تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3195
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 101
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 292
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,914
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 208
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 611
    بازدید هفته بازدید هفته : 292
    بازدید ماه بازدید ماه : 292
    بازدید سال بازدید سال : 367,221
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,164,280

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.141.29.48
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

تبلت جان سخت Galaxy Tab Active Pro سامسونگ با S Pen و حالت DeX معرفی شد

تبلت جان سخت Galaxy Tab Active Pro سامسونگ با S Pen و حالت DeX معرفی شد

با گذشت دو سال از معرفی Tab Active 2، سامسونگ امروز در خلال نمایشگاه  IFA  2019  تبلت جدید «گلکسی تب اکتیو پرو» (Galaxy Tab Active Pro) را معرفی کرد. تبلت Galaxy Tab Active Pro نیز از قاب لاستیکی بهره می‌برد که مقاومت زیادی به آن می‌بخشد. در ادامه به معرفی، مشخصات و قیمت تبلت Galaxy Tab Active Pro سامسونگ می‌پردازیم.

تبلت جدید Galaxy Tab Active Pro از صفحه نمایش 10 اینچی بهره می‌برد که بزرگ‌تر از نسل پیشین است. این تبلت از حالت DeX نیز پشتیبانی می‌کند. وضوح تصویر صفحه نمایش این تبلت 1,920x1,200 پیکسل با نسبت ابعاد 16:10 است.

galaxy_tab_active_pro-3.jpg

این تبلت در وجود دستکش‌های ضخیم نیز قابل استفاده است و می‌توان از قلم S Pen آن استفاده کرد که در لبه کناری آن در یک جایگاه مخصوص قرار می‌گیرد. همچنین در پایین صفحه نمایش سه کلید فیزیکی برای پیمایش رابط کاربری تعبیه شده است. سامسونگ وعده داده شدت روشنایی صفحه نمایش تبلت Galaxy Tab Active Pro به 550 نیت می‌رسد که خوانایی آن را در زیر نور آفتاب و همچنین در مواقع خیس بودن یا استفاده از دستکش آسان‌تر می‌کند.

galaxy_tab_active_pro-2.jpg

تبلت Galaxy Tab Active Pro سامسونگ برای استفاده در شرایط محیطی نامساعد طراحی شده و موفق به اخذ گواهی IP68 در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. همچنین اخذ گواهی رده نظامی MIL-STD-810G  می‌بایست به معنای سالم ماندن پس از سقوط از ارتفاع تا 1.2 متری باشد.

این تبلت دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین یک شکاف microSD با پشتیبانی از تا 512 گیگابایت کارت حافظه یافت می‌شود. هرچند سامسونگ مدل چیپست تبلت  Galaxy Tab Active Pro را اعلام نکرده، اما رکورد بنچمارک ها حاکی از به‌کارگیری Snapdragon 710 کوالکام هستند.

تبلت Galaxy Tab Active Pro سامسونگ به سیستم عامل اندروید 9 یا همان Pie و یک باتری با ظرفیت 7,600 میلی آمپر ساعت مجهز است که امکان جداسازی و تعویض آن از سوی کاربر وجود دارد. سامسونگ اشاره‌ای به وجود قابلیت شارژ سریع نکرده است. از دیگر ویژگی‌های تبلت Galaxy Tab Active Pro می‌توان به دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

تبلت جدید Galaxy Tab Active Pro سامسونگ با قیمت 600 یورو از اول اکتبر در آلمان عرضه می‌شود. اگر خواهان نسخه LTE این تبلت باشید، باید 670 یورو بپردازید.

خبر بد اینکه تبلت Galaxy Tab Active Pro سامسونگ مخصوص کاربران سازمانی و برای استفاده‌های کاری است، از این رو احتمالاً مستقیماً روانه بازار مصرف کنندگان نخواهد شد. سامسونگ وعده داده به مدت چهار سال برای تبلت Galaxy Tab Active Pro آپدیت نرم افزاری ارائه خواهد کرد.


تاریخ ارسال پست: جمعه 15 شهریور 1398 ساعت: 1:35
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش