و از جنس فلز احاطه شده است.

نمایشگر این ساعت هوشمند 1.47 اینچی و از نوع AMOLED است و توسط یک شیشه محافظ 2.5 بعدی محافظت می‌شود. آنر اعلام کرده است که نمایشگر این ساعت هوشمند در هر اینچ خود 282 پیکسل را در اختیار دارد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این ساعت هوشمند امکان پایش و مشاهده علائم سلامتی و حیاتی است. این ساعت می‌تواند در هر لحظه میزان اکسیژن خون، میزان ساعات خواب و همچنین میزان ضربان قلب کاربران را پایش و به ثبت برساند.

Honor-band-7-display.jpg

از دیگر قابلیت‌های مهم ساعت هوشمند Honor Band 7 امکان ردیابی فعالیت‌های صورت گرفته در بسیاری از ورزش‌ها و فعالیت‌ها است. این ساعت هوشمند از 96 ورزش مختلف پشتیبانی می‌کند و قادر است در تمامی آن‌ها میزان فعالیت و انرژی صرف شده توسط کاربران را مشاهده و به ثبت برساند.

آنر اعلام کرده است که باتری ساعت Band 7 می‌تواند با هر بار شارژ چیزی در حدود 14 روز کاربران خود را همراهی کند. این میزان شارژدهی در صورت استفاده طولانی مدت و سنگین از این گوشی هوشمند به 10 روز کاهش پیدا می‌کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، ارتباط بلوتوث 5.2، پشتیبانی از سیستم‌های پرداخت و امکان پخش موسیقی و کنترل دیگر دستگاه‌ها همچون دوربین گوشی‌های هوشمند و اسپیکرها از راه دور، از دیگر قابلیت‌های مهم این ساعت هوشمند است.

قرار است ساعت Honor Band 7 در سه رنگ صورتی، آبی و مشکی عرضه شود. آنر برای این محصول خود قیمت بسیار جذاب 35 دلاری را انتخاب کرده است. پیش‌فروش این ساعت هوشمند از هم اکنون آغاز شده است و فروش رسمی آن نیز از تاریخ 6 ژانویه (16 دی) آغاز می‌شود.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 06 دی 1401 ساعت: 19:17

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش