تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 12
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,176
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 135
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,176
    بازدید ماه بازدید ماه : 49,383
    بازدید سال بازدید سال : 237,363
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,034,422

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.133.114.221
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

جذاب‌ترین نوت‌بوک های هیبریدی مایکروسافت معرفی شدند: Surface Pro 7های جدید

جذاب‌ترین نوت‌بوک های هیبریدی مایکروسافت معرفی شدند: Surface Pro 7های جدید

همچنان با شما هستیم به همراه معرفی برترین دستاوردهای «مایکروسافت» که ساعاتی پیش در رویداد اختصاصی این شرکت معرفی شده است. پس از معرفی لپ تاپ‌های Surface 3، به سراغ نوت بوک های هیبریدی جدید این شرکت با نام Surface Pro 7 خواهیم رفت؛ چیزی فراتر از یک تبلت.

بدون شک می‌توان Surface Pro 7 را در میان برترین نوت بوک های هیبریدی جهان دسته بندی کرد. Surface Pro 7ها رقیبی قدرتمند برای الترابوک های هیبریدی فعلی خواهند بود. حفظ تمام قابلیت‌های پیشین، ادامه طراحی سنتی مایکروسافت در این زمینه، در کنار ویژگی و سخت افزارهای جدید.

اگر به دنبال یک هیبریدی تمام عیار هستید، Surface Pro 7ها انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهند بود؛ البته اگر بتوانید از پس هزینه بالای خرید آنها بربیایید! Surface Pro 7 از صفحه نمایش 12.3 اینچی PixelSense با وضوح 1824×2736 پیکسل بهره خواهد برد. نسبت تصویر در این نمایشگر 3:2 بوده و در طراحی آن نکته خاص و جدید دیگری به چشم نمی‌خورد.

Surface Pro-03.jpg

Surface Pro 7 به 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و حداکثر 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD مجهز شده است. این محصول در تمامی پیکربندی‌ها، با پردازنده‌های نسل دهم اینتل (Ice Lake) عرضه می‌شود که در بین گزینه‌ها، می‌توانید از بین مدل‌های Core i3، Core i5 و Core i7 به انتخاب بپردازید. Surface Pro 7های جدید فاقد درگاه Thunderbolt 3 بوده اما یک پورت دوست داشتنی USB-C را در اختیار خواهید داشت.

مایکروسافت مدعی باتری بهبود یافته با زمان شارژ بالاتر، به لطف سخت افزارهای جدید است. به گفته این شرکت، Surface Pro 7 با تکیه بر شارژ سریع، می‌تواند در مدت زمان کمتر از یک ساعت تا 80 درصد از ظرفیت باتری را شارژ کند. همچنین طول عمر این باتری با یک بار شارژ، به حداکثر 13.5 ساعت می‌رسد. البته تأیید ادعاهای شرکت‌های سازنده در مورد طول عمر باتری، همواره با نتایج بررسی‌ها متفاوت خواهد بود.

Surface Pro-02.jpg

از جمله تغییرات Surface Pro 7 به نسبت نسخه پیشین، می‌توان به حذف رابط Mini DisplayPort و جایگزین کردن آن با یک رابط USB-C اشاره کرد. با این وجود همچنان شاهد استفاده از Surface Connector در این محصول هستیم. متأسفانه باید بگوییم که به مانند گذشته، صفحه کلید و قلم در Surface Pro 7 هم به صورت مجزا فروخته می‌شود. این نوت بوک هیبریدی با شروع قیمت 749 دلار از 22 اکتبر یعنی نزدیک به 20 روز دیگر وارد بازار خواهد شد.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 11 مهر 1398 ساعت: 14:11

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش