تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 13
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2,500
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,487
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 244
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 218
    بازدید هفته بازدید هفته : 19,071
    بازدید ماه بازدید ماه : 47,819
    بازدید سال بازدید سال : 235,799
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,032,858

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.223.122.15
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

نوکیا در چهارم اکتبر یک اسمارت فون جدید معرفی می‌کند؛ قدرتمندترین میان رده نوکیا تا به امروز

نوکیا در چهارم اکتبر یک اسمارت فون جدید معرفی می‌کند؛ قدرتمندترین میان رده نوکیا تا به امروز

کمپانی HMD Global که صاحب امتیاز بخش گوشی‌های هوشمند نوکیا است؛ ساعتی پیش اعلام کرد که در چهارم اکتبر (12 مهر) با برگزاری مراسمی از اسمارت فون جدیدی رونمایی خواهد کرد.

نوکیا قصد داشت در ماه اکتبر پیش رو از گوشی پرچمدار جدیدی که براساس اطلاعات منتشر شده نوکیا 9 نام داشت؛ رونمایی کند. اما طی روزهای گذشته اطلاعاتی در دسترس قرار گرفت که نشان می‌داد به دلایلی معرفی و عرضه این اسمارت فون به سال آینده میلادی موکول شده است. طبق این اطلاعات کمپانی سازنده، هنوز به مراحل طراحی و تولید این گوشی خاتمه نداده است. گوشی نوکیا 9 به لطف استفاده از پردازنده جدید و قدرتمند اسنپدراگون 845، از پنج دوربین اصلی بهره می‌برد. تصویر زنده‌ای که چندی پیش از این اسمارت فون منتشر شد این شایعات را تایید می‌کرد.

Nokia-X7-2.jpg - 42.29 kB

به این ترتیب در حالی که قرار بود گوشی نوکیا 9، عنوان پرچمدار سال 2018 این کمپانی را یدک بکشد در سال 2019 روانه بازار خواهد شد. اما اکنون به نظر می‌رسد که نوکیا تصمیم گرفته است پس از تعویق در زمان معرفی و عرضه این گوشی پرچمدار، در ماه آینده میلادی یک گوشی میان رده را برای اولین بار در معرض دید همگان بگذارد. HMD Global ساعتی پیش با انتشار تصویری اعلام کرد که قصد دارد در روز چهارم اکتبر (12 مهرماه) از اسمارت فون جدیدی در خانواده محصولات نوکیا رونمایی کند. انتظار می‌رود در این مراسم گوشی نوکیا X7 که با عنوان نوکیا 7.1 پلاس نیز شناخته می‌شود معرفی شود.

با توجه به اینکه رونمایی از این گوشی هوشمند قرار است در چندین مراسم همزمان که در شهرهای مختلفی نظیر لندن، میلان و... برگزار می‌شود؛ صورت بگیرد؛ انتظار می‌رود که گوشی نوکیا 7.1 پلاس محصولی مهم برای این کمپانی باشد. گفته می‌شود این گوشی، قدرتمندترین محصول میان رده‌ای است که تاکنون توسط کمپانی HMD Global عرضه شده است. تصویری که چندی پیش از قاب اصلی این اسمارت فون فاش شد نشان می‌دهد که این گوشی از یک ناچ در بالای نمایشگر خود بهره می‌برد.

اطلاعاتی که تاکنون در دسترس قرار گرفته است نشان می‌دهد که این گوشی همراه با تراشه اسنپدراگون 710 و یک نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 عرضه خواهد شد. گفته می‌شود دوربین دوگانه اصلی این اسمارت فون نیز با همکاری کمپانی معروف ZEISS طراحی و تولید شده و به همین دلیل انتظار داریم همچون بسیاری از دیگر گوشی‌های جدید نوکیا، این گوشی نیز از قدرت عکس ‌برداری و فیلم برداری عالی برخوردار باشد. همچنین انتظار می‌رود در بهترین پیکربندی از این اسمارت فون با چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روبرو باشیم. مطمئناً در طی روزهای آینده و با نزدیک شدن به زمان معرفی این اسمارت فون اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار خواهد گرفت.


تاریخ ارسال پست: جمعه 30 شهریور 1397 ساعت: 12:26
برچسب ها : ,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش