تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 12
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,019
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,235
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 16
    آي پي امروز آي پي امروز : 347
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 347
    بازدید هفته بازدید هفته : 2,019
    بازدید ماه بازدید ماه : 30,767
    بازدید سال بازدید سال : 218,747
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,015,806

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.142.153.224
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

کورسیر حافظه رکوردشکن 4866MHz VENGEANCE LPX DDR4 را معرفی کرد

کورسیر حافظه رکوردشکن 4866MHz VENGEANCE LPX DDR4 را معرفی کرد

کورسیر، یک رهبر جهانی در لوازم جانبی بازی‌های رایانه‌ای و اجزای Enthusiast، امروز از در دسترس بودن یک کیت جدید از حافظه CORSAIR VENGEANCE LPX DDR4 خبر داد. چیزی که رکورد جدیدی را برای DRAM با فرکانس بالا در دسترس تجاری با سرعت باورنکردنی 4866 مگاهرتز رقم زد.

حافظه رکوردشکن VENGEANCE LPX

این حافظه شگفت‌آور سریع اکنون در یک کیت 8 گیگابایتی 2x موجود و در سیستم‌های دارای پردازنده‌های جدید نسل 3 دسکتاپ ای ام دی Ryzen و مادربردهای X570 به پتانسیل کامل خود رسیده است. VENGEANCE LPX مدت‌هاست که محدودیت‌های عملکردی حافظه را تحت فشار قرار داده و امروز به لطف همکاری بین کورسیر و ای ام دی، آن‌ها را پشت سر گذاشته است. این در حالیست که کاملا با اکثر سیستم عامل‌های مدرن سازگاری دارد. ماژول‌های جدید آن به طور خاص طراحی شده‌اند و به طور کامل مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. هدف آن‌ها دستیابی به حداکثر فرکانس رکوردشکن 4866 مگاهرتز بر روی پلتفرم Ryzen 3000 در ASUS ROG Crosshair VIII Formula،MSI MEG X570 GODLIKE و مادربردهای MSI PRESTIGE X570 CREATION با استفاده از ابزارهای اورکلاک خودکار تعبیه شده، می‌باشد.

کورسیر حافظه رکوردشکن 4866MHz VENGEANCE LPX DDR4 را معرفی کرد

طراحی عملکردی

این حافظه‌ها هنگام کار با حداکثر توان خود، کیت‌های با کارایی بالا از حافظه VENGEANCE LPX DDR4 باعث کاهش دمای هوا با یک پنکه هوایی اختیاری VENGEANCE برای خنک کردن مستقیم ماژول‌های حافظه به رنگ‌های نقره‌ای، آبی یا قرمز می‌شوند تا با سبک سیستم شما مطابقت داشته باشند.

"رایمار گوتزه" مدیر ارشد محصولات حافظه در کورسیر گفت:

ما هیجان‌زده‌ایم از این که کورسیر اولین کسی باشد که این سرعت بی‌سابقه DRAM را به بازار می‌آورد. پیروی وفادارانه ما از انتظارات علاقه‌مندان به کامپیوتر باعث شده که همیشه تلاشمان را برای طراحی اجزای رده بالا، گسترش دهیم. ما برای چیزی کمتر از انتظار راحت نمی‌نشینیم.

طراحی ظاهری

برای گیمرهای کامپیوتری که به دنبال جذابیت ظاهری سیستم‌های خود هستند و در عین حال می‌خواهند به عملکرد فوق‌العاده‌ای نیز دست یابند، حافظه VENGEANCE RGB PRO DDR4 در فرکانس‌های تا 4700 مگاهرتز قابل توجه است. هر ماژول VENGEANCE RGB PRO دارای 10 عدد ال ای دی جداگانه آر جی بی قابل تنظیم است که از طریق نرم‌افزار CORSAIR iCUE برای رنگ‌های بدون مرز و جلوه‌های چند لایه پویا قابل برنامه‌ریزی هستند. می توان آن‌ها را با روشنایی همه اجزاها و دستگاه‌های کورسیر همگام‌سازی کرد. با عملکرد رکوردشکن در پیشرفته‌ترین سیستم‌های امروزی، خانواده VENGEANCE کورسیر در عملکرد DRAM مرزهای آنچه که برای رایانه‌های شخصی سفارشی پیشرفته امکان‌پذیر است را جا به جا می‌کند.

کورسیر حافظه رکوردشکن 4866MHz VENGEANCE LPX DDR4 را معرفی کرد

کورسیر حافظه رکوردشکن 4866MHz VENGEANCE LPX DDR4 را معرفی کرد

دسترسی

حافظه‌های CORSAIR VENGEANCE LPX DDR4 و VENGEANCE RGB PRO DDR4 بلافاصله از فروشگاه اینترنتی کورسیر و شبکه جهانی خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مجاز کورسیر قابل دسترسی است. این حافظه‌ها دارای ضمانت دو ساله خدمات مشتری و شبکه پشتیبانی فنی جهانی کورسیر هستند.


تاریخ ارسال پست: جمعه 22 شهریور 1398 ساعت: 23:59
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش