تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 170
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 3,596
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,039
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 20
    آي پي امروز آي پي امروز : 964
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 997
    بازدید هفته بازدید هفته : 7,635
    بازدید ماه بازدید ماه : 7,635
    بازدید سال بازدید سال : 374,564
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,171,623

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.222.110.31
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

منتظر گوشی میان‌رده جدید و زیبای کره‌ای باشید؛ LG Q9

منتظر گوشی میان‌رده جدید و زیبای کره‌ای باشید؛ LG Q9

شاید با توجه به اینکه در 50 روز انتهایی سال جاری هستیم تصور بر آن باشد که معرفی دستگاه جدید توسط شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون به پایان رسیده است؛ اما خبر خوب این است که الجی همچنان در حال تدارک مدل‌های جدید است و در نظر دارد تا گوشی میان‌رده Q9 را با مشخصات مناسبش به زودی معرفی نماید.

این گوشی که با توجه به نام آن باید در گروه محصولات میان‌رده و با ارزش خرید بالا باشد تا پیش از این نیز چندین بار روی سر خط خبرها قرار گرفته بود و حتی تصاویری نیز از آن منتشر شده بودند. اما در سری جدید خبرهای پیرامون آن اولین تصویر معرفی از پنل روبرویی به همراه مشخصات آن منتشر شده‌اند که از طراحی بسیار مشابه آن با دو گوشی Q6 و Q7 خبر می‌دهند.

بنابر اطلاعات جدید نمایشگر این گوشی نسبت تصویر 18:9 داشته و دارای بریدگی در قسمت بالایی و همچنین حاشیه‌های بسیار نازک است که حس یک محصول رده‌بالا را به کاربر منتقل می‌کند. در واقع در نگاه اول باید بگوییم که طراحی ظاهری این گوشی با الهام از پرچمدار حال حاضر شرکت یعنی LG G7 ThinQ الهام گرفته شده است که حاشیه‌های بسیار محدود در کناره‌ها و حاشیه نازک (در مقایسه با مدل‌های غیر پرچمدار) نیز در پایین گوشی از ویژگی‌های آن است. البته نکته مهم در مورد این گوشی است که دکمه فیزیک ویژه دستیار هوشمند Google Assistant در این مدل وجود نخواهد داشت.

در بخش سخت‌افزار نیز اطلاعات مناسبی از این گوشی لو رفته است که نشان می‌دهد Q9 از یک چیپست Snpadragon 660 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و دو انتخاب 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده نموده و این قابلیت در دستگاه موجود است که بتوان با استفاده از کارت‌های میکرو اس دی میزان حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را افزایش داد.

باتری دستگاه نیز ظرفیت مناسب 3550 میلی آمپرساعتی خواهد داشت و متأسفانه با توجه به زمان معرفی این گوشی نسخه 8.1 سیستم عامل اندروید برای آن در نظر گرفته شده است که چندان دلپذیر نخواهد بود.

الجی هنوز زمان نهایی را برای معرفی این گوشی و یا قیمت آن مشخص نکرده است ولی بر اساس آخرین حدسیات این گوشی باید در محدوده قیمتی 400 دلار عرضه شود که مسلماً با وجود اسمارت‌فون‌های بسیار قدرتمند چینی در بازار که قیمت‌های به مراتب کمتر و با مشخصات بهتری دارند، نمی‌تواند ضامن موفقیت فروش این گوشی باشد. در واقع الجی برای اینکه بتواند از سقوط هر چه بیشتر سهم خود از بازار اسمارت‌فون‌ها در مناطق مختلف دنیا جلوگیری کند باید تجدید نظر جدید در مورد قیمت و خصوصیات گوشی‌های خود انجام دهد وگرنه به زودی به سرنوشت سونی و HTC دچار خواهد شد.


تاریخ ارسال پست: شنبه 19 آبان 1397 ساعت: 2:09
برچسب ها : ,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش