تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 13
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,484
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,487
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 244
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 218
    بازدید هفته بازدید هفته : 19,055
    بازدید ماه بازدید ماه : 47,803
    بازدید سال بازدید سال : 235,783
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,032,842

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.223.122.15
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

Transformers Devastation آمد، خوش آمد!

Transformers Devastation آمد، خوش آمد!

بسیاری از هواداران انیمیشن قدیمی و پر طرفدار Transformers (که احتمالاً جزو طرفداران بازی های کامپیوتری این مجموعه نیز محسوب می شوند) به احتمال فراوان اکنون با ناراحتی از خود می پرسند که مگر چه گناهی در زندگی مرتکب شده اند که سرنوشت اثر محبوب شان در دنیای بازی های کامپیوتری اکنون در دستان شرکت اکتیویژن قرار دارد! به مدد هنر نمایی های همیشگی اکتیویژن در راستای خود زنی و به قهقرا بردن IP های خوش پتانسیل، ظرف سال های اخیر به جز چند بازی نسبتاً خوب در سری بازی های ترنسفورمرز، مابقی آثار ساخته شده در این مجموعه جز افتضاح چیز دیگری نبودند و کارشان تنها سوهان کشیدن بر روح و روان علاقمندان ربات های تغییر شکل دهنده بود. به هر حال سال گذشته اکتیویژن بالاخره سر عقل آمد و سرنوشت نسخه ی بعدی این مجموعه را به دست اعضای استودیو Platinum Games سپرد. کسانی که تا کنون ساخت آثاری نظیر Bayonetta و Vanquish را در کارنامه دارند و به خوبی می دانند که چگونه اثری را طراحی کنند که از دقیقه ی نخست تا دقیقه ی پایان سراسر شور و اکشن و هیجان باشد. به هر حال این تجربه ی جدید که Transformers Devastation نام دارد اکنون به بازار عرضه شده است و در ادامه ی این مطلب می رویم تا نگاهی داشته باشیم به برخی اطلاعات نهایی مربوط به ساختار این اثر.

اعضای استودیو پلاتینیوم برای ساخت بازی Transformers Devastation به سراغ بهترین تصمیم ممکن رفته اند. این که سر و شکل ظاهری این بازی را درست همانند مجموعه انیمیشن های خاطره انگیز سری ترنسفورمرز رنگارنگ و شاد طراحی نمایند. بر طبق رویه ی کاری همیشگی اعضای استودیو پلاتینیوم، اجرای بازی بر روی نرخ فریم ثابت 60 در اولویت نخست قرار دارد و این موضوع در مورد نسخه ی جدید سری بازی های ترنسفورمرز نیز رعایت شده است. در این بازی شما قادر به در اختیار گرفتن کنترل پنج شخصیت از گروه اتو بات ها هستید که تمامی آن ها جزو محبوب ترین و شناخته شده ترین شخصیت های حاضر در سری ترنسفورمرز محسوب می شوند. این شخصیت ها عبارتند از : اپتیموس پرایم (سر دسته ی گروه اتوبات ها) ، بامبلبی ، ساید سوایپ ، ویل جک و همچنین گریم لاک همه فن حریف. هر کدام از این شخصیت ها توانایی های خاص خود را دارند و قادرند در دو حالت ربات و اتومبیل به نبرد با همتایان خود در گروه دسپتیکان ها بپردازند.

 transformers

گیم پلی بازی Transformers Devastation بر اساس سبک مورد علاقه ی اعضای گروه پلاتینیوم که در طراحی آن تبحر ویژه ای هم دارند یعنی سبک هک اند اسلش شکل گرفته است. به این ترتیب شما در طول بازی می توانید به صورت تن به تن به مبارزه با دشمنان خود پرداخته و توسط زنجیره ی کمبو های بی پایان و پر هیجان حسابی از خجالتشان در بیایید. گذشته از این امر و برای این که ارزش تکرار بازی بالا تر از حالت عادی برود اعضای گروه پلاتینیوم 5 درجه ی سختی مختلف را برای این بازی در نظر گرفته اند که در هر کدام از آن ها ترکیب دشمنان و نحوه ی رویارویی با آن ها به گونه ای ملموس متفاوت با سایر درجه های موجود خواهد بود و از این رو شما می توانید به صورت پی در پی، چندین بار بازی را توسط شخصیت های پنج گانه ی حاضر در آن از ابتدا آغاز کرده و به گونه ای نسبتاً متفاوت آن را به پایان برسانید (البته اکثر بازی های ساخته شده به دست اعضای استودیو پلاتینیوم معمولاً بدون هیچ ترفندی و به صورت خود به خود حداقل دو بار ارزش تکرار دارند).

 transformers-1

سوای این امر به منظور هر چه خاطره انگیز تر جلوه کردن این بازی برای علاقمندان سری انیمیشن های ترنسفورمرز، سازندگان این بازی از تعداد قابل توجهی از صداپیشگان سریال انیمیشنی ترنسفورمرز برای نقش گویی در بازی Transformers Devastation بهره جسته اند. به عنوان مثال پیتر کولن همچنان نقش گویی شخصیت اپتیموس پرایم را بر عهده خواهد داشت و فرانک ولکر هم صدا پیشگی رقیب همیشگی او یعنی مگا ترون را بر عهده گرفته است تا این دو شخصیت بار دیگر با یکدیگر رو در رو شوند. در واقع طی روایت ویژه ی این بازی از دنیای ربات های تغییر شکل دهنده نیز مثل همیشه اوپتیموس پرایم و یارانش را در قامت ناجیان انسان ها مشاهده می کنیم که این بار هم دور از سیاره ی خود و بر روی کره ی زمین در برابر همنوعان خائنشان یعنی گروه دسپتیکان ها به رهبری مگا ترون می ایستند تا مانع ویرانی سیاره ی سبز و ساکنانش به دست آن ها شوند. در پایان باید گفت که بازی Transformers Devastation دو روز قبل در امریکای شمالی برای پلتفرم هایی نظیر اکس باکس 360 ، پلی استیشن 3 ، پلی استیشن 4 ، اکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی عرضه شده است و قرار است فردا در اروپا و سایر نقاط جهان هم بر روی تمامی پلتفرم های مذکور منتشر شود.

منبع:وبسایت بزرگ سخت افزار


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 16 مهر 1394 ساعت: 22:45
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط فن بیان در تاریخ 1395/12/04 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

فن بیان گفته:

خیلی وبلاگ زیبایی دارین با تشکر از شما و مطالبتون
برای آموزش فن بیان و سخنوری روی اسم بنده کلیک کنید تا به سایت ما بپیوندید

این نظر توسط somaie khanomam در تاریخ 1394/08/07 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

somaie khanomam گفته:

سلا دوست عزیز وب جالبی داری



کد امنیتی رفرش