تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 165
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 3,923
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,039
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 20
    آي پي امروز آي پي امروز : 979
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 997
    بازدید هفته بازدید هفته : 7,962
    بازدید ماه بازدید ماه : 7,962
    بازدید سال بازدید سال : 374,891
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,171,950

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.15.0.120
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

احتمال آمدن بازی Gears of War 4 به پلتفرم PC وجود دارد

احتمال آمدن بازی Gears of War 4 به پلتفرم PC وجود دارد

اگر چه نسخه ی PC از بازی Gears of War Ultimate Edition طی روز های اخیر عملکرد چندان مناسبی را از خود بر روی برخی کارت های گرافیکی رده بالا به نمایش نگذاشته و تجربه ی این بازی در کیفیت های تصویری و تنظیمات گرافیکی بالا را با مشکلاتی همراه ساخته است، اما به طور حتم بسیاری از علاقه مندان سری بازی های Gears of War بر روی پلتفرم PC هم اکنون به هر ترتیبی که هست مشغول تجربه ی این بازی بر روی کامپیوتر های خانگی خود هستند. هر چه باشد پس از سال ها دارندگان کامپیوتر های خانگی موفق به ملاقات با یکی از عناوین حاضر در سری Gears of War بر روی پلتفرم محبوب خود شده اند و این فرصتی نیست که بتوان به همین راحتی آن را از دست داد. با این حال شاید بازی Gears of War Ultimate Edition تنها نسخه ای از این مجموعه نباشد که دارندگان پلتفرم PC موفق به تجربه ی آن می شوند. در واقع این احتمال وجود دارد که در ادامه ی کار بازی Gears of War 4 هم همزمان با کنسول اکس باکس وان برای کامپیوتر های خانگی منتشر شود.

 

 

البته هنوز هیچ گونه تایید رسمی در رابطه با وجود این احتمال از سوی ناشران اصلی سری بازی های Gears of War یعنی سران مایکرو سافت ارائه نشده است و حدس و گمان ها در این زمینه حداقل بر روی کاغذ ضعیف به نظر می رسد. اما با این حال برخی اظهارات اخیر رییس بازاریابی بخش اکس باکس از شرکت مایکرو سافت دارای تناقضاتی است که می تواند احتمال آمدن بازی Gears of War 4 به پلتفرم PC را قوت بخشد. به نظر می رسد که شرکت مایکرو سافت به تازگی سیاست تازه ای را در رابطه با بخش بازی های کامپیوتری خود اتخاذ کرده است و قصد دارد تا بسیاری از بازی های انحصاری کنسول اکس باکس وان را به شکل همزمان برای کامپیوتر های خانگی مبتنی بر ویندوز 10 نیز عرضه کند. در واقع شرکت مایکرو سافت قصد پیاده سازی سیاست یکی بخر دو تا ببر را در قبال بسیاری از عناوین انحصاری کنسول اکس باکس وان (در کل بازی هایی که شرکت مایکرو سافت به عنوان ناشر آن ها شناخته می شود) دارد. به این ترتیب که دارندگان این کنسول انحصاری می توانند با خریداری عناوینی که شرکت مایکرو سافت ناشر آن ها محسوب می شود، در کنار نسخه ی اکس باکس وان از بازی های مذکور نسخه ی PC این بازی ها را نیز به شکل رایگان دریافت نمایند. سیاستی جدید که به گیمر ها این امکان را می دهد تا بتوانند به تجربه ی همزمان عناوین مورد علاقه ی خود بر روی هر دو پلتفرم کامپیوتر های خانگی و کنسول اکس باکس وان بپردازند و حتی از محتوای موجود در بازی های خود ( نظیر فایل های ذخیره و محتوا های الحاقی) بر روی هر دو پلتفرم مذکور استفاده نمایند. در راستای تشریح این سیاست جدید، روز گذشته رییس بازاریابی بخش اکس باکس شرکت مایکرو سافت یعنی آقای آرون گرینبرگ مصاحبه ای را با وب سایت فرانسوی زبان گیم بلاگ انجام داده و در میان سخنان خود نامی هم از بازی Gears of War 4 آورده است.

 gears4

به اعتقاد گرینبرگ سیاست اصلی شرکت مایکرو سافت در بخش بازی های کامپیوتری این شرکت قرار دادن این امکان در اختیار تمامی گیمر هاست تا بتوانند به تجربه ی عناوین مورد علاقه ی خود بر روی پلتفرم های متنوع بپردازند. او معتقد است که اتخاذ این سیاست جدید و آمدن عناوین انحصاری کنسول اکس باکس وان به پلتفرم PC موجب می شود تا تعداد بیشتری از گیمر ها قادر به تجربه ی بازی های شرکت مایکرو سافت باشند. او در عین حال کمک به شرکت های بازی سازی همکار را نیز به عنوان یکی از دلایل اصلی این اقدام بر شمرده است. به عنوان مثال او معتقد است که انتشار همزمان بازی Quantum Break بر روی کنسول اکس باکس وان و کامپیوتر های خانگی علاوه بر شرکت مایکرو سافت به سازندگان این بازی یعنی اعضای استودیو Remedy نیز این اجازه را می دهد تا از عایدی مالی بیشتری برخوردار شوند و بتوانند سود مالی ناشی از فروش این بازی را در امر تولید پروژه های بعدی خود سرمایه گذاری نمایند. آقای گرینبرگ در ادامه ی صحبت های خود به این نکته اشاره کرده است که سیاست مایکرو سافت مبنی بر انتشار بازی های انحصاری برای کنسول اکس باکس وان همچنان به قوت خود باقی خواهد بود و آن ها در ادامه ی راه نیز به انتشار بازی های انحصاری نظیر Halo Wars 2 ، ReCore و Gears of War 4 برای کنسول اکس باکس وان خواهند پرداخت. اما نکته ی جالب قضیه این جاست که دو بازی Halo Wars 2 و ReCore به هیچ وجه عناوین انحصاری برای کنسول اکس باکس وان محسوب نمی شوند. در واقع بازی Halo Wars 2 در همان زمان تایید خود در آستانه ی نمایشگاه گیمز کام سال قبل به طور مشترک برای پلتفرم PC و کنسول اکس باکس وان وعده داده شده بود و بازی ReCore نیز اگر چه در ابتدای معرفی خود در نمایشگاه E3 سال گذشته به عنوان اثری انحصاری برای کنسول اکس باکس وان به شمار می رفت اما چندی پیش شاهد تایید انتشار آن برای پلتفرم PC هم بودیم. بنا بر این عده ای معتقدند که نام بردن بازی Gears of War 4 در کنار دو بازی مذکور می تواند بر سرنوشت مشترک این بازی ها مهر تایید بزند و فرآیند انتشار این بازی برای پلتفرم PC را قوت ببخشد. در واقع این استدلال چندان هم پر بیراه نیست. چرا که آقای گرینبرگ برای نام بردن از بازی های انحصاری کنسول اکس باکس وان می توانست از عناوینی نظیر Crackdow 3 ، Scalebound یا نسخه ی بعدی از سری بازی های Halo (که البته در حال حاضر وجود خارجی ندارد) استفاده نماید. آثاری که همچنان عناوینی انحصاری برای کنسول اکس باکس وان محسوب می شوند و فعلاً خبری از انتشار آن ها بر روی پلتفرم PC نیست. به هر حال در صورت موفقیت عناوینی نظیر Quantum Break در بحث فروش هیچ بعید نیست که شرکت مایکرو سافت بخواهد عناوینی نظیر بازی Gears of War 4 را هم مشمول سیاست جدید خود سازد و این بازی را علاوه بر کنسول انحصاری خود به پلتفرم PC نیز بیاورد.       

منبع:وبسایت سخت افزار


تاریخ ارسال پست: جمعه 14 اسفند 1394 ساعت: 0:12
برچسب ها : ,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش