تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 12
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 716
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 95
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 716
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,923
    بازدید سال بازدید سال : 236,903
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,962

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.184.189
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

هواوی G7 Plus معرفی شد؛ فراتر از یک میان‌رده با بدنه فلزی، دوربین OIS و حسگر اثر‌انگشت

هواوی G7 Plus معرفی شد؛ فراتر از یک میان‌رده با بدنه فلزی، دوربین OIS و حسگر اثر‌انگشت

شرکت هواوی اخیراً یکی از بهترین اسمارت فون های میان رده موجود در بازار را معرفی کرده است. G7 Plus که قرار است به عنوان یک جانشین برای اسمارت فون G7 راهی بازار شود از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD برخوردار است. اما ویژگی های عالی این اسمارت فون به همین جا ختم نمی شود و این گوشی با برخورداری از قابلیت های عالی دیگر، فراتر از یک محصول میان رده به نظر می رسد.

سمارت فون G7 Plus قرار است همراه با تراشه 64 بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون 615، سه گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت های حافظه microSD عرضه شود. اگرچه ویژگی های مربوط به حافظه این گوشی فراتر از یک محصول میان رده به شمار می روند اما هواوی تلاش کرده است از دیگر جوانب این اسمارت فون هم غافل نشود. گوشی G7 Plus در بخش دوربین هم بسیار قدرتمند است. دوربین اصلی این اسمارت فون دارای وضوح 13 مگاپیکسلی است و علاوه بر این وضوح عالی از ویژگی های دیگری نظیر لرزش گیر نوری (OIS)، سنسور قدرتمند RGBW، دیافراگم عریض و عملکرد عالی در نور کم نیز بهره می برد.

ویژگی های ظاهری این گوشی هم مشابه با ویژگی های سخت افزاری آن بسیار خوب به نظر می رسند. هواوی با تبعیت از اسمارت فون های مرغوب سال 2015، بخش اعظم (در حدود 90 درصد) از بدنه گوشی G7 Plus را از جنس فلز تولید کرده است. آلومینیوم مرغوب استفاده شده در مراحل ساخت این گوشی می تواند رنگ های متنوعی همچون نقره ای، خاکستری و طلایی را اختیار کند. علاوه بر ویژگی های بالا، هواوی برای اینکه G7 Plus یک اسمارت فون بروز باشد آن را به حسگر اثر انگشت، یک سیستم صوتی قدرتمند و همچنین سیستم عامل اندروید 5.1 نیز مجهز کرده است. هواوی همچنین قصد دارد تا ماه فوریه سال آینده میلادی، اندروید مارشمالو را هم برای این گوشی منتشر کند.

باتری این اسمارت فون 5.5 اینچی دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است و می تواند کاربران خود را با هر بار شارژ در مدت زمان قابل توجهی همراهی کند. بدنه این اسمارت فون در ابعاد 152.5 در 76.5 در 7.5 میلی متری طراحی شده است و وزن 167 گرمی نیز با توجه به بدنه فلزی، برای این گوشی یک ویژگی مناسب محسوب می شود. گوشی هواوی G7 Plus قرار است در آینده نزدیک با قیمتی در حدود 330 دلار عرضه شود.


تاریخ ارسال پست: جمعه 15 آبان 1394 ساعت: 19:37
برچسب ها : ,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش