تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 38
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 188
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 133
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 188
    بازدید ماه بازدید ماه : 188
    بازدید سال بازدید سال : 367,117
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,164,176

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.118.119.8
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

در CoD: Black Ops 3 می توانید خاطرات قدیمی تان با سری CoD را زنده کنید

در CoD: Black Ops 3 می توانید خاطرات قدیمی تان با سری CoD را زنده کنید

بازی Call of Duty: Black Ops 3 قطعاً یکی از انتخاب های اصلی علاقمندان به عناوین شوتر اول شخص ظرف هفته های آینده خواهد بود. البته برخی هواداران این مجموعه از تم کلی حاکم بر این اثر چندان راضی نیستند و ترجیح می دادند تا در این بازی نیز با همان تم آشنای نسخه های پیشین زیر سری Black Ops مواجه باشند. خبر خوب برای این دسته از گیمر ها این است که به مدد محتوا های تکمیلی اضافه برای بازی Call of Duty: Black Ops 3 ، آن ها قادر خواهند بود تا خاطرات شیرین گذشته ی خود از عناوینی نظیر World At War و همچنین نسخه های پیشین مجموعه ی Black Ops را زنده نمایند.

چندین ماه قبل، مارک لامیا رییس استودیو Treyarch تایید کرده بود که برای جلب نظر هواداران مجموعه بازی های Black Ops ، او و تیم تحت سرپرستی اش یکی از محبوب ترین نقشه های موجود در مجموعه ی Black Ops را در بخش چند نفره ی بازی Call of Duty: Black Ops 3 خواهند گنجاند. این نقشه Nuketown نام دارد و کسانی که بخش چند نفره ی بازی Call of Duty: Black Ops را جویده اند، قطعاً به خوبی با آن آشنا هستند (البته این نقشه در بازی Call of Duty Online نیز وجود داشت). حال مشخص شده که این نقشه به همراه سه نقشه ی دیگر که احتمالاً حداقل یکی از آن ها به بازی خاطره انگیز World At War (آخرین بازی مبتنی بر جنگ جهانی سری CoD تا این لحظه) تعلق خواهد داشت، در نسخه ی Deluxe Edition از این بازی حاضر خواهند بود. به تازگی استور اکس باکس مایکرو سافت این نسخه از بازی را با قیمت 99.99 دلار لیست کرده که علاقمندان تجدید خاطره با نسخه های پیشین مجموعه ی Black Ops می توانند با پیش خرید این نسخه از بازی، از وجود نقشه های مذکور بهره مند شوند. پیش از این لامیا اشاره کرده بود که نقشه ی Nuketown ( و مسلماً سه نقشه ی دیگر حاضر در این مجموعه ) به طور کامل برای بخش چند نفره ی بازی Call of Duty: Black Ops 3 بهینه سازی شده اند و سعی گروه سازنده بر این بوده تا ساختار تمامی این نقشه ها کاملاً با سیستم حرکتی جدید موجود در بازی Call of Duty: Black Ops 3 (که مبتنی بر پرش های بلند و دوبل در کنار دویدن سریع بر روی دیوار ها خواهد بود) همسان شوند.

 black-ops-3

اگرچه وجود این 4 نقشه در بخش چند نفره ی بازی Call of Duty: Black Ops 3 می تواند خبر خوبی برای علاقمندان این بازی باشد، اما در مقابل برای کسانی که قصد تجربه کردن نسخه ی جدید سری CoD بر روی کنسول های نسل هفتمی را دارند، خبر های چندان خوبی وجود ندارد. چندی پیش شاهد فاش شدن این مطلب نه چندان خوشایند بودیم که بخش داستانی و تک نفره در نسخه های مربوط به دو کنسول PS3 و Xbox 360 وجود نخواهد داشت و دارندگان نسخه های نسل هفتمی بازی Call of Duty: Black Ops 3 تنها قادر به تجربه ی بخش چند نفره و زامبی این اثر هستند. حال مشخص شده که نرخ فریم بازی در این دو نسخه نیز عدد 30 خواهد بود و دارندگان نسخه های نسل هفتمی این بازی نباید همچون همتایان نسل هشتمی خود منتظر دریافت نرخی برابر با 60 فریم در ثانیه طی ساختار گیم پلی این اثر باشند. بدتر آن که این میزان از نرخ فریم مربوط به نسخه های نسل هفتمی (یعنی عدد 30) به موجب کاهش جنبه های گرافیکی بازی Call of Duty: Black Ops 3 میسر شده است و به طور مثال کیفیت بافت ها و همچنین تعداد چند ضلعی های موجود در پارامتر های محیطی و مدل شخصیت های این اثر در این دو نسخه تا حد امکان کاهش یافته است. در این میان هیچ معلوم نیست که قصد و نیت اصلی اعضای استودیو Treyarch از ساخت نسخه های نسل هفتمی بازی Call of Duty: Black Ops 3 چه بوده است. نسخه هایی که هر بار چیزی از آن ها کم می شود و کم کم برای ما ایرانی ها حکایت ضرب المثل شیر بی یال و دم و اشکم را پیدا می کند! بهتر این بود تا اعضای Treyarch نیز همانند اعضای استودیو آوالانچ که نسخه های نسل هفتمی بازی Mad Max را در بین راه کنسل کردند، دست به عمل مشابهی می زدند تا نسخه های نسل هفتمی بی مصرف فعلی بر روی دستشان باد نکند. این را از آن جایی می گوییم که به احتمال فراوان کمتر گیمری حاضر به خریداری نسخه های نسل هفتمی بازی Call of Duty: Black Ops 3 خواهد شد؛ چرا که با اوضاع فعلی هیچ دلیلی برای خریدن آن ها وجود ندارد. گفتنی است که بازی Call of Duty: Black Ops 3 در تاریخ 6 نوامبر امسال برای سه پلتفرم نسل حاضر یعنی PC ، PS4 و Xbox One در کنار دو پلتفرم نسل قبلی Xbox 360 و PS3 منتشر خواهد شد.   


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 03 آبان 1394 ساعت: 0:37
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش