تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 7
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1,222
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,235
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 16
    آي پي امروز آي پي امروز : 275
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 347
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,222
    بازدید ماه بازدید ماه : 29,970
    بازدید سال بازدید سال : 217,950
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,015,009

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.143.205.2
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ZTE پرچمدار قدرتمند Nubia Z20 را با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و دو نمایشگر مجزا معرفی کرد

ZTE پرچمدار قدرتمند Nubia Z20 را با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و دو نمایشگر مجزا معرفی کرد

به نظر می‌رسد شرکت ZTE نیز همچون هواوی از تحریم‌هایی که آمریکا چندی پیش آن‌ها را اعمال کرده بود، جان سالم به در برده است. این شرکت امروز نسل جدیدی از گوشی‌های پرچمدار خود را معرفی کرد که علاوه بر تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، از دو نمایشگر مجزا در دو سمت خود نیز بهره می‌برد.

تحریم‌هایی که آمریکا چندی پیش علیه ZTE اعمال کرد سبب شده بود که حیات این شرکت با خطرها و تهدیدات فراوانی همراه باشد. اما به نظر می‌رسد این شرکت این روزها با رفع تحریم‌ها جان تازه‌ای گرفته است و عرضه نسل جدیدی از گوشی‌های همراه خود را آغاز کرده است. ZTEامروز اسمارت فون جدیدی با عنوان Nubia Z20 را معرفی کرد که همچون بسیاری از محصولات دیگر شرکت‌های چینی از دو نمایشگر جداگانه و مجزا بهره می‌برد. شاید استفاده از یک نمایشگر اضافه در پنل پشتی گوشی‌های هوشمند ایده خوبی برای افزایش دسترسی کاربران به این عضو سخت افزاری جذاب نباشد، اما باید توجه داشت که این ایده، گوشی‌های هوشمند امروزی را بسیار زیباتر کرده است.

nubia_z20_3.jpg

پس از این مقدمه بهتر است نگاهی به ویژگی‌ها و قابلیت‌های سخت افزاری این اسمارت فون داشته باشیم. مطمئناً یکی از بهترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های گوشی Nubia Z20، پردازنده‌‌ای است که شرکت سازنده برای آن در نظر گرفته است. این اسمارت فون قرار است با جدیدترین و سریع‌ترین تراشه شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855 پلاس عرضه شود. 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0، هشت گیگابایت حافظه رم، باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت، شارژر با توان خروجی 27 وات و پشتیبان از فناوری شارژ سریع، از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی هوشمند است.

همانطور که در بالا گفته شد، گوشی Nubia Z20 دارای دو نمایشگر مجزا است که یکی از آن‌ها در پنل اصلی و دیگری در پنل پشتی و در زیر دوربین قرار گرفته است. نمایشگر اصلی دارای ابعاد 6.42 اینچی و وضوخ FHD+ یا 2220 در 1080 پیکسلی است و نمایشگر ثانویه نیز ابعاد 5.1 اینچی را در اختیار دارد. هنوز مشخص نیست که این دو نمایشگر از نوع LCD هستند یا LED، اما انتظار می‌رود در طی روزهای آینده این اطلاعات اعلام شود.

nubia_z20_2.jpg

دوربین اصلی گوشی Nubia Z20، به صورت سه‌گانه انتخاب شده است. سنسور اصلی این دوربین دارای وضوح 48 مگاپیکسلی است و از سیستم لرزش‌گیر اپتیکی یا OIS نیز بهره می‌برد. یک سنسور 16 مگاپیکسلی با زاویه دید 122.2 درجه‌ای و همچنین یک حسگر 8 مگاپیکسلی از نوعTelephoto، تکمیل کننده این دوربین قدرتمند هستند. شرکت سازنده اعلام کرده است که این حسگر Telephoto قادر است بزرگ‌نمایی اپتیکی سه برابری و بزرگ‌نمایی دیجیتال 30 برابری را فراهم کند. دوربین این گوشی هوشمند قادر است ویدیوها را با وضوح عالی 8K به ثبت برساند. امکان ثبت ویدیوهای آهسته نیز با نرخ حداکثری 1920 فریم بر ثانیه در وضوح 720p وجود دارد.

نمایشگر پشتی این گوشی هوشمند دارای قابلیت Always-On Display است؛ به این معنی که می‌تواند در هر لحظه از زمان اطلاعات مهمی نظیر ساعت، تاریخ، تماس‌های دریافت شده و پیامک‌ها را به نمایش کاربران بگذارد. این نمایشگر همچنین می‌تواند توسط کاربران به گونه‌ای برنامه‌ ریزی شود که کلیدهای کنترلی برای اجرای بازی‌ها را به نمایش بگذارد و در دسترس آن‌ها قرار دهد. قابلیت مهم دیگر این اسمارت فون Game Space نام دارد که به صورت اختصاصی توسط شرکت ZTE طراحی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد به سادگی این دستگاه‌ها را برای اجرای بازی‌های جدید در حالت بهینه قرار دهند.

nubia_z20_4.jpg

قاب فلزی و آینه‌ای شکل و شیشه منحنی شکل از جنس یاقوت از دیگر ویژگی‌های ظاهری این اسمارت فون است که ضمن افزایش زیبایی، سبب شده است استحکام آن نیز افزایش پیدا کند.ZTE هنوز قیمت رسمی این اسمارت فون جدید خود را اعلام نکرده اما قرار است از تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) عرضه آن در کشور چین آغاز شود. انتظار می‌رود شاهد عرضه این اسمارت فون در اروپا، آمریکا، کانادا و بریتانیا هم باشیم.


تاریخ ارسال پست: جمعه 18 مرداد 1398 ساعت: 13:54
برچسب ها : ,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش