تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    چقدر از سایت راضی هستید؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3169
    کل نظرات کل نظرات : 62
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 11
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2039

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 476
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,888
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
    آي پي امروز آي پي امروز : 72
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 265
    بازدید هفته بازدید هفته : 476
    بازدید ماه بازدید ماه : 48,683
    بازدید سال بازدید سال : 236,663
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,033,722

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.191.159.139
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سامسونگ رسما با عرضه سه محصول جدید، خانواده Galaxy A را به‌روز کرد

سامسونگ رسما با عرضه سه محصول جدید، خانواده Galaxy A را به‌روز کرد

روز گذشته، ۱۱ آذر، سامسونگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سه تلفن هوشمند سری A خود یعنی A3، A5 و A7 را به روز کرده و به زودی در بازارهای بین المللی به فروش خواهد رسید. نسخه اصلی Galaxy A7 اوایل امسال معرفی شد و به همراه دو مدل دیگر، با این هدف عرضه شدند که شما محصولی را تهیه کنید که نسبت به قیمت خود، از کیفیت و سخت افزار بالایی برخوردار باشد. 

با وجود گذشت در حدود یک سال از عرضه گلکسی ای۷ اینکه سامسونگ دستی بر سر و روی خط تولید این سری بی‌اندازد منطقی به نظر می‌رسد و همین اتفاق هم رخ داد و این کمپانی، هر سه محصول این رده را با سخت افزار جدید به روز کرد.

 

اجازه دهید از گلکسی ای۳ شروع کنیم. سری جدید این محصول دارای پردازنده چهار هسته‌ای با توان ۱.۵ گیگاهرتزی و ۱.۵ گیگابایت رم است. نمایشگر ۴.۷ اینچی ای۳ از نوع AMOLED بوده و از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد و همچنین باتری نیز دارای ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت است.

 

 

گلکسی ای۵ جدید دارای پردازنده هشت هسته‌ای با توان ۱.۶ گیگاهرتزی بوده که ۲ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. نمایشگر ۵.۲ اینچی AMOLED آن دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و باتری آن نیز، ۲۹۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. شایان ذکر است که این محصول از اسکن اثر انگشت بهره می‌برد.

 

در آخر نوبت به گلکسی ای۷ می‌رسد که به نوعی قدرتمندترین محصول این سری است. ای۷ همانند ای۵ دارای پردازنده هشت هسته‌ای با توان ۱.۶ گیگاهرتزی است که البته میزان رم به ۳ گیگابایت افزایش داشته و نمایشگر ۵.۵ اینچی آن نیز از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار است. باتری این محصول دارای ۳۳۰۰ میلی آمپر ظرفیت است و همانند برادر کوچک‌ترش، از سنسور اثر انگشت برخوردار است.

 

 

هر سه محصول دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با F/1.9 بوده که در مورد ای۵ و ای۷ لرزشگیر اپتیکال OIS هم در آن لحاظ شده و هر سه از اندروید ۵.۱ لالیپاپ بهره می‌برند. فضای داخلی ۱۶ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت و پشتیبانی از ۲ سیم کارت از مشخصه‌های یکسان این محصولات به شمار می‌روند.

آنچه که مشخص است، رده بندی این سه محصول در نوع خود از رده پایین آغاز شده و به پرچمدار خود می‌رسند. به طور مثال گلکسی ای۳ که رده پایین این سری محصول می‌شود علاوه‌بر سایز و رزولوشن کمتر، از WiFi پنج گیگاهرتزی نیز بهره نمی‌برد و از رم کمتری برخوردار است. همچنین به دلیل عدم وجود سنسور اثر انگشت، قابلیت Samsung Pay که در دو مدل بعدی وجود دارد را پشتیبانی نمی‌کند. 

اما در مورد طراحی هم باید بگوییم که سامسونگ از ظاهر کلی سری ای مجددا استفاده کرده منتها این بار، برخی مشخصه‌های پرچمدارانی همچون گلکسی اس۶ یا نوت ۵ همچون استفاده از شیشه در جلو و پشت محصول، را در این سه مدل نیز وارد کرده است. هر سه تلفن هوشمند نسبتا باریک بوده و از طراحی شیک و حرفه‌ای برخوردار هستند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که رنگ صورتی و طلایی نیز به این مجموعه اضافه شده است. 

در حال حاضر ما از قیمت نهایی این سه محصول خبری نداریم و همچنین زمان دقیق عرضه آن نیز مشخص نشده. اما آنچه که از خبرها بر می‌آید، در اواخر این ماه این محصولات در چین عرضه و سپس در اوایل ۲۰۱۶ به بازارهای بین المللی نیز راه خواهد یافت.

منبع:جی اس ام


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 12 آذر 1394 ساعت: 23:51
برچسب ها : ,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش