تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 10
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,348
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,487
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 238
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 218
    بازدید هفته بازدید هفته : 18,919
    بازدید ماه بازدید ماه : 47,667
    بازدید سال بازدید سال : 235,647
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,032,706

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 13.59.154.190
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

سامسونگ از نسخه ی 2016 گلکسی A8 رسما رونمایی کرد

سامسونگ از نسخه ی 2016 گلکسی A8 رسما رونمایی کرد

در ماه های اخیر شاهد درز اطلاعاتی در مورد نسخه ی 2016 گوشی هوشمند Samsung Galaxy A8 بوده ایم و تصاویری نیز از این گوشی رده بالا منتشر شده بود. جولای سال 2015 بود که سامسونگ نسل اول Galaxy A8 را با ضخامت تنها 5.9 میلی متر رونمایی کرد و همان طور که انتظار میرفت سازنده ی کره ای این مدل را نیز مانند دیگر اعضای سری A به سخت افزار قدرتمندتری مجهز و معرفی کرده است. اما از نظر طراحی شاهد نکته ی جدیدی نیستیم و تغییرات ظاهری در این مدل نسبت به نسل قبل بسیار ناچیز است. به خصوص قسمت جلوی این گوشی کاملا یک طرح تکراری محسوب میشود و دست کم از نظر ظاهری خبری از نوآوری خاصی نیست. در ادامه ی مطلب همراه ما باشید تا به ویژگی ها و مشخصات فنی این گوشی هوشمند بپردازیم.

طراحی Galaxy A8 2016 به قدری به دیگر گوشی های سامسونگ نزدیک است که اگر برند کمپانی نیز از روی آن حذف شود باز هم قابل شناسایی است. گوشه های گرد مانند اغلب گوشی های سامسونگ در این مدل وجود دارند و شکل و شمایل دکمه ی هوم نیز تغییری نکرده است. به طور کلی میتوان گفت تغییرات ظاهری نسخه ی جدید نسبت به Galaxy A8 که سال پیش شاهد آن بودیم بسیار ناچیز و نامحسوس است. اما در هر صورت ویژگی های جدیدی نیز به این گوشی اضافه شده است. سامسونگ ویژگی Always On Display را که برای اولین بار در گلکسی اس 7 استفاده کرد و سپس در نوت 7 نیز آن را به کار برد، در Galaxy A8 2016 نیز اضافه کرده است. از نظر اندازه و رزولوشن صفحه نمایش نسل جدید تفاوتی با قبل نکرده است. بدین ترتیب این دستگاه به صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهز شده است. دیگر ویژگی جدید این نسخه به رابط نرم افزاری آن بازمیگردد. سامسونگ به جای رابط نرم افزاری تاچ ویز از Grace UX که با نوت 7 به نمایش گذاشته شد در این گوشی استفاده کرده است بنابراین احتمالا ویژگی AOD نیز مانند گلکسی نوت 7 خواهد بود. از نظر ظرفیت باتری نسخه ی 2016  Galaxy A8کمی بهبود یافته است. سامسونگ به جای باتری 3050 میلی آمپر ساعتی این بار از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که اگر کاربر از AOD به طور مداوم استفاده کند احتمالا تفاوتی بین عمر باتری Galaxy A8 2016 و نسل قبل احساس نخواهد شد.

اما در زیر بدنه ی دستگاه تغییرات صورت گرفته کمی بیشتر است. سامسونگ حافظه ی رم را از 2 گیگابایت به 3 گیگابایت ارتقا داده است و از چیپست هشت هسته ای اگزینوس 7420 که سال گذشته در گلکسی اس 6 به کار گرفته شده بود، در این گوشی استفاده کرده است. بنابراین احتمالا این دستگاه از نظر قدرت پردازشی و چند وظیفگی مشکلی نخواهد داشت. Galaxy A8 2016 دارای 32 گیگابایت حافظه ی داخلی نیز میباشد. به بخش دوربین دستگاه میرسیم و این طور که به نظر میرسد دوربین اصلی نیز تغییری نسبت به قبل نداشته است. البته از نوع سنسور به کار گرفته در این دستگاه اطلاعی نداریم اما مانند سال قبل از یک لنز 16 مگاپیکسلی در پشت دستگاه استفاده شده است. اما دوربین سلفی اکنون از 5 مگاپیکسل به 8 مگاپیکسلی ارتقا یافته است. از دیگر ویژگی های جانبی Galaxy A8 2016 میتوان به پشتیبانی از سیستم پرداخت الکترونیکی Samsung Pay و همچنین سنسور اثر انگشت که با دکمه ی هوم یکپارچه شده اشاره کرد. پیش فروش Galaxy A8 2016  از امروز در کره ی جنوبی و در انحصار اوپراتور SK Telecom آغاز شده است و هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه و قیمت این گوشی هوشمند در دیگر کشور ها نشده است. نظر شما در مورد گوشی جدید سامسونگ چیست؟ 


تاریخ ارسال پست: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 13:23
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش