تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 11
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 453
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 72
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 453
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,660
    بازدید سال بازدید سال : 236,640
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,699

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.191.159.139
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گوشی تاشو Honor Magic V2 معرفی شد؛ نازک‌ترین گوشی تاشو تاریخ با پشتیبانی از قلم هوشمند

گوشی تاشو Honor Magic V2 معرفی شد؛ نازک‌ترین گوشی تاشو تاریخ با پشتیبانی از قلم هوشمند

آنر پس از جدا شدن از هواوی روند موفقیت را به خوبی طی کرده و در حالیکه در بحث سهم بازار نیز روز به روز قدرتمندتر ظاهر می‌شود، محصولات جدید نیز در حال فتح کردن مرزهای بسیاری هستند. جدیدترین شاهکار این شرکت گوشی تاشو آنر مجیک وی 2 (Honor Magic V2) است که با طراحی هنرمندانه مهندسان شرکت، حالا می‌توانیم عنوان نازک‌ترین گوشی تاشو دنیا را نیز به آن بدهیم.

سومین نسل از گوشی‌های تاشو آنر گوشی موسوم به Magic V2 است که با یک طراحی به واقع متفاوت در بخش لولای تاشو، شرایطی ایجاد کرده که تا پیش از این در هیچ محصول تاشویی ندیده بودیم.

Honor-Magic-V2-10.jpg

مشخصات لولا و طراحی ویژه بدنه Honor Magic V2

برای اینکه هنر مهندسان آنر در طراحی این گوشی را بهتر لمس کنید باید بگوییم که این گوشی در حالتی که باز شده و در شرایط تبلتی قرار گرفته، تنها 4.7 میلی‌متر ضخامت دارد که در این حالت نیز نازک‌ترین گوشی هوشمند دنیا خواهد بود. در واقع پس از بستن گوشی یا تا کردن آن، تنها دو میلی‌متر در بخش مرکزی لولا، به قطر دستگاه اضافه شده و ضخامت حالت تاشوی آن به 9.9 میلی‌متر می‌رسد.

Honor-Magic-V2-11.jpg

برای مقایسه می‌توانید وضعیت این گوشی را با رقبایی مانند Xiaomi Mi Fold 2 در نظر بگیرید که پیش از این ادعای نازک‌ترین بودن در دنیای گوشی‌های تاشو را با 11.2 میلی‌متر ضخامت و وزن 262 گرمی داشت ولی حالا به راحتی قافله را به Honor Magic V2 می‌بازد.

Honor-Magic-V2-9.jpg

دیگر عنصر طراحی دقیق Magic V2 مکانیزم لولای بدون چرخ دنده آن است که از پوشش آلیاژ تیتانیوم (که به صورت چاپ سه بعدی توسط Honor ساخته شده) استفاده می‌کند. مکانیزم تاشو آنر مجیک وی 2 همچنین از پیچهای پایه کوتاه سفارشی در بخش لولا استفاده می‌کند. هیچ لایه محافظ خاصی برای این گوشی طراحی نشده اما Honor تأیید کرده که Magic V2 دارای پوشش P2i بر روی تمام عناصر داخلی است که از آنها در برابر پاشش تصادفی آب محافظت می‌کند.

مشخصات فنی و قابلیت‌های آنر مجیک وی 2

مانند دیگر گوشی‌های تاشو این روزها، مجیک وی 2 نیز دارای دو نمایشگر، یکی داخلی و دیگر خارجی است. نمایشگر داخلی این گوشی با ابعاد 7.92 اینچ از نوع LTPO OLED است که رزولوشن ویژه 2156 در 2344 پیکسلی و نرخ بروزرسانی 120 هرتزی دارد. این نمایشگر از پخش HDR10+ پشتیبانی کرده و توانایی ارائه حداکثر شدت روشنایی تا 1600 نیت در حالت خودکار را دارد. البته آنر از یک مدار PWM برای تنظیم شدت نور صفحه با ساختار فرکانس بالای 3،840 هرتزی استفاده کرده که برای هر چه بهتر شدن نمایش تصویر، قابلیت حذف اثر فیلکر را نیز به خدمت گرفته است.

Honor-Magic-V2-3.jpg

این نمایشگر همچنین در بخش بالایی سمت راست خود دارای یک حفره است که از آن برای جای دادن سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شده است. قابلیت ویژه دیگر پشتیبانی این نمایشگر از قلم هوشمند است که می‌تواند بهره‌وری دستگاه را دوچندان کند.

اما نمایشگر خارجی دستگاه که در حال تاشده مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز یک نمایشگر رده بالاست. پنل OLED با عمق رنگ 10 بیتی و رزولوشن 2376 در 1060 پیکسل که نرخ بروزرسانی 120 هرتز دارد. تکنیک تاریک‌سازی تصویر مانند نمایشگر داخلی و از PWM فرکانس بالا الگو گرفته ولی در این پنل با حداکثر روشنایی تحسین‌برانگیز 2500 نیت روبرو هستیم که خوانایی محتوا در هر شرایط و ساعتی از روز را به راحتی میسر می‌کند.

Honor-Magic-V2-2.jpg

نکته بسیار خوب دیگر آن است که این نمایشگر نیز از قلم هوشمند پشتیبانی کرده و به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن گوشی، نکات و بخش‌های مد نظر خود را روی پنل و حتی در حالت قفل بودن صفحه یادداشت کند.

آنر Magic V2 در بخش سخت‌افزاری نیز یک دستگاه همه چیز تمام است. این گوشی از تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند. دو نوع کلی از این دستگاه با حافظه‌های رم 12 و 16 گیگابایت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که حافظه داخلی نیز بین 256 گیگابایت تا یک ترابایت قابل انتخاب است.

Honor-Magic-V2-1.jpg

وقتی به پشت دستگاه بیاییم دوربین‌های سه‌گانه آن را مشاهده می‌کنیم که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع واید به همراه یک سنسور اولترا واید دیگر با همین رزولوشن بوده که مجهز به لرزشگیر اپتیکال شده است. تکمیل کننده این مثلث اپتیک در Honor Magic V2، سنسور تله‌فوتو 20 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و OIS است.

آنر برای بخش نرم‌افزاری دستگاه نیز آخرین نسخه رابط کاربری MagicOS 7.2 خود را در نظر گرفته که بر پایه اندروید 13 طراحی شده است. این گوشی یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی از نوع سیلیکون – کربن را در دل خود جای داده که برای شارژ مجدد آن می‌توان از شارژرهای استاندارد 66 واتی استفاده کرد.

Honor-Magic-V2-4.jpg

قیمت و زمان عرضه آنر مجیک V2

Magic V2 در رنگ‌های مشکی، مشکی ابریشمی، بنفش ابریشمی و طلایی وارد بازار می‌شود. نسخه پایه 12/256 گیگابایتی 8999 یوان (معادل 1254 دلار) قیمت دارد. قیمت رسمی اعلامی برای نسخه 12/512 گیگابایتی 9999 یوان (1394 دلار) بوده و نسخه ویژه موسوم به Magic V2 Ultimate با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی بت قیمت 11999 یوان (1672 دلار) به فروش می رسد.

Honor-Magic-V2-8.jpg

پیش‌سفارش‌های Honor Magic V2 در چین از امروز آغاز می‌شود و فروش آزاد دستگاه برای 20 جولای (یک هفته دیگر) برنامه‌ریزی شده است. آنر هنوز قیمت بین‌المللی و در دسترس بودن جذاب‌ترین گوشی تاریخ خود را اعلام یا تایید نکرده است.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 21 تیر 1402 ساعت: 22:09
برچسب ها : ,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش