تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3164
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 11
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 124
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,357
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
    آي پي امروز آي پي امروز : 50
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 7,338
    بازدید ماه بازدید ماه : 19,523
    بازدید سال بازدید سال : 207,503
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,004,562

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.130.31
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403

اولین تصاویر واقعی از Samsung Galaxy C5 تمام فلزی منتشر شد

اولین تصاویر واقعی از Samsung Galaxy C5 تمام فلزی منتشر شد

سامسونگ از جمله کمپانی هایی است که در کنار تولید محصولات رده بالا مانند سری گلکسی اس یا گلکسی نوت، همواره بازار محصولات میان رده را نیز در نظر داشته است و کاربران این دسته را نیز با ارائه ی محصولات متنوع پوشش داده است و چندان عجیب و غریب نیست که بگوئیم بازار این دسته از محصولات توسط سری محصولات جدید سامسونگ به اشباع رسیده است . روند معرفی گوشی های میان رده ی جدید از سوی سامسونگ ادامه دارد و طبق آخرین خبر ها، سری C گوشی های میان رده ی جدید سامسونگ را تشکیل خواهند داد. اکنون تصاویر جدیدی از Galaxy C5 منتشر شده است که نشان از بدنه ی تمام فلزی این گوشی دارد. در ادامه ی مطلب نگاهی به مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند و تصاویر آن از زوایای مختلف میاندازیم.

پیش از این تصویری از این گوشی منتشر نشده بود و به نوعی این اولین ملاقات غیر رسمی ما با Galaxy C5 است. در این تصاویر چیزی که مطمئنا بیش از همه به چشم میآید و طرفدران گوشی های میان رده را به وجد میآورد بدنه ی تمامی فلزی این گوشی است که برای یک گوشی میان رده قابلیت ویژه ای محسوب میشود. اکنون شاهد این هستیم که سامسونگ که تا سال های گذشته در پرچمداران خود از پلاستیک به عنوان جنس بدنه استفاده میکرد حال در گوشی های میان قیمت خود از هم فلز استفاده میکند.

با توجه به انتشار خبرهای قبلی در مورد سری C گوشی های جدید سامسونگ، مقداری اطلاعات از این مدل ها در اختیار داریم. به طور مثال با توجه به بنچمارکی که از Galaxy C7 منتشر شده بود نشان از مشخصات خوب و قدرتمند این مدل داشت. طبق تصاویری که اکنون منتشر شده است به نظر میرسد سامسونگ به گونه ای قصد دارد با ارائه ی سری C پاسخی به سازندگان چینی داده باشد و مانند سازندگان چینی گوشی هایی قدرتمند را با قیمتی پائین روانه ی بازار کند و به رقابت مستقیم با این سازندگان بپردازد.

ظاهرا Galaxy C5 با شماره ی مدل SM-S5000 شناخته میشود و طبق تصاویر کمی قسمت پشت گوشی براق است. البته این براق بودن به جنس بدنه ی گوشی بر نمیگردد و درخشش پشت گوشی مربوط به قاب محافظ سیلیکونی آن است که دست کم انتظار میرفت برای گرفتن این تصاویر، عکاس این محافظ را از روی گوشی خارج کند.

به هر حال به سراغ مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند میرویم. طبق گفته ها Galaxy C5 گوشی قدرتمندی خواهد بود که به چیپست پردازنده ی اسنپدراگون 615 یا اسنپدراگون 617 با همراه چیپ گرافیکی Adreno 405 مجهز خواهد بود و این گوشی از 4 گیگابایت حافظه ی رم برخوردار خواهد بود. با توجه به این مشخصات میتوان Galaxy C5 را همانند Galaxy C7 در طبقه بندی گوشی های بالا – میان رده قرار داد. طبق گزارشات این گوشی به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی قدرتمندی مجهز خواهد بود و به نظر میرسد یک لنز 8 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی نقش ایفا کند و کاربران میتوانند انتظار اندروید 6.0 را بر روی این گوشی داشته باشند که توسط تاچ ویز سامسونگ همراهی میشود.

زمان و مکان معرفی سامسونگ برای معرفی این گوشی مسئله ای است که هنوز در حاله ای از ابهام قرار دارد. نکته ای که در مورد طراحی Galaxy C5 وجود دارد این است که زبان طراحی همیشگی سامسونگ در این گوشی دیده نمیشود و در طراحی این گوشی میتوان شباهت هایی را به آیفون 6 اس اپل و HTC 10 مشاهده کرد. به هر حال این صحبت ها در دنیای امروز فناوری مطرح نیست و سامسونگ قصد دارد به هر شکلی یک گوشی قدرتمند، زیبا و ارزان قیمت را برای مبارزه با کمپانی های چینی به بازار بفرستد و باید دید آیا واقعا سامسونگ قیمتی پائین تر از رقبای چینی برای گوشی خود اتخاذ میکند؟ نظر شما چیست؟


تاریخ ارسال پست: شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت: 8:57
برچسب ها : ,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش