تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 12
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,128
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 472
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,128
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,128
    بازدید سال بازدید سال : 368,057
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,165,116

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.191.223.123
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

از تولید یک ماد جالب برای بازی Just Cause 3 تا فروش 12 میلیون نسخه ای Star Wars Battlefront

از تولید یک ماد جالب برای بازی Just Cause 3 تا فروش 12 میلیون نسخه ای Star Wars Battlefront

در این مطلب قصد داریم به دو بازی نسبتاً پر سر و صدای این روز ها یعنی Just Cause 3 و Star Wars Battlefront بپردازیم. پس پیشنهاد می کنیم که ما را در ادامه ی این مطلب همراهی نمایید.

بازی Just Cause 3 چندی پیش بود که به بازار عرضه شد تا بتواند تجربه ای پر هرج مرج را در اختیار علاقمندان به بازی های Open World قرار دهد. فارغ از خوب یا بد بودن این بازی، باید ادعا کرد که در ساختار کلی آن تناقض بسیار عجیبی به چشم می خورد. در واقع بازی Just Cause 3 برای اجرا شدن نیاز به اتصال اینترنتی داشت اما در عین حال از بخش چند نفره و آنلاین در ساختار گیم پلی خود بی بهره بود! امری که موجب شد تا علاقمندان این بازی دست به کار شوند و تصمیم بگیرند ماد جدیدی برای این بازی بسازند که مبتنی بر تجربه ای آنلاین باشد. البته این ماد هنوز به طور کامل ساخته نشده است و در حال حاضر تنها شاهد اعلام خبر تولید آن از سوی سازندگانش هستیم. در واقع سازندگان این ماد جدید ، که ماد JC3 – MP نام دارد ، همان کسانی هستند که پیش از این ماد چند نفره ی JC2 – MP را برای بازی Just Cause 2 ساخته بودند. به نظر می رسد یکی از بخش هایی که سازندگان ماد JC3 – MP بر روی آن تمرکز ویژه ای خواهند داشت امکان انجام مسابقات اتومبیل رانی گروهی خواهد بود که به شکل دیوانه واری دنبال خواهد شد. به این ترتیب که مثلاً گیمر ها باید در زیر بارش گلوله های انفجاری شهاب سنگ مانند به مسابقه با دیگران بپردازند یا این که از فراز کوهی بلند خود را همراه با اتومبیل زیر پایشان به قعر دره پرتاب کنند و ادامه ی مسابقه را از آن جا پی بگیرند! اگر چه تایید خبر ساخت این ماد آنلاین در نوع خود بسیار جالب و هیجان انگیز به نظر می رسد اما در عین حال نمی توان انتظار داشت که علاقمندان بازی Just Cause 3 بتوانند به همین راحتی به تجربه ی ماد مذکور بپردازند. دلیل اصلی این امر هم آن است که اکثر شرکت ها و استودیو های بازی سازی معمولاً نسبت به تولید ماد هایی که تجربه ای آنلاین و چند نفره را در اختیار گیمر ها قرار می دهند روی خوش نشان نداده و به هیچ وجه از تولید چنین ماد هایی برای بازی هایشان استقبال نمی کنند. به عنوان مثال شرکت راک استار چندی قبل تعدادی از کاربران شبکه ی آنلاین خود را به دلیل شریک بودن در ساخت یک ماد آنلاین برای بازی GTA 5 از این شبکه اخراج کرده و حساب های کاربری شان را مسدود نمود. بنا بر این انتظار نمی رود که سازندگان بازی Just Cause 3 به همین راحتی اجازه ی انتشار چنین مادی را به شکل رسمی بدهند. در واقع آن ها حتی پیش از انتشار بازی Just Cause 3 خیلی جدی و به شکل رسمی اعلام کرده بودند که به هیچ وجه انتظار ندارند پس از عرضه شدن اثر در دست ساختشان به بازار، علاقمندان بازی Just Cause 3 اقدام به ساخت بخش های چند نفره برای این بازی نمایند (البته تجربه نشان داده است که چنین ماد هایی همواره به شکل غیر رسمی منتشر می شوند و بسیار هم مورد استقبال گیمر ها قرار می گیرند!). به هر حال باید منتظر ماند و دید که سرنوشت ماد جالب JC3 – MP (که همچون ماد JC2 – MP پتانسیل بسیار بالایی برای محبوبیت در میان علاقمندان این بازی را دارد) در نهایت به کجا خواهد انجامید.

battlefront

اما بد نیست از روی زمین برخیزیم و سری هم به فضا و سیاره های ناشناخته ای بزنیم که در دل کهکشان های دور جای گرفته اند و در آتش جنگ و خونریزی می سوزند. در جایی که بازی Star Wars Battlefront حرف های بسیاری برای گفتن در آن دارد. پیش از انتشار این بازی ، شرکت EA از توانایی خود در عرضه کردن رقمی ما بین 9 تا 10 میلیون نسخه از بازی Star Wars Battlefront به بازار تا پیش از اتمام سال مالی 2015 خبر می داد. حال به نظر می رسد که شرکت EA موفق شده است رقمی بیش از میزان پیش بینی شده توسط خود از این بازی را روانه ی بازار نماید. بر اساس تخمین یکی از تحلیل گران ارشد موسسه ی مالی Wedbush Securities یعنی آقای مایکل پتر، شرکت EA برنامه هایی برای عرضه کردن 6 میلیون نسخه از بازی Star Wars Battlefront به بازار در ماه نوامبر داشت و دقیقاً همین میزان از عرضه را هم قرار بود در ماه دسامبر انجام دهد. فرآیندی که مجموع آن رقم 12 میلیون نسخه را به دست می دهد. با این که هیچ تضمینی مبنی بر به فروش رسیدن تمامی این نسخه ها وجود ندارد، اما آقای پتر معتقد است که تا پیش از پایان یافتن سال مالی شرکت EA در ماه مارس پیش رو، رقم فروش کلی نسخه های بازی Star Wars Battlefront می تواند چیزی نزدیک به 13 میلیون نسخه باشد. بنا بر این با توجه به متوسط قیمت خرده فروشی 55 دلاری این بازی (به طور متوسط)، او در آمد شرکت EA از فرآیند فروش بازی Star Wars Battlefront را چیزی نزدیک به 660 میلیون دلار تخمین می زند. به هر حال هیچ بعید نیست که این تخمین بتواند به واقعیت بپیوندد و سود سرشاری را از محل فروش بازی Star Wars Battlefront نصیب سازندگان آن یعنی شرکت EA سازد. 

منبع:سخت افزار                  


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 13 دی 1394 ساعت: 15:28
برچسب ها : ,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش