تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 157
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 3,787
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4,039
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 20
    آي پي امروز آي پي امروز : 977
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 997
    بازدید هفته بازدید هفته : 7,826
    بازدید ماه بازدید ماه : 7,826
    بازدید سال بازدید سال : 374,755
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,171,814

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.152.146
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

انتشار بروزرسانی بازی eFootball 2022 به تعویق افتاد؛ eFootball همچنان بدترین بازی سال

انتشار بروزرسانی بازی eFootball 2022 به تعویق افتاد؛ eFootball همچنان بدترین بازی سال

در ماه سپتامبر گذشته بود که شرکت کونامی بازی eFootball 2022 را منتشر کرد. در نخستین ساعات انتشار بود که کاربران این بازی انتقادات گسترده و شدیدی را علیه آن مطرح کردند و بلافاصله در بسیاری از سایت‌های خبری بازی eFootball 2022 به عنوان بدترین بازی سال 2021 لقب گرفت. در خبری بد برای علاقه مندان به این بازی، اکنون اعلام شده است که بروزرسانی بزرگ و موعود برای آن قرار نیست به این زودی‌ها منتشر شود.

پس از انتشار بازی eFootball 2022، بسیاری از کاربران در سرویس Steam نقدهایی تند و منفی در مورد آن منتشر کردند و این موضوع سبب شد که کونامی ناشر و سازنده این بازی به دلیل حضور مشکلات متعدد در آن از کاربران و علاقه مندان عذرخواهی کند. در همین زمان بود که این شرکت به کاربران قول داد که تا پایان سال جاری میلادی و تا ماه نوامبر یک بروزرسانی جامع و بزرگ را برای این بازی منتشر کند تا بسیاری از مشکلات و باگ‌های آن برطرف شود.

efootball-2022-1.jpg

اما این شرکت ساعتی پیش اعلام کرد که انتشار این بروزرسانی تا بهار سال 2022 میلادی به تعویق افتاده است و به این ترتیب کاربران باید تا این زمان با مشکلات و باگ‌های بازی eFootball 2022 سر کنند. در متن خبری منتشر شده از سوی کونامی آمده است: «ما به این نتیجه رسیدیم که به به زمان بیشتری نیاز داریم تا کیفیت این بازی را با آنچه که کاربران ما از آن انتظار دارند هماهنگ کنیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که انتشار این بروزرسانی را به زمان دیگری موکول کنیم».

کونامی قرار بود در بروزرسانی با معرفی شده با عنوان Update 1.0.0، محتویات جدیدی همچون یک مد تازه را به این بازی اضافه کند. همچنین انتظار می‌رفت در این بروزرسانی شاهد ایجاد تغییرات گرافیکی گسترده برای این بازی باشیم. کونامی همچنین اعلام کرده بود که پشتیبانی دستگاه‌های موبایلی و قابل حمل از این بازی در این بروزرسانی ایجاد می‌شود.

البته شرکت سازنده امروز اعلام کرد که یک بروزرسانی با عنوان Patch 0.9.1 برای بازی eFootball 2022 منتشر کرده است که سبب می‌شود انبوهی از باگ‌ها و مشکلات موجود در آن برطرف شود. این بروزرسانی هم اکنون برای تمامی پلتفرم‌های پشتیبان از این بازی قابل دسترس قرار گرفته است.

کونامی همچنین اعلام کرده است که انتشار نسخه Premium Player Pack از بازی eFootball 2022 لغو شده است و کاربرانی که در مرحله پیش‌فروش آن را خریداری کرده‌اند بزودی می‌توانند از طریق سرویس‌های خرید بازی، هزینه پرداخت شده خود را بازپس بگیرند. هنوز مشخص نیست که چرا تعویق در انتشار این بروزرسانی برای بازی eFootball 2022 با این تاخیر زمانی اعلام شده است. این روزها اغلب کاربران و علاقه‌مندان به این بازی منتظر دریافت این بروزرسانی بودند.

به زعم بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران، بازی eFootball 2022 یکی از بدترین عناوین منتشر شده در طی سال‌های اخیر است و باگ‌ها و مشکلات موجود در آن سبب شده که سابقه درخشان این سری از بازی‌ها به طور کامل در خطر نابودی قرار بگیرد. در سال‌های نه چندان دور، سری بازی‌های PES به عنوان یکی از بهترین و حرفه‌ای ترین عناوین بازی فوتبال نزد کاربران شناخته می‌شد و این بازی یکی از رقیبان بزرگ و قدرتمند برای سری بازی‌های  FIFAبه شمار می‌رفت.


تاریخ ارسال پست: جمعه 14 آبان 1400 ساعت: 11:54
برچسب ها : ,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش